Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A3 Sportback 2013.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenZe hebben ook een probleem met het brandstofverbruik dat duidelijk hoger ligt dan opgegeven. Ik hoor zelfs cijfers van 7 l/ 100 km.
Als je blindelings gelooft in de cijfers die de constructeur opgeeft, ben je (pardon my french) toch wel naïef...
deze minima worden behaald onder de optimaalste der optimale omstandigheden, maw die cijfers zijn totaal niet haalbaar in het dagelijkse verkeer!
Ik denk dat je over het algemeen ong. 1 liter bij het normverbruik mag optellen, dan zal je ong. het reëele verbruik gaan benadren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenEn dat is abnormaal voor benzinewagens met een vermogen van +100pk?
Als je blindelings gelooft in de cijfers die de constructeur opgeeft, ben je (pardon my french) toch wel naïef...
deze minima worden behaald onder de optimaalste der optimale omstandigheden, maw die cijfers zijn totaal niet haalbaar in het dagelijkse verkeer!
Ik denk dat je over het algemeen ong. 1 liter bij het normverbruik mag optellen, dan zal je ong. het reëele verbruik gaan benadren...
Ik zit met de mijne ook een litertje of 2 boven het opgegeven verbruik. niet meer dan normaal.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHoeft niet persee een benzine wagen te zijn
Ik zit met de mijne ook een litertje of 2 boven het opgegeven verbruik. niet meer dan normaal.
Als ik mij even uitleef, stijgt het verbruik ook aanzienlijk :p
Maar al bij al vind ik een verbruik van 7-8 liter voor dergelijke prestaties best acceptabel.
Bij een diesel ligt het verbruik uiteraard een stuk lager maar goed...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenHebben nog mensen zo'n ervaring met de 1.8 of 2.0 tfsi?Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenProblemen met deze motoren zijn volgens mij toch opgelost. Ik heb wel wat olieverbruik met mijn 2.0tfsi
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenZe hebben ook een probleem met het brandstofverbruik dat duidelijk hoger ligt dan opgegeven. Ik hoor zelfs cijfers van 7 l/ 100 km.
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenEn dat is abnormaal voor benzinewagens met een vermogen van +100pk?
Ik denk dat je over het algemeen ong. 1 liter bij het normverbruik mag optellen, dan zal je ong. het reëele verbruik gaan benadren...).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenTerug?Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenHebben nog mensen zo'n ervaring met de 1.8 of 2.0 tfsi?
GRTJS
Comment
Comment