Oorspronkelijk geplaatst door Herbie74
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Herbie74 Bekijk BerichtenBinnen wit nappa met alu. De vorige had oyster/black en na een dikke 2 jaar zag dat er nog dik OK uit dus dit zal ook wel meevallen.
Het wit dat je nu hebt lijkt wel fel op Oyster. Precies is het nog wat lichter van kleur. Alleszins heel knap. En dat stuur is inderdaad hemels mooi.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb nu ook Nappaleder in de kleur Oyster. Na 2.5 jaar en 90k km ziet dat er nog perfect uit.
Het wit dat je nu hebt lijkt wel fel op Oyster. Precies is het nog wat lichter van kleur. Alleszins heel knap. En dat stuur is inderdaad hemels mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Herbie74 Bekijk BerichtenWat ik wel een beetje spijtig vind is dat niet alles in dezelfde kleur is. Niet dat het echt opvalt maar de deurpanelen en dashboard zijn dus wel oyster. Helaas moet ik hem na 10 dagen al minimaal een week missen. Een tegenligger dacht blijkbaar dat overstekende voertuigen steeds voorrang hebben.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenDat is echt kl*te en dat al na 10 dagen :s. Hopelijk niet teveel schade?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Herbie74 Bekijk BerichtenBumper, motorkap, koplamp,... Ik zal maar blij zijn dat de airbags niet zijn afgegaan zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulV Bekijk BerichtenDat is zonde met een net nieuw auto. Ze kunnen tegenwoordig wel alles zodanig herstellen dat je er niets meer van ziet. Maar het lastigste is nog al de rompslomp die je er mee hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenVandaag mijn BIV gekregen voor de 530D touring (139 g CO2/km): 173€2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Hallo.
Ik ben van plan om op korte termijn een een F11 aan te schaffen. Daar ik graag een xdrive zou willen ben ik geïnteresseerd in de 2.0d xdrive. Zijn er mensen op dit forum die deze motor hebben??? Vraag me af of die krachtig genoeg is voor xdrive. De 525xd zal wellicht beter zijn, maar dat scheelt ook weer enorm in prijs een VAA.
Greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GroovyDoc Bekijk BerichtenHallo.
Ik ben van plan om op korte termijn een een F11 aan te schaffen. Daar ik graag een xdrive zou willen ben ik geïnteresseerd in de 2.0d xdrive. Zijn er mensen op dit forum die deze motor hebben??? Vraag me af of die krachtig genoeg is voor xdrive. De 525xd zal wellicht beter zijn, maar dat scheelt ook weer enorm in prijs een VAA.
Greetz
Ik heb een 2.0d,weliswaar 184pk, geen (spijtig) X-drive.
Ruim voldoende om vlotjes mee te gaan met de rest...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenHey,
Ik heb een 2.0d,weliswaar 184pk, geen (spijtig) X-drive.
Ruim voldoende om vlotjes mee te gaan met de rest...2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Dan nog zal een 520d voldoende krachtig zijn. Ik denk niet dat er zoveel verschil is met een 525d. Wil je power, dan moet je min. voor de 530d kiezen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Comment