Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
    Vrijwel het zelfde we wouden eerst ook pano dak maar me pa is te groot.
    hij zal de hele tijd ze hoofd er tegen aan stoten.
    En achterrijruit camara werkt niet goed savonds dus wil me pa het niet.
    Maar beiden Super auto's
    Bij Audi en MB werkt de achteruit camera subliem. Bij de Audi zelfs zuiverder dan de MB. Controleer dat nog maar eens goed. Dit is voor mij een onmisbare luxe-optie geworden. Geeft toch veiligheid bij 'hoge' SUV's.
    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Vette setups hier!

Comment

• Overdag werkt het super maar s'avonds niet er is zelf een topic over op bmw x5world.com.
        Linkje:

Comment

• oja we hebben ook zonneschermen achterin maar daar moeten we nog wel op wachten want ze zijn nog niet leverbaar . Maar aangezien we dvd systeem achterin hebben is het wel fijn als daar geen zonlicht op schijnt
          Last edited by Steef101; 18/07/2007, 23:50.

Comment

Waarom zulke kleine velgen als ik vragen mag?
            High beam assist is in nederland toch grootlichtassistent?

Kwestie van persoonlijke smaak ... ik hou niet van te grote joekels onder een wagen ... vindt de standaard mooi genoeg ...
            De testwagen had 20 duims onderliggen ... het gaf een naar mijn mening nogal hard wegcontact.
            Op de 3.0 d die ik tevoren geprobeerd had met standaard 18 duims gaf dat een veel aangenamer gevoel... daarom dus dat ik hier liever geen geld aan spendeer.

Comment

• Die achteruitrijcamera zou ik toch laten voor wat het is. Wij gebruiken het op de X5 nooit omdat je niet eenvoudig, noch snel kunt switchen tussen het camerabeeld of het PDC-beeld. Als gevolg daarvan staat constant het PDC-beeld op en is de camera behalve de eerste dag nooit gebruikt. Een camera kan goed werken(op de Q7 vond ik het wel erg handig) maar ze hebben dat bij BMW in de X5 erg klungelig ingebouwd.

Voor de rest absoluut tevreden, er staan ondertussen al 9.000 km'ers op en we hebben de X5 ondertussen dus al goed de sporen kunnen geven. Op de snelweg bij hoge snelheden is het echt een zeer stabiele cruiser, enig nadeel is het windgeruis boven de 130. Het verbruik is ondertussen gemiddeld 15.5liter, wat eigenlijk al bij al nog meevalt voor zo'n mastodont(bij het manoeuvreren merk je echt wel dat de x5 een stuk groter is dan de vorige). Ook het active steer is een absolute aanrader, erg direct en licht bij lage snelheden, zwaarder bij hoge snelheden en bovendien merk je er bij het rijden zelf helemaal niets van. Je moet niet constant zitten corrigeren zoals sommige autojournalisten wel beweerden.

Comment

• Rij je op benzine of diesel?

Comment

Hier nog wat foto''s van een bmw x5 3.0d binnenin de Showroom

Van binnen:
                  Nice

Is dat in Genk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rudi X5 Bekijk Berichten

Kwestie van persoonlijke smaak ... ik hou niet van te grote joekels onder een wagen ... vindt de standaard mooi genoeg ...
                    De testwagen had 20 duims onderliggen ... het gaf een naar mijn mening nogal hard wegcontact.
                    Op de 3.0 d die ik tevoren geprobeerd had met standaard 18 duims gaf dat een veel aangenamer gevoel... daarom dus dat ik hier liever geen geld aan spendeer.
                    Groot gelijk. Ik heb dezelfde mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rudi X5 Bekijk Berichten
                      Rij je op benzine of diesel?
                      Een verbruik van 15.5 liter kan niet anders dan een benzine zijn. X5 3.0d kennende moet het verbruik toch rond de 10 liter zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                        Groot gelijk. Ik heb dezelfde mening.
                        ik ook

gigantische velgen zijn mooi maar niet comfortabel ( en nog maar te zwijgen als je de rubbers moet vervangen, DURE brol !)

Comment

• Een paar mooie exemplaartjes tegengekomen op reis.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ik zie de kleur wit nog terugkomen in ons landje. En t'is nog goedkoper ook.

Comment

• Deze week komt hij EINDELIJK aan.

Na 8 maanden wachten...

Comment

Working...
                                          X