Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Herbie74 Bekijk Berichten
    Ik heb hier een engelse prijslijst ontvangen.
    Zou je mij de engelse prijslijst via PM willen sturen, overweeg om een 5 Touring in UK aan te schaffen. Alvast bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
      Ik ben benieuwd hoeveel de 530d/35d mag kosten
      Resp. 54750€ en 60300€ in de berlineversie, touring resp. 56850€ en 62400€.
      Wel is nu op alle modellen xenon standaard.
      Zowel 530D als 535D hebben standaard automaat (vroeger gold dit enkel voor de 535D).
      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        De 518 krijgt misschien een enkele uitlaat, zoals de E60 520d destijds?
        Als deze een uitlaat zal gaan krijgen zoals de 520, 525 en 530D dan zullen er minder en minder 6-cilinder rijders het vinkje "zonder modelbenaming" aanvinken denk ik

Comment

Als je nu een m sport pakket neemt kan je dan aan de pook ook die verschillende standen (sport, comfort,...) kiezen of is dit weer een ander optie? Iemand ervaring met oyster/black en hexagon of zou dit te fel vloeken? :o)

Comment

Ik vind Oyster/Black met een zwarte hemel en aluminum inleg het mooiste interieur voor een 5 maar er zijn er ook die oyster en alu maar niks vinden.

voorbeeldje:

Comment

Ook mijn favoriet, maar dan met zwarte pianolak inleg.
              De pianolak inleg heeft onderaan ook een alu randje dat contrasteert met het zwarte interieur, maar minder uitgesproken dan een volledige alu inleg.
              Ieder zijn smaak uiteraard

Anyway, ikzelf ga moeten passen voor een Oyster interieur wegens niet compatibel met kleine kinderen op de achterbank.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevends78 Bekijk Berichten
                Ook mijn favoriet, maar dan met zwarte pianolak inleg.
                De pianolak inleg heeft onderaan ook een alu randje dat contrasteert met het zwarte interieur, maar minder uitgesproken dan een volledige alu inleg.
                Ieder zijn smaak uiteraard

Anyway, ikzelf ga moeten passen voor een Oyster interieur wegens niet compatibel met kleine kinderen op de achterbank.
                toch wel, heb zelf ook deze combinatie en drie kinderen. Oyster/black heeft het voordeel dat de onderkant van deuren en de tapijten zwart zijn. En het leder is gemakkelijk in onderhoud. Alleen de achterkant van de voorzetels vraagt wat extra aandacht (voeten er tegen zetten)

Comment

[QUOTE=C'Mon;5118771]Ik vind Oyster/Black met een zwarte hemel en aluminum inleg het mooiste interieur voor een 5 maar er zijn er ook die oyster en alu maar niks vinden.

voorbeeldje:

[/QUOTE

Dat is geborsteld ja, ik was op zoek naar hexagon. Is dat geborsteld hetzelfde als vroeger op de E60?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
                    toch wel, heb zelf ook deze combinatie en drie kinderen. Oyster/black heeft het voordeel dat de onderkant van deuren en de tapijten zwart zijn. En het leder is gemakkelijk in onderhoud. Alleen de achterkant van de voorzetels vraagt wat extra aandacht (voeten er tegen zetten)
                    Fijn om te horen ... ze hebben het mij in ieder geval niet aangeraden bij de concessie, vooral owv voetjes tegen de achterzijde van de voorzetels zoals je reeds aangaf.
                    Verder zou het nogal gevoelig zijn voor verkleuring door kledij (vooral jeans dan in het bijzonder, zeker als je wat zweet in de zomer), wat zijn de ervaringen daarmee?

Moet trouwens eens kijken of het kan met de lines. Ik dacht dat oyster/black enkel kon met de luxury line (tenzij we de individual toer opgaan natuurlijk).

Comment

Niet makkelijk om een goede foto van Oyster icm Hexagon te vinden:

Persoonlijk vind ik geborsteld alu, dat zonder meerprijs te verkrijgen is bij het M-pack, beter passen bij Oyster maar met Hexagon zal het ook niet mis zijn.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Voor het kleine verschil (123 eur ex btw) tussen de gewone en de sportautomaat moet je het niet laten; zelfs niet in de 2 liter. Ik gebruik de peddels nauwelijks, maar het schakelen in sportstand, tegenover de gewone stand is een heel verschil ! De schakelpook van de sportautomaat is ook iets kleiner. Verder, fantastische automaat, een plezier om mee te rijden, nog nooit in het verleden zo'n automaat meegemaakt.
                        Aan 150 km/u draai ik net geen 2500 t/min.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door field Bekijk Berichten
                          Voor het kleine verschil (123 eur ex btw) tussen de gewone en de sportautomaat moet je het niet laten; zelfs niet in de 2 liter. Ik gebruik de peddels nauwelijks, maar het schakelen in sportstand, tegenover de gewone stand is een heel verschil ! De schakelpook van de sportautomaat is ook iets kleiner. Verder, fantastische automaat, een plezier om mee te rijden, nog nooit in het verleden zo'n automaat meegemaakt.
                          Heb je niet het gevoel dat de peddels achter het stuur in de weg zitten als je ze toch niet gebruikt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MERC Bekijk Berichten
                            Heb je niet het gevoel dat de peddels achter het stuur in de weg zitten als je ze toch niet gebruikt?
                            ik heb ook de sportautomaat met de peddels aan het stuur en ik zou niet weten hoe die in de weg zouden zitten... heb er dus geen last mee. Voor die kleine meerprijs niet twijfelen, oogt super en is van tijd tot tijd wel eens plezant om met die peddels 2 versnellingen terug te schakelen (kwestie van het lome cruisen eens te doorbreken).

Comment

Vandaag geleerd dat op de 520d LCI geen sportautomaat meer te verkrijgen is. Dus gewone automaat of gewone automaat met peddels.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door field Bekijk Berichten
                                2.0 liter?
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik zie amper verschil met de VFL. Maar dat is niet erg, want vond de F10 van in het begin al een echte knappe 5, in vgl met z'n voorganger.

En waarom heeft die GT niet gewoon hetzelfde front en motorkap als een gewone 5? Zou er al een pak beter en minder lomp uitzien.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Folder van de update. http://www.bmw.de/dam/bmw/marketDE/b...1047776219.pdf
                                    Last edited by ; 13/06/2013, 22:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Herbie74 Bekijk Berichten

Touring => http://www.bmw.de/dam/bmw/marketDE/b...1047776219.pdf

Comment

F10 530d xDrive: 0-100 in 5,7 sec.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Gisteren besteld, 520da touring - levering 1ste week augustus :-)
                                          E61 525da E81 118d E36 320i

Comment

Working...
                                          X