Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
    Die kortingen, is dit op de basisprijs alleen of op de totale prijs opties erbij ?
    indeed, op alles.....

Comment

• Wat in zekere zin logisch is, nog, omdat er nog geen packs zijn? (dacht ik)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Wat in zekere zin logisch is, nog, omdat er nog geen packs zijn? (dacht ik)

Jawel hoor,business line,business line plus en exclusive line.

Comment

• Enkele dagen geleden waren die packs inderdaad nog aan te vinken op bmw.be ; nu plots niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
            Jawel hoor,business line,business line plus en exclusive line.
            Aha, oké. Had ze nog niet in de configurator zien staan, maar dat ding is wel vaker 'es niet helemaal up to date.

Comment

• Ik zie dat ze sinds begin september volop beginnen produceren zijn in de US. Binnen enkele weken zijn er hopelijk een paar testmodellen beschikbaar in Europa
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk Berichten
                Ik zie dat ze sinds begin september volop beginnen produceren zijn in de US. Binnen enkele weken zijn er hopelijk een paar testmodellen beschikbaar in Europa
                voor wat wij er van zien op de foto, zijn er gelijkenissen met de X1
                hopelijk zijn de amerikanen bijgeschoold geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                  voor wat wij er van zien op de foto, zijn er gelijkenissen met de X1
                  hopelijk zijn de amerikanen bijgeschoold geweest
                  nieuwe X3 is groter dan X1. Bijna zelfde afmetingen van eerste generatie X5. Dus niet echt te vergelijken met X1. Bijna zo groot als een Q5

Heb me laten vertellen dat X5 en X6 ook in US worden gemaakt, en ik hoor daar niet veel mensen van klagen, dus hopelijk kunnen ze ook deftig een X3 maken.

Comment

nieuwe X3 is groter dan X1. Bijna zelfde afmetingen van eerste generatie X5. Dus niet echt te vergelijken met X1. Bijna zo groot als een Q5

Heb me laten vertellen dat X5 en X6 ook in US worden gemaakt, en ik hoor daar niet veel mensen van klagen, dus hopelijk kunnen ze ook deftig een X3 maken.
                    Is zelfs iets groter dan de Q5.

Verschiet er wel van hoe weinig het scheelt met de oude X5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                      Is zelfs iets groter dan de Q5.

Verschiet er wel van hoe weinig het scheelt met de oude X5.
                      Zorg maar voor een nieuwe X3 in plaats van die 1 reeks Phil

Comment

Bijna zo groot als een Q5
                        ik heb het wel over het design van de 3/4 voorkant zoals op de foto....

ik wist al lang dat een Q5 maar in de derde plaats komt, na de XC 60 en nu de X3

goed dat de X3 nu het comfort van de Q5 heeft geëvenaard !

Comment

ik heb het wel over het design van de 3/4 voorkant zoals op de foto....

ik wist al lang dat een Q5 maar in de derde plaats komt, na de XC 60 en nu de X3

XC60 komt altijd laatst !

Comment

Hoe weet je dat nu al?

Comment

• Gisteren voor t eerst mee kunnen kennismaken... WAT een vooruitgang tgo het oud model!!

Het leder is nu nevada ipv dakota, veel minder generfd en soepeler. Alles ziet er veel kwalitatiever uit.. Enkel het plastic bovenop het dashboard is maar zozo qua materiaal.

Super handig is dat de zijschorten mee open scharnieren bij het openen van de deuren, dus gedaan met vuile broekspijpen!

Dit wordt opnieuw een succes, zonder twijfel..
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                Dit wordt opnieuw een succes, zonder twijfel..

Is dit sarcasme ? ;-)

Comment

• @ Alexanderr : waar heb je hem gezien, in Bornem misschien ? (en dit voor 15 minuutjes ?!)

Heb vandaag naar de BMW garage geweest en daar krijg ik 7% op de basisprijs en de extra opties die niet in de exlusive pack zitten, op de pack niet omdat deze reeds een speciale actie is.

Heeft er al iemand gewerkt met renting van BMW finance ? Nu in september actie 4.5% ipv 6.33%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                    Hoe weet je dat nu al?
                                    Staat in de brochure van BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Staat in de brochure van BMW.
                                      Op motorisch gebied echter staan ze al jaaaren verder dan audi... tevens te lezen in de brochure.

Comment

• M-Sportpakket

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik geloof best dat de X3 een goeie wagen zal zijn. Ik geloof dat ze motorisch de beste zoniet zeker aan de absolute top staan, en dat de nieuwe X3 comfortabeler zal zijn dan de vorige (kan moeilijk anders).

het zal wel een goeie wagen zijn, enkel kan ik me niet vinden in het uiterlijk. Het kan aan mij liggen, hij ziet er wel een beetje dynamischer uit dan het vorige model, maar de tijd is ondertussen ook niet stil blijven staan.

Comment

Working...
                                          X