Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• josenjef
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
    Wat is kostenzuinige? Kan zijn dat die zuinig is en goedkoop in aankoop, maar fiscaal gezien pokkenduur is. Dan is die auto voor het bedrijf niet zuinig.
    En de Mazda 6 is in automaat maar 75% aftrekbaar terwijl een VW Passat 1.6DSG6 voor 90% aftrekbaar is. En daar zit het verschil tussen de landen.

Privé gezien is dat misschien wel een kostenzuinige wagen daar ge fiscaal nergens rekening mee moet houden.
    Van uw kostenmodel ben je zeker van het fiscaal stelsel in BE een pak minder

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door zoot Bekijk Berichten
    nee da's waar, maar dat is ook niet zo belangrijk. belangrijk is dat het een kostenzuinige wagen is, en dit is een proof. meer moet dat niet zijn.

Wat is kostenzuinige? Kan zijn dat die zuinig is en goedkoop in aankoop, maar fiscaal gezien pokkenduur is. Dan is die auto voor het bedrijf niet zuinig.
    En de Mazda 6 is in automaat maar 75% aftrekbaar terwijl een VW Passat 1.6DSG6 voor 90% aftrekbaar is. En daar zit het verschil tussen de landen.

Privé gezien is dat misschien wel een kostenzuinige wagen daar ge fiscaal nergens rekening mee moet houden.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Belachelijk artikel. Verbruik van 3,9L, yeah right. Jag XE op de 2de plaats??? Die is nog niet eens (of zeer kort) op de markt.
    die Neuer Europäischer Fahrzyklus (NEFZ) verbruikswaarden tellen voor alle voertuigen eh David67, dat is te lezen als een vergelijkende waarde, geen absolute (helaas, voorwaar) En als je weet dat die Jag pas uit is zou je ook moeten weten dat die nieuwe diesels van de XE idd heel erg zuinig zijn.

Leave a comment:

• David67
    replied
    Belachelijk artikel. Verbruik van 3,9L, yeah right. Jag XE op de 2de plaats??? Die is nog niet eens (of zeer kort) op de markt.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Landzn zijn niet altijd te vergelijken op dat vlak. Als ge diezelfde mazda in automaat in belgië plaatst, gaat hij wss niet op de eerste plaats staan.
    nee da's waar, maar dat is ook niet zo belangrijk. belangrijk is dat het een kostenzuinige wagen is, en dit is een proof. meer moet dat niet zijn.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Landzn zijn niet altijd te vergelijken op dat vlak. Als ge diezelfde mazda in automaat in belgië plaatst, gaat hij wss niet op de eerste plaats staan.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    vers van de pers vandaag; in Duitsland heeft een fleetmagazine 20 middenklassers getest op hun bedrijfskosten, en de 6 2.2 150pk is de winnaar, gevolgd door een door 3 gedeelde 2de plaats voor de Jaguar XE, Skoda Octavia en Volvo S60. http://www.presseportal.de/pm/33972/3045134

Leave a comment:

• josenjef
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door zoot Bekijk Berichten
    is wel een leuke discussie, maar heeft die niet eerder een plaatske verdiend bij BMW/VW dan bij de Mazda6? hoewel dàt natuurlijk ook al veelzeggend is...
    Tgoh het is wel gestart met hardnekkige vooroordelen over restwaarde, waar Mazda er veel beter uitkomt dan algemeen aangenomen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    is wel een leuke discussie, maar heeft die niet eerder een plaatske verdiend bij BMW/VW dan bij de Mazda6? hoewel dàt natuurlijk ook al veelzeggend is...

Leave a comment:

• josenjef
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
    Bij Cronos krijg je 21% korting op basisprijs en op de opties bij BMW, enkel bij BMW, daar ben ik zeker van.
    En er zijn er in België die nog meer korting krijgen. En dat moet wel om niet te veel rationeeldenkende klanten te verliezen.
    Maar we wijken af van het onderwerp.
    Audi daar vroeger ook en Volvo zit daar intussen ook denk ik. VW maar 10 daar geloof ik.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Lachwekkende kortingen dus bij VW. Ik zat bij 1 wagen , ook VW , al aan meer dan 25% .

Leave a comment:

• severijns
    replied
    Bij Cronos krijg je 21% korting op basisprijs en op de opties bij BMW, enkel bij BMW, daar ben ik zeker van.
    En er zijn er in België die nog meer korting krijgen. En dat moet wel om niet te veel rationeeldenkende klanten te verliezen.
    Maar we wijken af van het onderwerp.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
    Niet als de werkgever zijn werknemers verplicht bij 1 merk of 1 groep te kiezen.
    Damn, dan heeft mijne werkgever toch het verkeerde merk gekozen

Zowel op het internet lees ik het, als dat ze mij in de garages vertelde, hebben die percentages alles te maken met die conventies. En die zijn niet merkgebonden. In elke garage moesten ze enkel weten hoeveel bedrijfswagens we hadden (camionetten en gewone wagens) om te zien in welke conventie we zaten.

Ik was bv bij VW geweest en dacht iets van 7,5% korting. Een kennis van mij heeft 10,5% gekregen en dat terwijl de firma 450 wagens heeft. Dus vraag ik me af hoeveel wagens ge moet hebben om dan aan 20% te geraken bij eender welk merk. Zit toch allemaal raar ineens. Maar heb thans ook al hoge percentages bij ons horen passeren ivm citroën en dit terwijl we er maar 17 hebben.

Leave a comment:

• severijns
    replied
    Dat kan, maar dan gaat uw werk bij een ander merk ook rond dat percentage zitten.
    Niet als de werkgever zijn werknemers verplicht bij 1 merk of 1 groep te kiezen.

Leave a comment:

• josenjef
    replied
    Dat kan, maar dan gaat uw werk bij een ander merk ook rond dat percentage zitten.
    Ja, maar heeft alles met volumes te maken. Bij Citroën zat dat dan weer lager omdat bijna niemand dat nam. Je kan daar dus geen vergelijking maken zonder de details te kennen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Op mijn vorig werk vlot 20 % op BMW

Leave a comment:

• josenjef
    replied
    Hoe dat zit bij leasinglaatschappijen weet ik niet. Ik zelf kreeg 8% bij BMw. Onze firma krijgt bij Citroen een pak meer korting. Dus ik vermoed dat die leasingmaatschappijen niet meer korting gaan krijgen bij bmw dan bij citroen.
    Op mijn vorig werk vlot 20 % op BMW

Leave a comment:

• severijns
    replied
    Hoe dat zit bij leasinglaatschappijen weet ik niet. Ik zelf kreeg 8% bij BMw. Onze firma krijgt bij Citroen een pak meer korting. Dus ik vermoed dat die leasingmaatschappijen niet meer korting gaan krijgen bij bmw dan bij citroen.
    Hangt af van de hoeveelheid die een bedrijf afneemt. De grootste afnemer van BMW krijgt hier in België 30% korting op basisprijs en opties.
    Ik veronderstel dat D&T ook wel zoiets zal krijgen voor zijn mini's, inclusief gratis groene spiegeltjes.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    getest door & voor vrouwen, leuk om te lezen http://femmefrontaal.nl/2015/03/06/n...6-rode-sokken/

Leave a comment:

Working...
X