Ja, Xenon is standaard op alle versies.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Vanaf model 530d enkel nog verkrijgbaar met 8-trapsautomaat ; géén keuze meer in handgeschakelde 6 bak ; bij vergelijking met Duitse prijslijst maart 2013 en nieuwste prijslijst op www.bmw.de valt op dat de 530d Touring nu dus enkel met 8-trapsautomaat en standaard o.m. xenonlampen GOEDKOPER geworden is en een lagere Co uitstoot heeft + alle motoren halen reeds de EU6 norm !
Comment
-
Niet meer dan normaal, lijkt me. De ZF HP8 is een versnellingsbak die, gewoon op zich, zoveel beter is dan de verre van foutloze manuele versnellingsbak ... en vooral in combinatie met een koppelrijke diesel is zo'n automaat in alle gevallen de betere keuze. 'k Denk dat BMW niet veel manuele 530d's heeft verkocht ... anders zouden ze 'm nog blijven aanbieden.
Wel nog de manuele bak verkrijgbaar op de 535i. Het feit dat zelfs de M5 in manuele versie verkrijgbaar is in de States, maakt dat natuurlijk niet zo verwonderlijk...
Zeer spijtig nieuws ook: met de facelift '5 (en dus het wegvallen van de 530i) valt definitief het doek over de atmosferische zescilinders in lijn bij BMWAls je 'n atmosferische benzine wil, moet je je haasten en nog snel de M3 halen. Binnen een paar maand is ook dat gedaan
en zijn er énkel nog maar drukgevoede motoren te krijgen bij 't merk.
(Edit: ik lieg ... er is nog de 125i)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenVanaf model 530d enkel nog verkrijgbaar met 8-trapsautomaat ; géén keuze meer in handgeschakelde 6 bak ; bij vergelijking met Duitse prijslijst maart 2013 en nieuwste prijslijst op www.bmw.de valt op dat de 530d Touring nu dus enkel met 8-trapsautomaat en standaard o.m. xenonlampen GOEDKOPER geworden is en een lagere Co uitstoot heeft + alle motoren halen reeds de EU6 norm !Freude am Fahren
Comment
-
Wijziging in de plannen: BMW België heeft de concessiehouders gisteren laten weten dat de prijzen pas vrijgegeven worden op 1 juni.
De exacte inhoud van de lines is nog niet geweten. De info van f10.5post.com hebben ze niet kunnen bevestigen:
Verder zijn er momenteel maar drie pakketten: business, exclusive en exclusive plus. Van een innovation line is geen sprake.
Comment
-
Hoi ik hoop dat de xenons op een 40 k + auto nu eindelijk standaard zijn! Maar een 518d , alle de gratis optie 'weg laten embleem' zal weer furore doen bij de lease diesel stoven! Ze noemen dat een bmw een viercilinder diesel! Haha ! Efkes de bmw geschiedenis uitpluizen! Lang leve de 6 in line Benzine, dat is een bmw ! De rest een flauw afkooksel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenHoi ik hoop dat de xenons op een 40 k + auto nu eindelijk standaard zijn! Maar een 518d , alle de gratis optie 'weg laten embleem' zal weer furore doen bij de lease diesel stoven! Ze noemen dat een bmw een viercilinder diesel! Haha ! Efkes de bmw geschiedenis uitpluizen! Lang leve de 6 in line Benzine, dat is een bmw ! De rest een flauw afkooksel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe 518 krijgt misschien een enkele uitlaat, zoals de E60 520d destijds?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichtenalle viercilinders zouden een uitlaat moeten hebben!
Comment
-
Hoi, weet er iemand wat het verschil is tussen de sportautomaat en de gewone automaat behalve dan de aanwezigheid van schakelpeddels aan het stuur die voor mij persoonlijk meer in de weg lijken te zitten dan ik ze zou gebruiken? De BMW verkoper zegt dat er voor de rest geen verschil is maar weet niet echt of dat juist is... Bedankt voor de verheldering!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenHoi ik hoop dat de xenons op een 40 k + auto nu eindelijk standaard zijn! Maar een 518d , alle de gratis optie 'weg laten embleem' zal weer furore doen bij de lease diesel stoven! Ze noemen dat een bmw een viercilinder diesel! Haha ! Efkes de bmw geschiedenis uitpluizen! Lang leve de 6 in line Benzine, dat is een bmw ! De rest een flauw afkooksel!
Over welke geschiedenis hebt u het precies? Die van de zo-goed-als-failliete naoorlogse producent van een wonderbaarlijke combinatie van grote, dure bakken en de BMW Isetta? Of de geschiedenis van de constructeur die er langzaam bovenop gekomen is met kleine viercilindertjes, genre BMW 700, en daarna met de Neue Klasse en andere beruchte viercilinder-auto's? De ruime verspreiding van 6-in-lijn benzinemotoren bij BMW is iets van de laatste 4 decennia (en zelfs dan werd een groot stuk van de verkoop gegarandeerd door 4-cilindermodellen), en dat tijdperk loopt nu ten einde, onder druk van de economische en reglementaire omstandigheden. En dieselmotoren maken ze nu toch ook al een hele poos, met 4, 6, en kortstondig zelfs 8 cilinders. Geen enkele van al die auto's was of is een afkooksel.
Comment
-
Ik had het niet beter kunnen zeggen.
En als enkel eentje met een zescilinder in lijn op benzine een échte is, dan resten er ons enkel nog de M135i, de 335i, de 535i, de 640i, de 740i, de X3/X5/X6/Z4 35i en de hybrids. Met andere woorden: één motor. Dat is, wat, 2% van het aanbod van BMW?
Comment
Comment