Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 Sportback 2013.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe zit dat met de beenruimte achteraan? Op foto ziet het er alvast wel ruim uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
      Hoe zit dat met de beenruimte achteraan? Op foto ziet het er alvast wel ruim uit.
      Is inderdaad vrij ruim.Meer plaats als in het oude model.

Comment

• heb sinds een week mijn sportback en deze rijdt veel beter dan het vorig model ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Comment

• Binnenkort weet ik hier te zeggen of ik die mening deel, heb testrit op de planning met de 1.8 TFSI 180pk S tronic.

Comment

• Even een dom vraagje misschien,

Op sommige foto's van de Sportback zie je onder de nummerplaat een vierkante uitsparing in de voorbumper (precies de geluidshoorn?). Op andere foto's dan weer niet. Op de site van audi zelf ook niet. Weet iemand wat het verschil is? (ik heb al vanalles geprobeerd, maar het heeft niets te maken met motorisatie of sport pakket)

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boba Bekijk Berichten
              Even een dom vraagje misschien,

Op sommige foto's van de Sportback zie je onder de nummerplaat een vierkante uitsparing in de voorbumper (precies de geluidshoorn?). Op andere foto's dan weer niet. Op de site van audi zelf ook niet. Weet iemand wat het verschil is? (ik heb al vanalles geprobeerd, maar het heeft niets te maken met motorisatie of sport pakket)

Alvast bedankt!
              Zelfde systeem als bij de Golf, is een radar -> remt van zen eigen bij obstakels en bij cruisecontrol

Comment

• Ik vind hem niet zo mooi als het vorige model.
                de achterkant vind ik het minst geslaagd. De lichten zijn de donker en staan zo geplaatst dat die kar precies "triestig" is.
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Zelfde systeem als bij de Golf, is een radar -> remt van zen eigen bij obstakels en bij cruisecontrol
                  Hartelijk dank. Vond het raar. Als je op de site op configureren klikte, stond het standaard op de tekening, maar als je dan verder configureert, verschijnt het niet meer.

Alvast bedankt!

Comment

• Afgelopen maandag mijn nieuwe Audi A3 Sportback gaan ophalen. Het is een 2.0 TDI (150pk), Ambition uitvoering.
                    Eerste indruk:
                    - Aangenaam interieur: sportief, toch stijlvol en een hoge kwaliteitsindruk.
                    - Hoewel ik er nog niet veel over kan zeggen (inrijden) lijkt de motor best gewillig. Ik ben er van overtuigd dat die gaat bijdragen aan het rijcomfort.
                    - Iets minder praktisch dan mijn vorige (Ford Focus Clipper): kleiner, minder handige opbergvakjes
                    - De resolutie van het MMI-scherm is eigenlijk onvergefelijk in deze klasse vind ik. Het doet zijn taak perfect en is intiütief te bedienen, maar in een auto waar alles piekfijn is afgewerkt oogt het wat ouderwets. Het is vergelijkbaar met het navigatiescherm in mijn E46 M3, en dan vergelijken we met een model dat 10 jaar ouder is! De MMI+ doet wat dat betreft veel beter, maar dat is nog een serieuze meerprijs.

Algemeen ben ik zeer tevreden met mijn keuze. Het was zeer nipt tss deze A3, de Golf VII en de V40.
                    De V40 heb ik zuiver laten staan omwille van de onhandige koffer. Sterk pakket anders en een mooie auto!
                    De Golf was puur rationeel gezien zeker de beste keuze. De Audi vond ik toch nog iets stijlvoller. Hij deed me meer dan de Golf en is het daarom geworden.
                    Last edited by Lord Tom; 26/03/2013, 21:46.

Comment

• mooie Sportback

Kleur is Shirazrood metaalkleur

Comment

• Like.

Eens wat anders dan altijd dat zwart of grijs.

Comment

• Toch een mooie wagen , jammer dat deze Octavia cloon veel te duur is.

Comment

• Elk zijn budget, voor mij is hij niet te duur

Comment

• inderdaad ieder zijn budget maar wat wel opvalt is dat je de laatste tijd meer en meer mercedes A klasse's ziet dat de audi a3! heb echt de indruk dat de mensen het model ( ook al is hij net vernieuwd) al wat beu zijn ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juano Bekijk Berichten
                                inderdaad ieder zijn budget maar wat wel opvalt is dat je de laatste tijd meer en meer mercedes A klasse's ziet dat de audi a3! heb echt de indruk dat de mensen het model ( ook al is hij net vernieuwd) al wat beu zijn ...
                                Tja, De A is eigenlijk nieuw in dit segment. (het vorige model kon je moeilijk een concurrent van de A3 of 1 noemen) en heeft een extravert uiterlijk.
                                De A3 daarentegen is duidelijk een doorontwikkeling van het vorige model, inclusief de sobere Audi-stijl.
                                Bovendien is er naar mijn mening (buiten iets beter materiaalgebruik in het interieur) weinig meerwaarde t.o.v. een Golf VII. Enkel design en prijs speelt dan nog een rol waarbij dat laatste zowieso al in het voordeel van de Golf is.

Comment

• Deafstandsradar is standaard bij de Golf en tegen meerprijs bij de Audi. En dat durft zich dus premium te noemen.........

Comment

• Je ziet hier idd in de streek heel veel a amg wit/ zwart rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                      Deafstandsradar is standaard bij de Golf en tegen meerprijs bij de Audi. En dat durft zich dus premium te noemen.........
                                      Een afstandsradar is geen definitie van premium...Vw is ook reeds premium in mijn ogen. Ze hebben de rol van vw aan skoda overgedragen. Sorry voor het off topic.

Comment

inderdaad ieder zijn budget maar wat wel opvalt is dat je de laatste tijd meer en meer mercedes A klasse's ziet dat de audi a3! heb echt de indruk dat de mensen het model ( ook al is hij net vernieuwd) al wat beu zijn ...
                                        Hier in regio Brugge rijden er ook al enorm veel nieuwe A klasses rond. De nieuwe A3 zie ik hier amper. Maar ja dat zegt natuurlijk niks over de verkopen. De nieuwe A3 zal ook wel goed verkopen. Maar ik denk ook dat de nieuwe A van Mercedes een verkoopstopper zal worden, en dat hij vooral van Audi klanten zal wegsnoepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                          Tja, De A is eigenlijk nieuw in dit segment. (het vorige model kon je moeilijk een concurrent van de A3 of 1 noemen) en heeft een extravert uiterlijk.
                                          De A3 daarentegen is duidelijk een doorontwikkeling van het vorige model, inclusief de sobere Audi-stijl.
                                          Bovendien is er naar mijn mening (buiten iets beter materiaalgebruik in het interieur) weinig meerwaarde t.o.v. een Golf VII. Enkel design en prijs speelt dan nog een rol waarbij dat laatste zowieso al in het voordeel van de Golf is.
                                          Is de A ook al niet wat langer verkrijgbaar? Ik begin de nieuwe A3 toch meer en meer te spotten (maar idd nog niet zoals de A, maar die spot ik al wat langer dan de nieuwe A3).

Comment

Working...
                                          X