Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is niet onmisbaar, maar het is wel een mooie optie, die ervoor kan zorgen dat je je snelheid of de aanwijzingen van de GPS kan bekijken zonder dat je je ogen van de baan moet afwenden.
Ik heb het genomen omdat het in een pack zat waar heel veel korting op gegeven werd. Op zich zou ik er geen + 1000 € aan uitgegeven hebben, ook al is het een optie die ik continu op heb staan.
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Ik heb het niet, en mis het niet. Ik had het op een vervangwagen, en vond het wel een leuk gadget. Toen ik echter de prijs zag, heb ik het niet genomen. 1.7k euro of zoiets destijds.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Wij hebben de head up display en verkeersbordherkenning omdat dat in het exclusief pack plus zit, anders zou ik het nooit genomen hebben. Maar als je het exclusief pack plus krijgt aan de prijs van het exclusief pack, wat doe je dan ...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ben zelf een 520d touring aan het samenstellen en twijfel nog tussen 17' en 18' (CO2). Dit is de eerste keer dat ik de 456 velgen op een real life foto zie, ziet er prima uit (ook die kleur trouwens!). Heb je mogelijk nog andere foto's? Alvast bedankt!
Zijn er mensen hier met de nieuwe 5 serie die met Spotify (en iPhone 5) werken? Streamen jullie de muziek via bluetooth of moet je de aparte kabel hebben?
Zijn er mensen hier met de nieuwe 5 serie die met Spotify (en iPhone 5) werken? Streamen jullie de muziek via bluetooth of moet je de aparte kabel hebben?
Ja, ik ben er alleen niet 100% tevreden van.
Het streamen van de audio zelf via bluetooth werkt perfect (net zoals met de kabel trouwens, waarvoor een USB connector in de middenconsole ter beschikking is), zelfs voor playlists die niet offline beschikbaar zijn.
Alleen de weergave van de track info en de album cover is een zooi: Hij blijft meestal de info tonen (naam, tijdsduur en album cover) van de eerste track die je afspeelt. Die blijft dan gewoon staan, terwijl hij vlotjes de volgende nummers van de playlist afspeelt. Enkel als je op de iphone zelf (niet via de iDrive) een andere track of playlist kiest krijg je een refresh van de album cover.
Ik weet niet of dit aan de software van BMW ligt of aan de Spotify app. Ik zou eens een USB stick met MP3's moeten proberen om te zien of dit beter werkt.
Misschien ook nog handig om weten: In de handleiding staat wel dat er zich problemen kunnen voordoen met DRM-beveiligde tracks.
Ben zelf een 520d touring aan het samenstellen en twijfel nog tussen 17' en 18' (CO2). Dit is de eerste keer dat ik de 456 velgen op een real life foto zie, ziet er prima uit (ook die kleur trouwens!). Heb je mogelijk nog andere foto's? Alvast bedankt!
Patrick
Vanwaar de twijfel? Voor het verschil in VAA?
Met een 18 inch kom je voor een 520d op 134 g/km (met een 17 inch is het 129 g/km dacht ik). Afhankelijk van de catalogusprijs van uw configuratie zal dit misschien 200 of 300 € verschil maken.
Dan denk ik dat de opleg voor de 18 inch velgen, het iets hoger verbruik en de kost van de banden zwaarder zullen doorwegen. (Waarmee ik wil zeggen dat je voor jezelf moet uitmaken of dit belangrijk is of niet.)
Welke velgen zou je nemen als je voor de 18 duims zou gaan?
Persoonlijk vind ik een 17 duims te klein voor een 5-reeks, tenzij voor een winterset als je daar niet teveel geld aan wil hangen.
17" is een maat te klein, en 20" wat ik heb is eigenlijk een maat te groot. Ideaal zijn 18" en 19". Mijn winterwielen zijn 18" en dat rijdt eigenlijk beter dan 20".
OO 00 OO
Patrick
Ik heb de wagen besteld op 17" velgen om CO2-redenen, net als jij dat zal doen blijkbaar.
