Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 308 II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    traag? Niets van gemerkt eigenlijk...
    Traag in die mate dat als je graag van radiozender wilt wijzigen tijdens het rijden en je hebt geen knopjes op je stuur dan is dat naar mijn mening niet handig en reageert het scherm net iets te traag om goed te zijn.
    Absolute noodzaak toch dat je zorgt dat je je radio via je stuur kan bedienen. Ook eventjes wennen aan het feit dat je anders snel de airco een tandje lager zet en dat je daar nu richting touchscreen moet gaan.
    Maar naar mate je er langer mee gaat rijden, zal je daar wel aan wennen denk ik.

Had meer problemen met de ruimte achterin voor de passagiers. zowel beenruimte als hoofdruimte. Dan hadden ze beter de koffer een beetje kleiner gemaakt en die ruimte gebruikt om achterin een centimeter of 2 te winnen.

Comment

• radio kan je bedienen op het stuur (je hebt de extra sattelieten aan beide kanten en knoppen op het stuur)
      www.peugeotforum.be

Comment

• Weet er iemand wanneer de nieuwe automaat van Aisin beschikbaar zal zijn op de 308 ??
        Ik heb in een recent autoverslag gelezen dat ze de gerobotiseerde 2-tronic niet meer aanbieden op deze nieuwe 308 (gelukkig maar)

Hopelijk komt er nu eindelijk één met dubbele koppeling zoals de DSG van VW

Comment

• Heeft er al iemand een idee wanneer hun SW zou worden gelanceerd en/of er al spypics beschikbaar zijn? Ik hoop op een lancering in het voorjaar van '14 als vervanger van men huidige lease-wagen...

Comment

• Normaal ergens in februari hebben ze mij verteld! De eerste foto's op internet zien er wel knap uit!

Comment

• Ik heb net vernomen dat er nu ook al een 308 2.0 HDI 150 pk versie met manuele of automatische 6 versnelingen beschikbaar is

Comment

• Uiteindelijk toch maar eentje besteld . Levering eind februari

Comment

• @zwasi Welke uitvoering en motorisatie heb je besteld
                  More info please

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marioman Bekijk Berichten
                    @zwasi Welke uitvoering en motorisatie heb je besteld
                    More info please
                    Heb de 308 Allure gekozen. met de 1.6 115pk diesel.
                    En kwa opties heb ik het beperkt gehouden. Enkel gekozen voor de :

De 17inch rubish velgen
                    en de dubbelgetinte zij en achterruiten.

Had eerst ook nog het keyless entry-systeem erbij staan en de de dodehoek-verklikker. Maar na de testrit was ik vooral van dat laatste totaal niet onder de indruk, ging gewoon constant af, dat ik het heb laten schrappen.

Comment

• Welke kleur heb jij gekozen ?
                      Ja,..dat keyless entry and go systeem is wel knap natuurlijk
                      Alleen de sleutel maar op zak en je kan zo de deuren open en dicht doen en starten door op een knopje te drukken
                      Maar gaat dit lang werken
                      Heb op het 508 forum in Nederland al veel horen klagen over dit systeem bij de 508 allure ( daar standaard) dat dit niet naar behoren werkt

Qua wachttijd valt het enorm mee,ik dacht dat je langer zou moeten wachten
                      Wel slim om nog voor het autosalon te bestellen....daarna zullen de wachttijden wel oplopen en de korting zal niet extra zijn hoor
                      Veel succes met je nieuwe bolide

Hoeveel % korting geeft Peugeot nu al op deze 308 ?
                      Last edited by ; 30/11/2013, 10:56.

