Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 508

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ziet er vrij goed uit.
    Liever dit dan Citroën C5
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik vind dat Franse auto's steeds meer op elkaar gaan lijken. De velgen van de 508 op de voorgaande pagina konden overigens zo uit de stock van Citroen komen
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten

Die Fransen snappen dat dus echt niet hé. WEERAL een neus met zo'n immense overhang. Zet die wielen toch eens op de hoek van de auto, maakt hem direct 10 keer mooier...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          Die Fransen snappen dat dus echt niet hé. WEERAL een neus met zo'n immense overhang. Zet die wielen toch eens op de hoek van de auto, maakt hem direct 10 keer mooier...
          Design moet vaak wijken voor comfort
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Zo eenvoudig is het natuurlijk niet. Zoiets vergt een heel ander ontwerp van de auto, zeker gezien het om een voorwielaandrijver gaat. Het is doorgaans veel duurder dan de wagen op een (te) klein onderstel te zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
              Design moet vaak wijken voor comfort
              Euhm... De voornaamste reden om de wielen op de uiterste punten van de auto te plaatsen heeft niets met design te maken. Waarom een kortere wielbasis tot meer comfort zou leiden snap ik ook niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                Euhm... De voornaamste reden om de wielen op de uiterste punten van de auto te plaatsen heeft niets met design te maken. Waarom een kortere wielbasis tot meer comfort zou leiden snap ik ook niet.
                Mijn bewering was idd niet juist. Maar het plaatsen van die wielen op de hoeken heeft wel degelijk met design te maken. Een te grote overhang is nu bepaald niet knap te noemen.
                sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                  Zo eenvoudig is het natuurlijk niet. Zoiets vergt een heel ander ontwerp van de auto, zeker gezien het om een voorwielaandrijver gaat. Het is doorgaans veel duurder dan de wagen op een (te) klein onderstel te zetten.
                  Misschien niet maar bij andere (oudere) modellen lukte hen dat toch wel? De 406 bvb, heeft daar toch geen zo'n last van? Ik snap gewoon niet dat ze blijven diezelfde 'fout' maken.

Comment

Misschien niet maar bij andere (oudere) modellen lukte hen dat toch wel? De 406 bvb, heeft daar toch geen zo'n last van? Ik snap gewoon niet dat ze blijven diezelfde 'fout' maken.
                    Alles heeft te maken met hoe dat die motor daarin geplaatst is. Peugeot is daarbij zowiezo niet gericht op dynamisch weggedrag, dus daarom zetten ze die wielen niet op de hoeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                      Alles heeft te maken met hoe dat die motor daarin geplaatst is. Peugeot is daarbij zowiezo niet gericht op dynamisch weggedrag, dus daarom zetten ze die wielen niet op de hoeken.
                      Er zal wel één of andere verklaring voor zijn. Maar er is dan ook evenzeer één of andere oplossing. In elk geval, ik vind met zo'n design dat de auto allerminst uitnodigt om eens een lekker potje te gaan rijden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten

Mag ik vragen waar je deze foto's hebt gevonden ??? Eventueel de link.

Ik dacht dat hij pas in oktober op het autosalon in Parijs ging staan.

Comment

Op het eerste zicht niet mijn ding. In deze klasse kies ik voor de C5 als het een fransman moet zijn.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Op het eerste zicht niet mijn ding. In deze klasse kies ik voor de C5 als het een fransman moet zijn.
                            2222 that
                            sigpic

Comment

straffe uitspraken over deze wagen zonder hem irl gezien te hebben, laat staan gereden:
                              -het comfort en niveau van geluiddemping zal super zijn
                              -ergonomisch/praktisch wordt het een ramp (denk aan 100.000 knoppen en geeneen die logisch opgesteld staat, of makkelijk bereikbaar zal zijn)
                              -ze zullen er een 1600 diesel inpleuren met 110pk die Thinkgreen zal heten, en die de best verkopende motorisatie zal zijn in België
                              -de electronica zal aanleiding geven tot een terugroepactie voor het eerste MY
                              -het prijsverschil met een "echte" premiumwagen (n/o Peugeot) zal een 2 à 3.000 euro in voordeel van de Peugeot uitdraaien
                              -dit prijsvoordeel zal volledig verloren gaan door een gebrekkige restwaarde
                              -leasemaatschappijen zullen niet van deze wagen houden, tenzij Peugeot zijn broek afdoet, zoals Citroen dat doet met de C5 Business

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                straffe uitspraken over deze wagen zonder hem irl gezien te hebben, laat staan gereden:
                                -ergonomisch/praktisch wordt het een ramp (denk aan 100.000 knoppen en geeneen die logisch opgesteld staat, of makkelijk bereikbaar zal zijn)
                                -ze zullen er een 1600 diesel inpleuren met 110pk die Thinkgreen zal heten, en die de best verkopende motorisatie zal zijn in België
                                -het prijsverschil met een "echte" premiumwagen (n/o Peugeot) zal een 2 à 3.000 euro in voordeel van de Peugeot uitdraaien
                                -leasemaatschappijen zullen niet van deze wagen houden, tenzij Peugeot zijn broek afdoet, zoals Citroen dat doet met de C5 Business
                                LOL, en tzal nog allemaal kloppen ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                  Nice!

Comment

Ik vind hem best ok. Leuke kont en het afstappen van het gebruik van de grote muil vooraan is ook een goed idee. Niet enorm origineel, ok, maar kan dat eigenlijk nog? Elk automerk heeft tegenwoordig een stuk of 15 modellen in hun gamma, elke 2-3 jaar een facelift, elke 6-7 jaar een nieuw model... Je kan niet blijven met verrassende achterlichten op de proppen komen. Alles is ondertussen gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                                      Ik vind hem best ok. Leuke kont en het afstappen van het gebruik van de grote muil vooraan is ook een goed idee. Niet enorm origineel, ok, maar kan dat eigenlijk nog? Elk automerk heeft tegenwoordig een stuk of 15 modellen in hun gamma, elke 2-3 jaar een facelift, elke 6-7 jaar een nieuw model... Je kan niet blijven met verrassende achterlichten op de proppen komen. Alles is ondertussen gedaan.
                                      Achterlichten volledig boven de achterruit naar mijn weten nog niet. Misschien is dat eens een idee?

Comment

probleem qua design lijkt me niet alleen te komen door de ontzettend lange overhang maar ook door het feit dat het wiel half onder de voorruit geplaatst is.
                                        Blijf erbij, goed geprobeerd maar de verhoudingen kloppen niet om het geheel voor mij als mooi te beschouwen.

Meer nieuwe vooraangedreven wagens hebben een redelijke overhang. Bombastische snuiten zullen nu eenmaal moeilijker samen gaan met weinig overhang?
                                        Maar bij andere wagens is het toch beter in verhouding dan bij deze fransman, naar mijn persoonlijke mening:

KLIK |&| KLAK

Comment

Achterlichten volledig boven de achterruit naar mijn weten nog niet. Misschien is dat eens een idee?
                                          . Inderdaad, er resten nog mogelijkheden. Misschien iets voor de losbollen van Audi, die hebben de laatste jaren immers al wat gekkigheid uitgebracht!

Comment

Working...
                                          X