Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mooi
    ik heb nu op het moment een 520d+sport automaat met exclusive pakket en space-graw gaat 4 jaar worden eind maart
    en heb besteld:
    520d +sport automaat
    carbonblack
    M-Pakket
    Exclusieve Line upgrade comfort zetels + adapive led koplampen
    leder zwart exclusive -nacht
    hifi
    blackline panel
    elect. kofferklep
    alu fineschliff lijsten
    Last edited by ; 20/02/2015, 16:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk Berichten
      mooi
      ik heb nu op het moment een 520d+sport automaat met exclusive pakket en space-graw gaat 4 jaar worden eind maart
      en heb besteld:
      520d +sport automaat
      carbonblack
      M-Pakket
      hifi
      blackline panel
      elect. kofferklep
      alu fineschliff lijsten
      mooie combinatie, moet zelf eind dit jaar terug bestellen, maar ga niet dezelfde nemen. 100% tevreden van, daar niet van, maar neemt nooit twee maal na elkaar identiek zelfde model (jammer dat nieuw model pas eind 2016 komt, een jaar te laat voor mij ...)
      Dus ben nu aan 't kijken naar een 4GC, een X3, een Mercedes C300 hybrid ...

Comment

• klopt 2x hetzelfde model is niet fijn zeker daar de facelift zeer bescheiden is maar ik heb hem proberen zo anders mogelijk te maken van klassiek naar sportief.
        toch benieuwd naar de nieuwe motor en sommige veranderingen.
        de 4gc vind ik net te klein x3 is een te groot verschil in rij beleving vind ik.
        ik reed vroeger 3 reeks mpakket en heb me 4 jaar geleden verschrokken met de overstap naar de 5 maar nu wil ik niks anders meer maar wel terug mpakket

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk Berichten
          klopt 2x hetzelfde model is niet fijn zeker daar de facelift zeer bescheiden is maar ik heb hem proberen zo anders mogelijk te maken van klassiek naar sportief.
          toch benieuwd naar de nieuwe motor en sommige veranderingen.
          de 4gc vind ik net te klein x3 is een te groot verschil in rij beleving vind ik.
          ik reed vroeger 3 reeks mpakket en heb me 4 jaar geleden verschrokken met de overstap naar de 5 maar nu wil ik niks anders meer maar wel terug mpakket
          kan je wel volgen, nieuwe motor en andere uitrusting geven toch weer een ander gevoel. Die 4GC is idd wat te klein om perfect te zijn, moeilijke keuzes. Een 4GC met de plaats van een 3GT, dat was ideaal :-)

Comment

• levertermijn 520d touring

Half februari bestelde ik mijn 520d touring met beloofde levering voor half april. Nu ontvang ik bericht van mijn dealer dat de levering half mei zal plaats vinden. Zijn er nog mensen die recent besteld hebben en veel langer moeten wachten?

Comment

• Er zullen er blijkbaar veel verkocht zijn tijdens het autosalon. Langer wachten op een nieuwe auto is niet leuk, maar eens je de auto hebt zal dat snel vergeten zijn, want deze BMW 5 is een dijk van een auto.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De mijne wordt half april in productie genomen. (besteld half februari)

Het VIN nummer heb ik alvast gekregen

Comment

• Zou er eigenlijk een opvolger voor de 5GT ontwikkeld worden? Bij de vorige 5 kwam dit model toch het eerst op de markt?
                  Terwijl de nieuwe 5 sedan en touring al bijna een jaar gecamoufleerd rondrijden, zijn er nog geen spionagefoto's van de 5GT gespot toch?
                  freude am fahren

Comment

• ben hem vandaag gaan afhalen en ben verrast dat het verschil zo groot is toch opmerkelijk stiller geworden en met het M-pakket ook mooier en iets harder maar daar ben ik voorstander van.
                    stuur is zelfs elektrisch verstelbaar komt door het bestellen v/d komfortzetels en die zitten ook weer wat beter dan de sportzetels van 4 jaar geleden
                    Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk Berichten
                    mooi
                    en heb besteld:
                    520d +sport automaat
                    carbonblack
                    M-Pakket
                    hifi
                    blackline panel
                    elect. kofferklep
                    alu fineschliff lijsten

Comment

• Leuke wagen, geniet er van. Wanneer heb je besteld?

Comment

• 1 week voor het autosalon
                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWdTouring Bekijk Berichten
                        Leuke wagen, geniet er van. Wanneer heb je besteld?

Comment

• Die van ons staat in Genk blijkbaar. nu nog ff de verzekering in orde brengen en afwachten.

vraagje, is het mogelijk om 2 telefoons gelijktijdig te verbinden met de auto ?? Zou handig zijn voor m'n madam voor haar privé en werk telefoon.
                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                            Die van ons staat in Genk blijkbaar. nu nog ff de verzekering in orde brengen en afwachten.

vraagje, is het mogelijk om 2 telefoons gelijktijdig te verbinden met de auto ?? Zou handig zijn voor m'n madam voor haar privé en werk telefoon.
                            Werk zonder problemen Iphone en Blackberry beiden via Bluetooth. Inkomende en uitgaande gespreken per telefoon zijn mogelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                              Die van ons staat in Genk blijkbaar. nu nog ff de verzekering in orde brengen en afwachten.

Als ik me niet vergis gaat het tot 5 telefoons

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                                Als ik me niet vergis gaat het tot 5 telefoons
                                Ja, maar er kan er maar 1 op hetzelfde moment verbonden zijn. Dus geen gesprek via bluetooth op beide telefoons mogelijk in de wagen, je moet een volgorde van belang ingeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                                  Ja, maar er kan er maar 1 op hetzelfde moment verbonden zijn. Dus geen gesprek via bluetooth op beide telefoons mogelijk in de wagen, je moet een volgorde van belang ingeven.
                                  Ah, dat kan. Dat wist ik niet!

Comment

• k denk niet dat er een auto is waar het mogelijk is 2 toestellen tegelijk te verbinden...
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• GODVERDOMME..... de wagen is in de garage.... verkeerde GPS geïnstalleerd: business ipv een professional

keuze:
                                      1) nieuwe bestellen, maar geen kallistograu meer omdat dat vervange is door mineralgrau, ook levering pas in augustus en de lening zijn we al aan het afbetalen
                                      2) creditnota voor verschilbedrag.

voor mij was de creditnota goed, maar m'n madam was verre van content, niet van haar verwacht eigenlijk, maar gezien de late levertijd en onmogelijkheid van kleur gaan we dan toch maar voor de creditnota... jammer maar toch dikke fuck up van BMW
                                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• wat is me dat allemaal welke dealer maakt nu zo'n fout!!!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                                        GODVERDOMME..... de wagen is in de garage.... verkeerde GPS geïnstalleerd: business ipv een professional

keuze:
                                        1) nieuwe bestellen, maar geen kallistograu meer omdat dat vervange is door mineralgrau, ook levering pas in augustus en de lening zijn we al aan het afbetalen
                                        2) creditnota voor verschilbedrag.

voor mij was de creditnota goed, maar m'n madam was verre van content, niet van haar verwacht eigenlijk, maar gezien de late levertijd en onmogelijkheid van kleur gaan we dan toch maar voor de creditnota... jammer maar toch dikke fuck up van BMW

Comment

• En welke GPS staat aangevinkt in je bestelbon?

Comment

Working...
                                          X