Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Ja, Xenon is standaard op alle versies.
    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

    Comment


    • #22
      Ben blij en ook terecht dat de facelift zeer subtiel wordt, enkel een kenner ziet het verschil in de detailkes.
      2014 BMW F32 420 dA M-pakket
      2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
      2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
      2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

      Comment


      • #23




        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

        Comment


        • #24






          Meer pics: [www.netcarshow.com]
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

          Comment


          • #25
            Vanaf model 530d enkel nog verkrijgbaar met 8-trapsautomaat ; géén keuze meer in handgeschakelde 6 bak ; bij vergelijking met Duitse prijslijst maart 2013 en nieuwste prijslijst op www.bmw.de valt op dat de 530d Touring nu dus enkel met 8-trapsautomaat en standaard o.m. xenonlampen GOEDKOPER geworden is en een lagere Co uitstoot heeft + alle motoren halen reeds de EU6 norm !

            Comment


            • #26
              Niet meer dan normaal, lijkt me. De ZF HP8 is een versnellingsbak die, gewoon op zich, zoveel beter is dan de verre van foutloze manuele versnellingsbak ... en vooral in combinatie met een koppelrijke diesel is zo'n automaat in alle gevallen de betere keuze. 'k Denk dat BMW niet veel manuele 530d's heeft verkocht ... anders zouden ze 'm nog blijven aanbieden.

              Wel nog de manuele bak verkrijgbaar op de 535i. Het feit dat zelfs de M5 in manuele versie verkrijgbaar is in de States, maakt dat natuurlijk niet zo verwonderlijk...



              Zeer spijtig nieuws ook: met de facelift '5 (en dus het wegvallen van de 530i) valt definitief het doek over de atmosferische zescilinders in lijn bij BMW Als je 'n atmosferische benzine wil, moet je je haasten en nog snel de M3 halen. Binnen een paar maand is ook dat gedaan en zijn er énkel nog maar drukgevoede motoren te krijgen bij 't merk.
              (Edit: ik lieg ... er is nog de 125i)
              Last edited by ; 21/05/2013, 15:41.

              Comment


              • #27
                Wel één ding rechtgezet: 550i is terug baas boven 550d. Met 450pk en 8 cilinders nog altijd een trapje hoger dan de M530supertripledieselturbosport.

                Comment


                • #28
                  De leukste is wel de zgn. file-assistent. Geeft gas, remt, stuurt. Doet alles voor je, tot 40 per uur.

                  File? Tukje doen of TV opzetten en je naar huis laten rijden!

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                    Vanaf model 530d enkel nog verkrijgbaar met 8-trapsautomaat ; géén keuze meer in handgeschakelde 6 bak ; bij vergelijking met Duitse prijslijst maart 2013 en nieuwste prijslijst op www.bmw.de valt op dat de 530d Touring nu dus enkel met 8-trapsautomaat en standaard o.m. xenonlampen GOEDKOPER geworden is en een lagere Co uitstoot heeft + alle motoren halen reeds de EU6 norm !
                    een 520d berline LCI is ± 1.300 € duurder dan een pré-LCI. De "standaard" xenons zijn dus ongeveer gewoon verrekend
                    Freude am Fahren

                    Comment


                    • #30
                      Zou ik ook denken. Cadeautjes = december. Het weer doet wel aan december denken, maar 't is weldegelijk mei.

                      Comment


                      • #31
                        Wijziging in de plannen: BMW België heeft de concessiehouders gisteren laten weten dat de prijzen pas vrijgegeven worden op 1 juni.

                        De exacte inhoud van de lines is nog niet geweten. De info van f10.5post.com hebben ze niet kunnen bevestigen:




                        Verder zijn er momenteel maar drie pakketten: business, exclusive en exclusive plus. Van een innovation line is geen sprake.

