Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V40 (2012)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maar de V50 is volledig eindereeks, je zal snel met een oude wagen rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door APPELGOEDJE Bekijk Berichten
      Bestellen kan je nu al hoor.
      Ik zou toch ook nooit een wagen bestellen zonder er in gezeten te hebben, laat staan zonder hem zelfs nog maar live gezien te hebben.
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
        Maar de V50 is volledig eindereeks, je zal snel met een oude wagen rijden.
        Firmawagen hé, herverkoopwaarde is voor hem dus niet relevant en dat is de enige reden waarvoor je daarmee rekening zou moeten houden.
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

• Inderdaad en het model van de V50 vind ik nog steeds mooi en tijdloos. Ik rij nu met een V50 vervangwagen (wel geen E-drive) omdat mijn Insignia al verkocht is en hij bevalt me zeer goed.

Comment

• Comment

• Trappel Trappel, nog 2 weken en dan kunnen we hem eindelijk irl zien.....

Comment

Precies toch een pak kleiner als de V50 en ook zo'n onhandige hoge en kleine kofferklep als de C30...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                  Precies toch een pak kleiner als de V50 en ook zo'n onhandige hoge en kleine kofferklep als de C30...
                  Uiteraard kleiner dan de V50, om die te vervangen is er de V60 immers gekomen.
                  Die klep is totaal anders en een pak groter dan die van de C30.

Comment

• Ik kan er niet aan doen, maar die wagen doet me steeds aan een Hyundia denken :s

Comment

• Dat zeggen ze van een Porsche Cayenne ook.
                      Als deze V40 een even groot verkoopsucces wordt dan zit het wel snor denk ik.
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Deze Bekijk Berichten
                        Ik kan er niet aan doen, maar die wagen doet me steeds aan een Hyundia denken :s
                        Er is geen enkele gelijkenis.

Comment

Er is geen enkele gelijkenis.
                          Als Den Deze dat denkt, is dat zijn goed recht is.

Comment

• Comment

• Fantastische auto, enorm knap!

Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by nls; 03/05/2012, 17:43.
                              nls2000

Comment

• nls2000

Comment

• Hallo allen,

Heeft er iemand al ervaring met de T3 motor van 150PK die ook in andere Volvo modellen ligt?
                                  Is dit een soepele en betrouwbare motor, of is die te licht?

Ik zie in de prijslijst dat je voor ietsje meer de T4 hebt.
                                  Als je de vermogens- en koppelcurves bekijkt van de T3 en de T4, dan lijkt de T3 gewoon een dichtgeknepen T4. Klopt dit?

Ik heb vroeger nog met een 440 en een V40 gereden, en met dit nieuw V40 model (ook S60/V60) is mijn interesse in Volvo terug aan het komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                                    Hallo allen,

Heeft er iemand al ervaring met de T3 motor van 150PK die ook in andere Volvo modellen ligt?
                                    Is dit een soepele en betrouwbare motor, of is die te licht?
                                    De T3 is een zeer fijne motor, stil, snel en lekker veel koppel. Ik heb gereden in een Ford Focus met deze ecoboost motor. De T4 is iets sneller maar ik denk dat de T3 al heel goed zal bevallen, zeker in vergelijk met de instap diesels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raskel Bekijk Berichten
                                      De T3 is een zeer fijne motor, stil, snel en lekker veel koppel. Ik heb gereden in een Ford Focus met deze ecoboost motor. De T4 is iets sneller maar ik denk dat de T3 al heel goed zal bevallen, zeker in vergelijk met de instap diesels.
                                      OK!
                                      Was het maar al september, dan kunnen we gaan proefrijden!

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Working...
                                          X