Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Herbie74 Bekijk Berichten
    Binnen wit nappa met alu. De vorige had oyster/black en na een dikke 2 jaar zag dat er nog dik OK uit dus dit zal ook wel meevallen.
    Prachtig, en wat een ferm stuur, het mooiste stuur volgens mij dat ik ooit op een BMW heb gezien. Wij hebben ook oyster in onze huidige 325da en dat ziet er na 5 jaar nog perfect uit.

Comment

Binnen wit nappa met alu. De vorige had oyster/black en na een dikke 2 jaar zag dat er nog dik OK uit dus dit zal ook wel meevallen.
      Ik heb nu ook Nappaleder in de kleur Oyster. Na 2.5 jaar en 90k km ziet dat er nog perfect uit.
      Het wit dat je nu hebt lijkt wel fel op Oyster. Precies is het nog wat lichter van kleur. Alleszins heel knap. En dat stuur is inderdaad hemels mooi.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Ik heb nu ook Nappaleder in de kleur Oyster. Na 2.5 jaar en 90k km ziet dat er nog perfect uit.
        Het wit dat je nu hebt lijkt wel fel op Oyster. Precies is het nog wat lichter van kleur. Alleszins heel knap. En dat stuur is inderdaad hemels mooi.
        Wat ik wel een beetje spijtig vind is dat niet alles in dezelfde kleur is. Niet dat het echt opvalt maar de deurpanelen en dashboard zijn dus wel oyster. Helaas moet ik hem na 10 dagen al minimaal een week missen. Een tegenligger dacht blijkbaar dat overstekende voertuigen steeds voorrang hebben.
        Last edited by ; 14/11/2013, 19:59.

Comment

Wat ik wel een beetje spijtig vind is dat niet alles in dezelfde kleur is. Niet dat het echt opvalt maar de deurpanelen en dashboard zijn dus wel oyster. Helaas moet ik hem na 10 dagen al minimaal een week missen. Een tegenligger dacht blijkbaar dat overstekende voertuigen steeds voorrang hebben.
          Dat is echt kl*te en dat al na 10 dagen :s. Hopelijk niet teveel schade?
          2014 BMW F32 420 dA M-pakket
          2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
          2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
          2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
            Dat is echt kl*te en dat al na 10 dagen :s. Hopelijk niet teveel schade?
            Bumper, motorkap, koplamp,... Ik zal maar blij zijn dat de airbags niet zijn afgegaan zeker?
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Bumper, motorkap, koplamp,... Ik zal maar blij zijn dat de airbags niet zijn afgegaan zeker?
              Dat is zonde met een net nieuw auto. Ze kunnen tegenwoordig wel alles zodanig herstellen dat je er niets meer van ziet. Maar het lastigste is nog al de rompslomp die je er mee hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PaulV Bekijk Berichten
                Dat is zonde met een net nieuw auto. Ze kunnen tegenwoordig wel alles zodanig herstellen dat je er niets meer van ziet. Maar het lastigste is nog al de rompslomp die je er mee hebt.
                Het record in de garage was 1,5uur na afhaling perte totale dus het kan erger. :o)

Comment

• Iemand een idee welke promoties ze nu doen op een 520d voor leasing?

Comment

• Vandaag mijn BIV gekregen voor de 530D touring (139 g CO2/km): 173€
                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                      Vandaag mijn BIV gekregen voor de 530D touring (139 g CO2/km): 173€
                      Zalig, een peulenschil in vergelijking met vroeger
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Inderdaad, ik heb in 2011 nog 5k euro betaald.
                        OO 00 OO

Comment

• Hallo.
                          Ik ben van plan om op korte termijn een een F11 aan te schaffen. Daar ik graag een xdrive zou willen ben ik geïnteresseerd in de 2.0d xdrive. Zijn er mensen op dit forum die deze motor hebben??? Vraag me af of die krachtig genoeg is voor xdrive. De 525xd zal wellicht beter zijn, maar dat scheelt ook weer enorm in prijs een VAA.
                          Greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GroovyDoc Bekijk Berichten
                            Hallo.
                            Ik ben van plan om op korte termijn een een F11 aan te schaffen. Daar ik graag een xdrive zou willen ben ik geïnteresseerd in de 2.0d xdrive. Zijn er mensen op dit forum die deze motor hebben??? Vraag me af of die krachtig genoeg is voor xdrive. De 525xd zal wellicht beter zijn, maar dat scheelt ook weer enorm in prijs een VAA.
                            Greetz
                            Hey,
                            Ik heb een 2.0d,weliswaar 184pk, geen (spijtig) X-drive.
                            Ruim voldoende om vlotjes mee te gaan met de rest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                              Hey,
                              Ik heb een 2.0d,weliswaar 184pk, geen (spijtig) X-drive.
                              Ruim voldoende om vlotjes mee te gaan met de rest...
                              X-drive is wel 100 kg erbij.

Comment

• Dan nog zal een 520d voldoende krachtig zijn. Ik denk niet dat er zoveel verschil is met een 525d. Wil je power, dan moet je min. voor de 530d kiezen.
                                OO 00 OO

Comment

• Merci voor de reacties. De 530xd is een droom maar helaas financieel onbereikbaar. Volgende week eens proefrijden met 520d.

Comment

• Vraag me eigenlijk af .. waarom iedereen xdrive wil.. rijd toch prachtig met propulsie...

Comment

• Hier is-ie aan 't uitrusten in de garage :

Comment

• Zeer knap!
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Heeft er iemand tips waar ik BMW velgen kan kopen behalve natuurlijk bij een gewone BMW dealer?
                                          Ben op zoek naar Turbine styling 453.

Comment

Working...
                                          X