Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Valt nog mee. V70 en XC70 ook in Ocean Race Edition verkrijgbaar en met nieuw dashboard.
Beup, dat bedoel ik nu net niet. Het is niet omdat ze er een hip-kleurtje opzetten dat ie dan ook de uitstraling van de V60 zal hebben hé.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ik heb al met de V60 gereden, knappe verschijning, mooi interieur, prachtig afgewerkt.
Maar een V70 vind ik nog altijd dat tikkeltje meer hebben, excuses
Van de huidige vind ik dit nu nietmeer. Als ze de V70 de looks moesten meegeven van de V60 (zoals ik al in het V70-topic beschrijf) zou die met recht en reden de prachtigste break worden, en daar kan geen 5-touring of 6-avant dan tegenop.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Van de huidige vind ik dit nu nietmeer. Als ze de V70 de looks moesten meegeven van de V60 (zoals ik al in het V70-topic beschrijf) zou die met recht en reden de prachtigste break worden, en daar kan geen 5-touring of 6-avant dan tegenop.
Dat is ieder zen mening eh, ik ben niet voor 'afgeronde' wagens, en dat heb ik bij een V60 wel, het is en blijft wel een superknappe wagen. Voor mij mag het alleen wat statische-hoekiger en dan vind ik de V70 gewoon TOP.
De afwerking ligt bij de V60 wel hoger dan bij de V70. het zijn beide knappe wagens.
Als ik zou moeten kiezen.... twijfel, twijfel, twijfel
Ik rij nu een week met een V60 D3 Summum + Motion Pack.
Overstijgt nog mijn verwachtingen, nog indrukwekkender dan wat ik onthouden had van de testrit.
Grootste pluspunten zijn de motor (koppel en sound), stilte in het interieur en wegligging (nog het meest uitgesproken op de snelweg)
Tot hier 2 kleine minpunten: reflectie van de wijzerplaten op de voorruit in het donker en ruitenwissers kunnen in ruststand niet recht gezet worden (om de auto te wassen).
Overstijgt nog mijn verwachtingen, nog indrukwekkender dan wat ik onthouden had van de testrit.
Grootste pluspunten zijn de motor (koppel en sound), stilte in het interieur en wegligging (nog het meest uitgesproken op de snelweg)
Tot hier 2 kleine minpunten: reflectie van de wijzerplaten op de voorruit in het donker en ruitenwissers kunnen in ruststand niet recht gezet worden (om de auto te wassen).
Idem dito , snap niet dat ze dat bij al die testritten niet ondervonden hebben ....
Servicestand
De wisserbladen dienen in de servicestand te staan om ze te kunnen vervangen, reinigen of optillen (om bijvoorbeeld ijs van de voorruit te krabben). 1. Zet de transpondersleutel in stand
0, zie pagina 75, maar laat de transpondersleutel in het contactslot zitten. 2. Duw de rechter stuurhendel ca. 1 seconde lang omhoog. De ruitenwisserarmen gaan dan verticaal staan. Een volgende keer dat u de auto start nemen
De wisserbladen dienen in de servicestand te staan om ze te kunnen vervangen, reinigen of optillen (om bijvoorbeeld ijs van de voorruit te krabben).
1. Zet de transpondersleutel in stand
0, zie
pagina 75, maar laat de transpondersleutel in het contactslot zitten. 2. Duw de rechter stuurhendel ca. 1 seconde lang omhoog. De ruitenwisserarmen gaan dan verticaal staan. Een volgende keer dat u de auto start nemen
de ruitenwissers de ruststand weer in.
Klopt : is ook al jaren het geval bij een XC60.
Men leest blijkbaar ook nooit een handleiding...
Klopt : is ook al jaren het geval bij een XC60.
Men leest blijkbaar ook nooit een handleiding...
[/left]
Ik heb wel degelijk de handleiding gelezen (300blz'n, ben je een kwartiertje mee zoet!) Dat betekent wel dat de ruitenwissers over een droge ruit schrapen, ben ik niet zo voor. En als de auto pas gewassen is idem
Kan mij iemand zeggen hoe het kan dat het bruin interieur ineens blijkbaar samen kan geleverd worden met een R-design V60??
Als dit mogelijk is, ga ik erachteraan.
Kan mij iemand zeggen hoe het kan dat het bruin interieur ineens blijkbaar samen kan geleverd worden met een R-design V60??
After market?
De kappen op de spiegels zijn in koetswerkkleur. Klopt ook niet voor een R-design.
Comment