Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toch mooi hé.
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Best geslaagd idd!

Comment

• Morgen vrijdag 26/11 uitgenodigd op BMW X DRIVE test parcours door BMW AG speciaal ontworpen te BMW BORNEM ; parcours om aan te tonen hoe de BMW X Drive technologie werkt en dit d.m.v. spectaculaire korte proeven.
        Vooreerst 20 minuten productinformatie, waarna 50 minuten BMW X Drive parcours en nadien nogmaals 50 minuten BMW Scenic X Drive.
        Met de voorspelde weersvoorwachtingen zeker X-Drive minded !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
          Morgen vrijdag 26/11 uitgenodigd op BMW X DRIVE test parcours door BMW AG speciaal ontworpen te BMW BORNEM ; parcours om aan te tonen hoe de BMW X Drive technologie werkt en dit d.m.v. spectaculaire korte proeven.
          Vooreerst 20 minuten productinformatie, waarna 50 minuten BMW X Drive parcours en nadien nogmaals 50 minuten BMW Scenic X Drive.
          Met de voorspelde weersvoorwachtingen zeker X-Drive minded !
          ik zal er ook zijn . voorzie aan te komen tegen 11.30u

Comment

• komt er ook een X3 25d?

Comment

• in de Autogids spreken ze ook van een nogal luidruchtige 2.0d. Iemand die dit kan bevestigen of vergelijken met vorig model X3 2.0d( wel FL, de pre-FL 150pk was inderdaad zeer luidruchtig)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                in de Autogids spreken ze ook van een nogal luidruchtige 2.0d. Iemand die dit kan bevestigen of vergelijken met vorig model X3 2.0d( wel FL, de pre-FL 150pk was inderdaad zeer luidruchtig)?
                Dat is niet alleen in de Autogids zo, dat staat in alle autobladen. In vergelijking met de concurrentie is dat het punt waar de X3 het zwakst scoort.

Comment

• Heb er dinsdag mee gereden, had dat ook gelezen maar al bij al valt dit mee.
                  Ik rij nu met X3 3.0d van de eerste generatie en als je accelereert hoor je de
                  motor ook goed en zelfs nog meer als de nieuwe X3 2.0d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichten
                    komt er ook een X3 25d?
                    Denk het niet, zie motorisatie 3 reeks.
                    Net als de X3 2.3d, die is alleen voor de X1 en1 reeks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                      Denk het niet, zie motorisatie 3 reeks.
                      Net als de X3 2.3d, die is alleen voor de X1 en1 reeks.
                      Ik begrijp je uitleg niet goed denk ik: als de X3 zou beschikken over dezelfde motorisatie als de 3 -reeks ( zoals de X1 en de 1 reeks over de 2.3d beschikken) dan zou er toch net wel een X3 2.5d dienen te komen want zowel in berline, touring, als coupe 3-reeks is er een 325d ?

Comment

• De xDrive2.0 diesel heeft blijkbaar standaard geen alarmsysteem.
                        Veel auto diefstal verzekeringen vragen een anti diefstalsysteem VV1. Is de sleutelcodering die er standaard inzit voldoende dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                          Dat is niet alleen in de Autogids zo, dat staat in alle autobladen. In vergelijking met de concurrentie is dat het punt waar de X3 het zwakst scoort.
                          Vind dit eigenlijk onbegrijpelijk van BMW. De X1 is in 't zelfde bedje ziek. Voor mij is een stille motor een aankoopcriterium.
                          Ik vraag me af welke redenering hierachter steekt, ik bedoel: dat deze meer lawaai maakt dan de concurrentie merken ze tijdens de ontwikkeling van de wagen bij BMW zelf ook natuurlijk. Blijkbaar is het gewoon om voldoende onderscheid te maken met de 'hogere' BMW modellen? Of kent iemand een andere reden?
                          We spreken hier toch niet over een Dacia Duster he, waar ik het gezien de prijs bijna niet anders verwacht ... Met een beetje uitrusting zit je voor een X3 2.0d snel aan 50.000€, dan vind ik dat een goeie geluiddemping wel standaard mag zijn ... Ik vind het enorm afbreuk doen aan een verder schitterende wagen.

Comment

• X-line toegevoegd aan mijn opties en lendensteun vervangen door sportzetels.
                            Op alle X3's dat ik reeds gezien heb, zit de X-line en die heeft wel een meerwaarde
                            aan de auto.
                            De sportzetels zitten ook heel goed, voor de twijfelaars : probeer ze allebei !

Comment

• @bmw525 en wannes : hoe is de test in Bornem geweest ?

Comment

X-line toegevoegd aan mijn opties en lendensteun vervangen door sportzetels.
                                Op alle X3's dat ik reeds gezien heb, zit de X-line en die heeft wel een meerwaarde
                                aan de auto.
                                De sportzetels zitten ook heel goed, voor de twijfelaars : probeer ze allebei !
                                Ik heb ook sportzetels gekozen in de tijd omdat ik ze in een teswagen had ervaren. Zou ze nu niet meer kunnen missen. En op mijn volgende (reeds bestelde ) bmw zitten ze ook.

Comment

• Wat is het voordeel van autom dimmende binnen- en buitenspiegels ?
                                  Zijn ook wel elektrisch klapbaar maar is toch een dure optie voor hetgene
                                  dat het maar is.

Comment

• Testwagen X1 (2.0 D + automaat) gehad van Hasselt naar Bornem en terug ... In Bornem ook testwagen met handbak gereden ... Automaat veel aangenamer ! Wel klopt het dat motor bij optrekken zich meermaals "luider" laat horen ... Ben zelf steeds "6-cilinder" driver sinds 1992 ! Persoonlijk nog steeds dan ook voorstander van een 6-cilinder ! Afwerking, binnenruimte, boordplank zijn stukken beter in de nieuwe X3 tov. vorig model ! Maar met wat opties toch snel aan 50.000 euro en dan is een 520d Touring ook binnen handbereik (en nog beter afgewerkt en stiller dan X3 ...) Als fervent 5-driver voor mij toch een 525d "F11" uitvoering.

Comment

Wat is het voordeel van autom dimmende binnen- en buitenspiegels ?
                                      dat het maar is.
                                      Die automatisch dimmende spiegels zijn werkelijk een zegen ! Heb deze nu voor het eerst genomen op m'n nieuwe wagen en zou deze nu al niet meer kunnen missen !

Comment

Wat is het voordeel van autom dimmende binnen- en buitenspiegels ?
                                        dat het maar is.
                                        Naar ik gehoord heb, kan je nog steeds (de binnenspiegel) manueel dimmen.
                                        Elektrisch inklapbaar en dimmende buitenspiegels, ja luxe, maar wel dure luxe he.

Als ik bestel zal ik ze zeker niet nemen.
                                        Maar ik vind de korting nogal laag. Over een jaartje met het autosalon zal dat hopelijk al wat interessanter zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duffy Bekijk Berichten
                                          Weet niemand een witte staan?
                                          Ik heb zaterdag een testrit met een witte AlpinWeiss in Bornem.

Comment

Working...
                                          X