De standaard 17" velgen styling 236 vind ik op zich niet mis, ook met deze volgens sommigen "kleine" velgen is de F 11 een knappe auto.
Maar je ziet deze velg wel heel vaak rijden, en daarom heb ik toch voor mijn wagen een andere 17" velg gekozen, die beschikbaar is sedert de facelift, en waarvan je hierboven een foto ziet.
Ik gebruik deze velgen als wintervelgen, en de styling 237 18" als zomervelgen.
Nu moet ik bekennen dat ik deze 456 velgen irl mooier vind dan mijn nochtans 1 maatje grotere zomervelgen!
Had ik dat op voorhand geweten, had ik misschien de 456 wel gebruikt als zomer- én wintervelgen.
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Ja, ik ben er alleen niet 100% tevreden van.
Het streamen van de audio zelf via bluetooth werkt perfect (net zoals met de kabel trouwens, waarvoor een USB connector in de middenconsole ter beschikking is), zelfs voor playlists die niet offline beschikbaar zijn.
Alleen de weergave van de track info en de album cover is een zooi: Hij blijft meestal de info tonen (naam, tijdsduur en album cover) van de eerste track die je afspeelt. Die blijft dan gewoon staan, terwijl hij vlotjes de volgende nummers van de playlist afspeelt. Enkel als je op de iphone zelf (niet via de iDrive) een andere track of playlist kiest krijg je een refresh van de album cover.
Ik weet niet of dit aan de software van BMW ligt of aan de Spotify app. Ik zou eens een USB stick met MP3's moeten proberen om te zien of dit beter werkt.
Misschien ook nog handig om weten: In de handleiding staat wel dat er zich problemen kunnen voordoen met DRM-beveiligde tracks.
Gebruik Deezer. Is hetzelfde systeem als Spotify maar bestaat al langer als BMW app. Zijn zo goed als geen buggs in te vinden.
Vandaag zijn is de 530d verzegeld geweest met nanolex. Ondertussen hebben ze de winterbanden al erop getrokken, het zijn pirelli's , zijn dat goeie?
Ik heb ook de Pirelli Sottozero en ben daar 100% tevreden van. Je merkt gewoon niet dat het winterbanden zijn. Ook bij droog en nat weer geven ze perfecte grip.
OO 00 OO
Ik weet niet of de led koplampen zoveel meer licht geven dat de xenons op de e 91, maar het is de manier van hoe ze het doen die het verschil maakt. Wat mij opvalt is dat je veel meer met grootlicht rijdt zonder het eigenlijk te beseffen. De lichtbundel past zich continu aan, aan de omstandigheden. Of ik de optie terug zou nemen, ja! Tis fantastisch hoe die lichten constant aan het werk zijn. Bij xenon is het ofwel grootlicht of dimlicht. Bij led rij je veel meer met je grootlichten aan zonder dat iemand er last van heeft.
Ik heb het niet, en mis het niet. Ik had het op een vervangwagen, en vond het wel een leuk gadget. Toen ik echter de prijs zag, heb ik het niet genomen. 1.7k euro of zoiets destijds.
Ik had het op de BMW535 en vond het heel leuk, alleen.... met een zonnebril op amper leesbaar (kan van type bril afhangen), en inderdaad op de F11 toen ik hem bestelde 1.7 kEuro, da's veel teveel. Maar mis het wel... bij de F31 is dit nu 1k Euro.... daarvoor zou ik het nog wel nemen...
2014 BMW (F31) 335 d 2011 Mini One D 2007 Kawasaki ZX6R 1997 Honda VFR
1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R
alleen.... met een zonnebril op amper leesbaar (kan van type bril afhangen)
Ik heb twee zonnebrillen van 't zelfde merk, enkel bij die met gepolariseerde glazen heb ik dat ook, de HUD is dan amper zichtbaar.
Met 'gewone' geen probleem.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Comment