Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja dat wel jij zou het een a-tje wel moeilijk kunnen maken

Comment

• Als we zo beginnen ..

Web : http://www.motorsport-magazine.frFacebook : http://www.facebook.com/MagazineMotorsport?ref=hlhttp://www.relay.com/Motor-sport/numero-courant-1183.html?...
      Last edited by ; 17/02/2014, 15:36.

Comment

• Mijn 999cc met een pover vermogen van net geen 200pk maakt brandhout van een A45 AMG in rechte lijn... .
        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
          Mijn 999cc met een pover vermogen van net geen 200pk maakt brandhout van een A45 AMG in rechte lijn... .
          Mss wel,maar uw M3 en mijn hok delven toch wel het onderspit...en dat voor een geblazen 2literke,chapeau..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
            Ja dat wel jij zou het een a-tje wel moeilijk kunnen maken
            Helemaal niet wat ik probeer te zeggen...jammer dat je die conclussie trekt...

Comment

• S3 is met 60pk minder aan boord een fractie sneller op 0-100 dan dit AMG'tje

Bron: Vergelijkende test Autogids M135i-S3-A45
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                Helemaal niet wat ik probeer te zeggen...jammer dat je die conclussie trekt...
                Nee dat bedoelde ik serieus, een bijgewerkte rs gaat hard en zou zo een a45 goed benaderen denk ik, al zeker op circuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                  Mss wel,maar uw M3 en mijn hok delven toch wel het onderspit...en dat voor een geblazen 2literke,chapeau..
                  Mss wel. Lol dat ding doet 0-200 in 7 sec op papier maar dat doet niks terzake. Auto's moet je niet naast Moto's zetten.

Auto's vergelijken op 't vlak van rechtdoor acceleratie zegt eigenlijk zeer weinig over 't potentieel en de rijdynamiek. Laat staan of het ding wel leuk rijdt.

Wat ik van velen hoor die een A45 AMG hebben test gereden is dat:

a) het een zeer snel beestje is.
                  b) Het een eerder klinische rijervaring biedt.

Dat laatste zorgt ervoor dat ik weinig interesse heb in de A45 AMG. Doe mij dan maar liever een C63 AMG die waarschijnlijk trager is maar waar je wel ontzettend veel plezier mee hebt door zijn speels oversturend karakter in combinatie met een beer van een V8.

Velen moeten eerst wat ouder worden om te snappen dat je niet de snelste moet hebben om 't meeste plezier te hebben.
                  Last edited by Alfa-Beemer; 17/02/2014, 16:34.

Comment

• Akkoord

Comment

• Dan maken we nog niet eens de vergelijking tussen stuurmanskunst.

Zet een totaal onervaren piloot in de A45 AMG en daarnaast een E36 M3 3.0 met iemand die goed weet waar hij mee bezig is op een technisch pittige omloop en de oude 6 pitter rijdt de 'Snelle' Mercedes volledig naar huis.

Nu dan nog kan de onervaren piloot veel plezier gehad heb in de A45. Zolang hij geen ego heeft van hier tot in Tokio zodat em begrijpt dat de betere piloot met minder materiaal een zéér groot verschil kan maken.

Comment

• De referentie voor een "snelle"
                        wagen is nog altijd 0-100 uit een boekske dus?

Comment

• De laatste Golf VII R zal ook niet traag zijn... vraag me af of die ook beter zal sturen dan de S3 en deze in de buurt komt.
                          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                            De referentie voor een "snelle"
                            Blijkbaar. Bij de Zweden is het 100-200 voor de 300pk+ club... (je mag 110)
                            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Tja ze testen ze niet allemaal op de NS hé of publiceren de tijden.

Comment

• woerte heeft wat losgemaakt

toen ik jong was en snelheid nog indruk op me maakte waren auto's onder de 25 sec op de km staande start supercars, en alles onder de 30 sec gewoon erg snel
                                vandaag intresseert snelheid mij kompleet niet meer, en toch wil ik een a amg, en geen andere snelle jongen, net omdat het beesje duivels efficient blijkt

Comment

• Rare fetish bobo.

Deze kan misschien duivels efficiënt zijn:

En deze niet:

Maar ik weet wel met de welke ik eens zou willen rijden
                                  Last edited by Alfa-Beemer; 17/02/2014, 16:54.

Comment

Niet noodzakelijk, maar sprint- en hernemingstijden head-to-head zijn nu eenmaal de enige objectieve criteria.

Op circuit kun je vrijwel onmogelijk identieke omstandigheden repliceren om exact te vergelijken. En dan nog kun je je afvragen wat daar de toegevoegde waarde van zou zijn. Want op een ander circuit is de rangorde misschien wéér anders.
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• 't Is niet omdat de wagen de snelste is in alle boven vermelde criteria dat het daarom de leukste is. Dat is 't punt dat ik wil maken.

Comment

• Dat is waar.
                                        Cijfers zijn objectieve criteria
                                        'Leuk' is iets puur subjectief

De ene vindt een beenharde GT3RS de max, de andere een vliegend tapijt aka Mercedes S of Bentley Continental, met alle gradaties daar tussen
                                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Allemaal juist maar de discussie is infeite opgestart door een persoon die het over sprintjes had en dat juist leuk vindt. Zie paar pagina's terug. En net de a45 is zeer goed in sprints en kan zwaardere/dikkere bakken kloppen. Rijplezier/circuit/enz. is iets anders.

Comment

Working...
                                          X