Comment

• sorry,dubbele post

Comment

Welke kleur heb jij gekozen ?
                          Ja,..dat keyless entry and go systeem is wel knap natuurlijk
                          Alleen de sleutel maar op zak en je kan zo de deuren open en dicht doen en starten door op een knopje te drukken
                          Maar gaat dit lang werken
                          Heb op het 508 forum in Nederland al veel horen klagen over dit systeem bij de 508 allure ( daar standaard) dat dit niet naar behoren werkt

Qua wachttijd valt het enorm mee,ik dacht dat je langer zou moeten wachten
                          Wel slim om nog voor het autosalon te bestellen....daarna zullen de wachttijden wel oplopen en de korting zal niet extra zijn hoor
                          Veel succes met je nieuwe bolide

Hoeveel % korting geeft Peugeot nu al op deze 308 ?
                          Ben uiteindelijk voor zwart gegaan. Ging goed samen met de velgen en met de sierlijsten.
                          Was uiteindelijk niet de bedoeling om nu al een nieuwe te bestellen, wou wachten op het autosalon, maar uiteindelijk bleek het nu al interessant om een nieuwe te kiezen omdat men blijkbaar in de garage zo snel mogelijk een aantal 308'en wou verkopen dit seizoen. Zodat die begin volgend jaar rond rijden in het straatbeeld.

En daarom deed men nu al iets extra op een nieuwe wagen blijkbaar. En ik wist niet zeker of het dan nog interessant zou zijn om te wachten op het autosalon, omdat die acties op nieuwe modellen meestal tegenvallen.

Voorlopig houd men het nog bij de standaard van 7% blijkbaar. Maar heb extra korting kunnen bedwingen + een extra hoge overnameprijs voor mijn oude wagen

Comment

• Oei zwart....mooi maar zo moeilijk proper te houden
                            Begrijp je keuze
                            Zwart met dan die chrome lijsten is inderdaad zéér knap
                            Ik heb er al een paar zien rijden(demo's),maar nog gene zwarte allemaal grijs-blauw of wit en ééne bruine
                            Veel succes

Comment

Oei zwart....mooi maar zo moeilijk proper te houden
                              Begrijp je keuze
                              Zwart met dan die chrome lijsten is inderdaad zéér knap
                              Ik heb er al een paar zien rijden(demo's),maar nog gene zwarte allemaal grijs-blauw of wit en ééne bruine
                              Veel succes
                              Bwa valt eerlijk gezegd goed mee naar mijn mening. Ik poets sowieso meestal om de 2weken mijn wagen dus.

Nu heb ik een zilveren en dat is pas een kut-kleur om te poetsen. Daar zie je veel meer op dan een zwarte

Comment

• Wij (mijn vrouw en ik ) hebben ook bieden een zilveren
                                Ik BMW 320d
                                Vrouw Peugeot 208 e-HDI 115 pK Allure
                                Zie mijn onderschrift
                                Moet zeggen dat de 208 goed optrekt en zeer vinnig rijd,moet zeker niet onderdoen voor de BMW met 150 pK
                                Het was in't begin wel aanpassen met dat kleine stuurtje,maar eens gewend rijd dit zeer tof en handig bij parkeermaneuvers enzo

Comment

• Dit is de Peugeot 308 SW!
                                  De Peugeot 308 SW komt eraan. Op de Salon van Genève van begin maart gaat het doek er officieel af, in het voorjaar staat hij bij de dealers. Hier zijn alvast de eerste foto's en bijbehorende info.

Voor de leaserijder is er ook een versie met 14% bijtelling. Voor een stationwagon in het C-segment is de Peugeot 308 SW vrij lang: 4,58 meter. De hoogte bedraagt 1,47 meter. De informatie is nog uiterst summier, maar het eerste wat je wilt weten bij zo’n ‘break’ is: hoeveel kan erin? 610 liter met de achterbank omhoog.

Nog belangrijker voor de leaserijder is het nieuws dat de BlueHDi-versie een CO2-uitstoot van 85 gram per kilometer heeft. Dat betekent 14% bijtelling, zoals Peugeot al eerder communiceerde.

De 308 krijgt er in het komende voorjaar niet alleen een nieuwe carrosserievariant bij, er komen ook nieuwe, geblazen driecilinder benzinemotoren aan. De 1,2-liter e-THP komt er in twee smaken. De eerste levert 110 pk, de tweede 130 pk.

De Peugeot 308 SW staat op 29 mei in de Nederlandse showrooms.

Bron: [www.autoweek.nl]

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Dikke Franse businessbreak! Knap!
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Knappe break....ben wel nog altijd geen fan van het interieur

Comment

Working...
                                          X