Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
    Valt nog mee. V70 en XC70 ook in Ocean Race Edition verkrijgbaar en met nieuw dashboard.

Beup, dat bedoel ik nu net niet. Het is niet omdat ze er een hip-kleurtje opzetten dat ie dan ook de uitstraling van de V60 zal hebben hé.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Beup, dat bedoel ik nu net niet. Het is niet omdat ze er een hip-kleurtje opzetten dat ie dan ook de uitstraling van de V60 zal hebben hé.
      Elk model op zijn tijd hé !
      De sterkte van Volvo is nu net dat ze niet elk jaar van model wisselen.

Comment

Ik heb al met de V60 gereden, knappe verschijning, mooi interieur, prachtig afgewerkt.

Maar een V70 vind ik nog altijd dat tikkeltje meer hebben, excuses
        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
          Ik heb al met de V60 gereden, knappe verschijning, mooi interieur, prachtig afgewerkt.

Maar een V70 vind ik nog altijd dat tikkeltje meer hebben, excuses
          Van de huidige vind ik dit nu nietmeer. Als ze de V70 de looks moesten meegeven van de V60 (zoals ik al in het V70-topic beschrijf) zou die met recht en reden de prachtigste break worden, en daar kan geen 5-touring of 6-avant dan tegenop.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Volvo Ocean Race Edition
            Lelijke velgen op die Ocean Race modellen.
            '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
            '08 S60 2.4D
            http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
            http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

Van de huidige vind ik dit nu nietmeer. Als ze de V70 de looks moesten meegeven van de V60 (zoals ik al in het V70-topic beschrijf) zou die met recht en reden de prachtigste break worden, en daar kan geen 5-touring of 6-avant dan tegenop.
              Dat is ieder zen mening eh, ik ben niet voor 'afgeronde' wagens, en dat heb ik bij een V60 wel, het is en blijft wel een superknappe wagen. Voor mij mag het alleen wat statische-hoekiger en dan vind ik de V70 gewoon TOP.

De afwerking ligt bij de V60 wel hoger dan bij de V70. het zijn beide knappe wagens.
              Als ik zou moeten kiezen.... twijfel, twijfel, twijfel
              MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Echt ne toffe bak! Jammer dat het kleurenpalet van de R-design niet wat uitgebreider is...
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik rij nu een week met een V60 D3 Summum + Motion Pack.
                    Overstijgt nog mijn verwachtingen, nog indrukwekkender dan wat ik onthouden had van de testrit.
                    Grootste pluspunten zijn de motor (koppel en sound), stilte in het interieur en wegligging (nog het meest uitgesproken op de snelweg)
                    Tot hier 2 kleine minpunten: reflectie van de wijzerplaten op de voorruit in het donker en ruitenwissers kunnen in ruststand niet recht gezet worden (om de auto te wassen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wim013 Bekijk Berichten
                      Ik rij nu een week met een V60 D3 Summum + Motion Pack.
                      Overstijgt nog mijn verwachtingen, nog indrukwekkender dan wat ik onthouden had van de testrit.
                      Grootste pluspunten zijn de motor (koppel en sound), stilte in het interieur en wegligging (nog het meest uitgesproken op de snelweg)
                      Tot hier 2 kleine minpunten: reflectie van de wijzerplaten op de voorruit in het donker en ruitenwissers kunnen in ruststand niet recht gezet worden (om de auto te wassen).
                      Idem dito , snap niet dat ze dat bij al die testritten niet ondervonden hebben ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wim013 Bekijk Berichten
                        Ik rij nu een week met een V60 D3 Summum + Motion Pack.

Servicestand
                        De wisserbladen dienen in de servicestand te
                        staan om ze te kunnen vervangen, reinigen of
                        optillen (om bijvoorbeeld ijs van de voorruit te
                        krabben).
                        1. Zet de transpondersleutel in stand
                        0, zie
                        pagina 75, maar laat de transpondersleutel
                        in het contactslot zitten.
                        2. Duw de rechter stuurhendel
                        ca. 1 seconde lang omhoog. De ruitenwisserarmen
                        gaan dan verticaal staan.
                        Een volgende keer dat u de auto start nemen

de ruitenwissers de ruststand weer in.
                        NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                        S40 2.0D 136pk 2004
                        S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
                          Servicestand

De wisserbladen dienen in de servicestand te
                          staan om ze te kunnen vervangen, reinigen of
                          optillen (om bijvoorbeeld ijs van de voorruit te
                          krabben).

1. Zet de transpondersleutel in stand
                          0, zie
                          pagina 75, maar laat de transpondersleutel
                          in het contactslot zitten.
                          2. Duw de rechter stuurhendel
                          ca. 1 seconde lang omhoog. De ruitenwisserarmen
                          gaan dan verticaal staan.
                          Een volgende keer dat u de auto start nemen
                          de ruitenwissers de ruststand weer in.

Klopt : is ook al jaren het geval bij een XC60.
                          Men leest blijkbaar ook nooit een handleiding...

Comment

Klopt : is ook al jaren het geval bij een XC60.
                            Men leest blijkbaar ook nooit een handleiding...

[/left]
                            Ik heb wel degelijk de handleiding gelezen (300blz'n, ben je een kwartiertje mee zoet!) Dat betekent wel dat de ruitenwissers over een droge ruit schrapen, ben ik niet zo voor. En als de auto pas gewassen is idem

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Check de foto's onderaan op de pagina...

Kan mij iemand zeggen hoe het kan dat het bruin interieur ineens blijkbaar samen kan geleverd worden met een R-design V60??
                                Als dit mogelijk is, ga ik erachteraan.
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                  http://www.ucl.volvocars.nl/nl/nl/uc...0&site_scope=1
                                  Check de foto's onderaan op de pagina...

Kan mij iemand zeggen hoe het kan dat het bruin interieur ineens blijkbaar samen kan geleverd worden met een R-design V60??
                                  After market?

Comment

After market?
                                    Lijkt me sterk... Is exact dezelfde tint als het originele leder. En het is nog een demowagen, dus het zou zot zijn.
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                      Lijkt me sterk... Is exact dezelfde tint als het originele leder. En het is nog een demowagen, dus het zou zot zijn.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                      http://www.ucl.volvocars.nl/nl/nl/uc...0&site_scope=1
                                      Check de foto's onderaan op de pagina...

De kappen op de spiegels zijn in koetswerkkleur. Klopt ook niet voor een R-design.

Comment

• Ander land, andere configuratie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                          Ander land, andere configuratie?
                                          In principe niet, ik heb het gecheckt op de Nederlandse configurator... Heb de garagehouder gemaild, en gevraagd hoe de combinatie kan...
                                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Working...
                                          X