                        Comment


                        • #32
                          Hoi ik hoop dat de xenons op een 40 k + auto nu eindelijk standaard zijn! Maar een 518d , alle de gratis optie 'weg laten embleem' zal weer furore doen bij de lease diesel stoven! Ze noemen dat een bmw een viercilinder diesel! Haha ! Efkes de bmw geschiedenis uitpluizen! Lang leve de 6 in line Benzine, dat is een bmw ! De rest een flauw afkooksel!

                          Comment


                          • #33
                            Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                            Hoi ik hoop dat de xenons op een 40 k + auto nu eindelijk standaard zijn! Maar een 518d , alle de gratis optie 'weg laten embleem' zal weer furore doen bij de lease diesel stoven! Ze noemen dat een bmw een viercilinder diesel! Haha ! Efkes de bmw geschiedenis uitpluizen! Lang leve de 6 in line Benzine, dat is een bmw ! De rest een flauw afkooksel!
                            Fopspeen, zou je willen wachten met iets te posten tot je nuchter bent?

                            Comment


                            • #34
                              De 518 krijgt misschien een enkele uitlaat, zoals de E60 520d destijds?
                              OO 00 OO

                              Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                              Comment


                              • #35
                                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                De 518 krijgt misschien een enkele uitlaat, zoals de E60 520d destijds?
                                alle viercilinders zouden een uitlaat moeten hebben!

                                Comment


                                • #36
                                  Tja, dat vind ik ook, maar helaas...
                                  OO 00 OO

                                  Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                                    alle viercilinders zouden een uitlaat moeten hebben!
                                    Goed gezegd, het is een schande zo zonder uitlaat.

                                    Comment


                                    • #38
                                      Hoi, weet er iemand wat het verschil is tussen de sportautomaat en de gewone automaat behalve dan de aanwezigheid van schakelpeddels aan het stuur die voor mij persoonlijk meer in de weg lijken te zitten dan ik ze zou gebruiken? De BMW verkoper zegt dat er voor de rest geen verschil is maar weet niet echt of dat juist is... Bedankt voor de verheldering!

                                      Comment


                                      • #39
                                        Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                                        Hoi ik hoop dat de xenons op een 40 k + auto nu eindelijk standaard zijn! Maar een 518d , alle de gratis optie 'weg laten embleem' zal weer furore doen bij de lease diesel stoven! Ze noemen dat een bmw een viercilinder diesel! Haha ! Efkes de bmw geschiedenis uitpluizen! Lang leve de 6 in line Benzine, dat is een bmw ! De rest een flauw afkooksel!
                                        Het is nooit een goed idee om trollen te voeden, maar dit is toch wel een bijzonder kwalijke variant.

                                        Over welke geschiedenis hebt u het precies? Die van de zo-goed-als-failliete naoorlogse producent van een wonderbaarlijke combinatie van grote, dure bakken en de BMW Isetta? Of de geschiedenis van de constructeur die er langzaam bovenop gekomen is met kleine viercilindertjes, genre BMW 700, en daarna met de Neue Klasse en andere beruchte viercilinder-auto's? De ruime verspreiding van 6-in-lijn benzinemotoren bij BMW is iets van de laatste 4 decennia (en zelfs dan werd een groot stuk van de verkoop gegarandeerd door 4-cilindermodellen), en dat tijdperk loopt nu ten einde, onder druk van de economische en reglementaire omstandigheden. En dieselmotoren maken ze nu toch ook al een hele poos, met 4, 6, en kortstondig zelfs 8 cilinders. Geen enkele van al die auto's was of is een afkooksel.

                                        Comment


                                        • #40
                                          Ik had het niet beter kunnen zeggen.

                                          En als enkel eentje met een zescilinder in lijn op benzine een échte is, dan resten er ons enkel nog de M135i, de 335i, de 535i, de 640i, de 740i, de X3/X5/X6/Z4 35i en de hybrids. Met andere woorden: één motor. Dat is, wat, 2% van het aanbod van BMW?
                                          Last edited by ; 23/05/2013, 08:17.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X