Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kunnen is geen probleem..

Mogen is een ander paar mouwen, de juiste connecties bij de juiste garage hebben is al een stap vooruit ..

Comment

• Ik zie hier zowel gebruikers met een 2.0d en een 3.0d. Klopt het dat het praktijkverschil in verbruik een stuk kleiner is, en zelfs in het voordeel van de 3.0d ?

Comment

• Proficiat OVErrIDE met je nieuwe X3, sjieken bak !!!

En het mooie is dat ik hem eerder gezien heb dan jij.
        Ik moest gisteren naar de garage en in de showroom stond de jouwe,
        vandaag ging je hem afhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
          Ik zie hier zowel gebruikers met een 2.0d en een 3.0d. Klopt het dat het praktijkverschil in verbruik een stuk kleiner is, en zelfs in het voordeel van de 3.0d ?
          Onze xDrive20d zit nu rond 8,9 l/100 km (start/stop ingeschakeld).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Welt Bekijk Berichten
            Onze xDrive20d zit nu rond 8,9 l/100 km (start/stop ingeschakeld).
            Zo hoog
            Onze E83 X3 2.0dA zit meestal rond de 8,0l.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
              Zo hoog
              Onze E83 X3 2.0dA zit meestal rond de 8,0l.
              Ik vind dat eigenlijk ook nogal aan de hoge kant. Het normverbruik zou normaal 6 à 7,5 l zijn (voor de automaat toch). Misschien zakt het verbruik nog na wat meer km (nu ca. 9500km).

Comment

Ik vind dat eigenlijk ook nogal aan de hoge kant. Het normverbruik zou normaal 6 à 7,5 l zijn (voor de automaat toch). Misschien zakt het verbruik nog na wat meer km (nu ca. 9500km).
                Worden er misschien veel korte ritten of veel stadsritten mee gedaan? Want dan komt het bij ons ook dicht tegen de 9l.
                Deze zomer als we naar Italië reden hebben we 6,0l met de onze gehaald. Niet slecht want er is niet overdreven rustig mee gereden +- 130km/h.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                  Worden er misschien veel korte ritten of veel stadsritten mee gedaan? Want dan komt het bij ons ook dicht tegen de 9l.
                  Deze zomer als we naar Italië reden hebben we 6,0l met de onze gehaald. Niet slecht want er is niet overdreven rustig mee gereden +- 130km/h.
                  Toch wel meer kortere ritten dan langere afstanden met autosnelweg. Bij lange ritten op de autosnelweg zal het wel een stuk dalen denk ik (zeker met 8ste versnelling ).

Comment

Toch wel meer kortere ritten dan langere afstanden met autosnelweg. Bij lange ritten op de autosnelweg zal het wel een stuk dalen denk ik (zeker met 8ste versnelling ).
                    Buiten de bebouwde kom geeft bmw(gegevens) met automaat een meerverbruik op...
                    Last edited by ; 08/10/2011, 13:38.

Comment

• X3 2.0D xdrive

Hoi, verleden week vrijdag m'n nieuwe firma auto besteld......hierbij een foto van dezelfde uitvoering (allée uitgezonderd het rechtse stuur hé )
                      Deze wordt gemaakt in KW 46 levering 5 januari yiehaaaa
                      Alpin Weiss
                      Panoramisch dak
                      Velg 309 19"
                      Sportzetels zwart (stof/leder)
                      Sportvering
                      Xenon & hogedruksproeiers
                      Performance control
                      Variabel sportsteering
                      Antracit dakbekleding
                      Opbergpakket
                      Dakrails
                      Electrisch gestuurde airco
                      Navi Business
                      M stuur
                      Last edited by bmwduck; 10/10/2011, 23:14.
                      Never LOOK back....beware of the boogieman in front of you...

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwduck Bekijk Berichten
                        Hoi, verleden week vrijdag m'n nieuwe firma auto besteld......hierbij een foto van dezelfde uitvoering (allée uitgezonderd het rechtse stuur hé )
                        Alpin Weiss
                        Panoramisch dak
                        Velg 309 19"
                        Sportvering
                        Performance control
                        Variabel sportsteering
                        Antracit dakbekleding
                        Opbergpakket
                        Dakrails
                        Elekstrisch gestuurde airco
                        Navi Business
                        M stuur
                        Dat ziet er knap uit! Proficiat!
                        Mooie velgenkeuze trouwens!
                        freude am fahren

Comment

Alpin Weiss
                          Panoramisch dak
                          Velg 309 19"
                          Sportvering
                          Performance control
                          Variabel sportsteering
                          Antracit dakbekleding
                          Opbergpakket
                          Dakrails
                          Elekstrisch gestuurde airco
                          Navi Business
                          M stuur
                          Heel knappe X3, zo ga je ze niet veel zien rijden!

Comment

levertijden zijn precies een stuk ingekort! Is ongeveer 3 maanden tegenwoordig inderdaad normaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                              levertijden zijn precies een stuk ingekort! Is ongeveer 3 maanden tegenwoordig inderdaad normaal?
                              euh nie echt .... voor particulieren is de leverdatum nog steeds 7 à 8 maand zijnde eind mei/begin juni
                              voor "bevoorrechtige" hebben ze gereserveerde productietijd .....hmhm
                              Never LOOK back....beware of the boogieman in front of you...

greetz

Comment

• BMW X3 35d UK

Heb zopas prijs gevraagd voor een nieuwe X3 35d in Engeland.
                                Had uit diverse post op dit forum afgeleid dat de prijzen wel eens goed zouden kunnen zijn.
                                En niets was minder waar .
                                Het pond staat goed en voor 47.059 euro (+ BTW weliswaar) heb je echt de vetste X3 met echt alle mogelijke opties.
                                En als ik bedoel alle opties, dan bedoel ik ook alles.
                                Ik heb elk mogelijk pakket aangevinkt op de BMW website op de UK.
                                Effe telefonisch geverifieerd of er een nog een kortingske af kon.
                                Maar dat was er blijkbaar over.

Wat een verschil met de Belgische prijzen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
                                  Heb zopas prijs gevraagd voor een nieuwe X3 35d in Engeland.
                                  Had uit diverse post op dit forum afgeleid dat de prijzen wel eens goed zouden kunnen zijn.
                                  En niets was minder waar .
                                  Het pond staat goed en voor 47.059 euro (+ BTW weliswaar) heb je echt de vetste X3 met echt alle mogelijke opties.
                                  En als ik bedoel alle opties, dan bedoel ik ook alles.
                                  Ik heb elk mogelijk pakket aangevinkt op de BMW website op de UK.
                                  Effe telefonisch geverifieerd of er een nog een kortingske af kon.
                                  Maar dat was er blijkbaar over.

Wat een verschil met de Belgische prijzen !
                                  Ja maar het stuur staat aan de verkeerde kant?
                                  Beter bestellen in de USA en zlef naar hier shippen en importeren, ik heb het hier eerder in het topic al voorgesteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk Berichten
                                    Beter bestellen in de USA en zlef naar hier shippen en importeren, ik heb het hier eerder in het topic al voorgesteld
                                    Dat stuur is aan te passen. Zonder meerkost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk Berichten
                                      Het stuur kan op de correcte plaats geplaatst worden.
                                      Zonder meerkost.
                                      gewoon opgeven bij de bestelling.

Comment

• Heb een X3 besteld in januari 2011. Hij zou nu op de boot zitten richting Europa - hoop enkel dat ze niet langs Nieuw Zeeland rondvaren en op een rif lopen of ik kan nog eens 10 maand wachten

Comment

Working...
                                        X