Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk Berichten
    nog een ander vraagje : hoe kunnen we zeker zijn dat de kwaliteit van de nieuwe X3 (die vanaf nu gemaakt zal worden in the US), evengoed zal zijn als een bmw gemaakt in Duitsland of Oostenrijk ? Worden er al andere BMW's gemaakt in de US ?
    Al sinds 1994:

Z3 E36
    Z4 E85
    Z4 E89

X5 E53
    X5 E70
    X6 E71

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
      Al sinds 1994:

Z3 E36
      Z4 E85
      Z4 E89

X5 E53
      X5 E70
      X6 E71
      Z4 E89 wordt in Regensburg in Duitsland gebouwd.
      Als je het aan mij vraagt een goede zaak, want de algemene bouwkwaliteit van een E85 is niet van het BMW niveau dat ik gewend ben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
        Z4 E89 wordt in Regensburg in Duitsland gebouwd.
        Als je het aan mij vraagt een goede zaak, want de algemene bouwkwaliteit van een E85 is niet van het BMW niveau dat ik gewend ben...
        Juist

Comment

• Dus toch min of meer vergelijkbare kwaliteit met Duitsland. Stelt me gerust. Heb vroeger met een Chrysler grand voyager gereden, en na 2 jaar kraakte en piepte het van alle kanten in die auto. Echt geen kwaliteit die Chryslet. (nu reeds mij vierde BMW , dus ik ben over mijn trauma heen ).

Heb ook gekeken naar national geografic, en zag er interessant uit. Zeker het stuk waar ze de carrosserie spuiten. Indrukwekkend !

Comment

nog een ander vraagje : hoe kunnen we zeker zijn dat de kwaliteit van de nieuwe X3 (die vanaf nu gemaakt zal worden in the US), evengoed zal zijn als een bmw gemaakt in Duitsland of Oostenrijk ? Worden er al andere BMW's gemaakt in de US ?
            Ik dacht dat deze in de fabriek van steier werd gemaakt ?
            Welke bron heb je ?
            Last edited by ; 14/08/2010, 18:18.

Comment

• prijzen

zijn er al Belgische prijzen bekend?
              Weet er ook iemand wanneer de configurator mogelijk zijn op bmw.be?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten
                zijn er al Belgische prijzen bekend?
                Weet er ook iemand wanneer de configurator mogelijk zijn op bmw.be?

Basisprijs X3 2.0d:40600€
                Configurator zal binnen enkele weken beschikbaar zijn volgens dealer.
                Last edited by zeramed; 15/08/2010, 10:34.

Comment

• Basisprijs is dus exact de basisprijs van een Audi Q5 2.0tdi. Toeval of niet

Comment

Basisprijs is dus exact de basisprijs van een Audi Q5 2.0tdi. Toeval of niet
                    Ook dezelfde basisprijs als de 520D(F10).

Comment

• moeilijke keuze. Zou met beiden wel eens een testritje willen maken. De X3 draagt wel mijn voorkeur. Wat ik mis zowel bij Audi als bij BMW tegenwoordig dat is een 2.5 tdi met 6 cylinders. Spijtig dat ze deze niet meer maken.

Comment

• Hoe minder diesels ze maken hoe beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Hoe minder diesels ze maken hoe beter.
                          Gij valt toch wel temenens hard in herhaling è, K. Verzin eens iets nieuws
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

moeilijke keuze. Zou met beiden wel eens een testritje willen maken. De X3 draagt wel mijn voorkeur. Wat ik mis zowel bij Audi als bij BMW tegenwoordig dat is een 2.5 tdi met 6 cylinders. Spijtig dat ze deze niet meer maken.
                            Koop een Audi, die worden zeker in Duitsland gemaakt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Hoe minder diesels ze maken hoe beter.
                              jammer voor je...maar de meesten zullen diesels zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                                Ook dezelfde basisprijs als de 520D(F10).
                                Dan zijt ge toch op uw kop gevallen en blijven botsen als je dit kiest...

Comment

• Jammer...
                                  Deze maatregelen hangen samen met de beslissing van BMW om de nieuwe X3 op een andere locatie te gaan bouwen, namelijk in de eigen fabriek in het Amerikaanse Spartanburg in de staat South Carolina. Daar zal de 2e generatie X3 de X5 en de X6 gezelschap gaan houden. De huidige editie van de compacte SUV loopt nu nog bij Magna Steyr in het Oostenrijkse Graz van de band. Eind 2010 stopt aldaar de productie. Om ruimte te maken in Spartanburg werd vorig jaar de productie van de nieuwe Z4 al naar Europa verplaatst.
                                  Net als nu zal ook de nieuwe X3 weer leverbaar worden met 6 cilinder lijn benzinemotoren, maar er wordt nu ook serieus gekeken naar diesels, waaronder de ‘clean diesel’ variant van de 30d uitvoering. Tevens worden uitvoeringen met 4 cilinder dieselmotor niet uitgesloten.
                                  Dat de Amerikanen de nieuwe X3 pas halverwege 2011 krijgen is opvallend, omdat tot op heden de Verenigde Staten voorrang kreeg bij de marktintroducties van de lokaal geproduceerde modellen (Z3, oude Z4, X5 en X6). Pas daarna werden de BMW’s op de boot richting Europa gezet.
                                  Voor Europa zal de behoefte van BMW om nog even een nachtje te slapen over het Amerikaanse gamma geen gevolgen hebben. Dit betekent dat wij al begin 2011 de nieuwe X3 in de showrooms kunnen verwachten. De SUV beleeft komende oktober op de autosalon van Parijs zijn tentoonstellingsdebuut en direct daarna gaan de orderboeken open.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                    Dan zijt ge toch op uw kop gevallen en blijven botsen als je dit kiest...

Ieder z'n smaak he.

Comment

• Wat zou je dan wel kopen voor dit geld ? Wat is er verkeerd met 184pk of pure diesel power...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                                        Koop een Audi, die worden zeker in Duitsland gemaakt...
                                        Daar ben ik nu net over aan het twijfelen. Maar als ik de Audi Q5 forum berichtjes lees, dan zijn de Q5's ook niet altijd zonder kinderkwaaltjes.

Comment

• BMW X3 configureerbaar op bmw.de

De nieuwe BMW X3 is nu ook configureerbaar op bmw.de klik hier
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X