Oorspronkelijk geplaatst door Steef101
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
-
Overdag werkt het super maar s'avonds niet er is zelf een topic over op bmw x5world.com.
Linkje:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk BerichtenWaarom zulke kleine velgen als ik vragen mag?
High beam assist is in nederland toch grootlichtassistent?
Kwestie van persoonlijke smaak ... ik hou niet van te grote joekels onder een wagen ... vindt de standaard mooi genoeg ...
De testwagen had 20 duims onderliggen ... het gaf een naar mijn mening nogal hard wegcontact.
Op de 3.0 d die ik tevoren geprobeerd had met standaard 18 duims gaf dat een veel aangenamer gevoel... daarom dus dat ik hier liever geen geld aan spendeer.
Comment
-
Die achteruitrijcamera zou ik toch laten voor wat het is. Wij gebruiken het op de X5 nooit omdat je niet eenvoudig, noch snel kunt switchen tussen het camerabeeld of het PDC-beeld. Als gevolg daarvan staat constant het PDC-beeld op en is de camera behalve de eerste dag nooit gebruikt. Een camera kan goed werken(op de Q7 vond ik het wel erg handig) maar ze hebben dat bij BMW in de X5 erg klungelig ingebouwd.
Voor de rest absoluut tevreden, er staan ondertussen al 9.000 km'ers op en we hebben de X5 ondertussen dus al goed de sporen kunnen geven. Op de snelweg bij hoge snelheden is het echt een zeer stabiele cruiser, enig nadeel is het windgeruis boven de 130. Het verbruik is ondertussen gemiddeld 15.5liter, wat eigenlijk al bij al nog meevalt voor zo'n mastodont(bij het manoeuvreren merk je echt wel dat de x5 een stuk groter is dan de vorige). Ook het active steer is een absolute aanrader, erg direct en licht bij lage snelheden, zwaarder bij hoge snelheden en bovendien merk je er bij het rijden zelf helemaal niets van. Je moet niet constant zitten corrigeren zoals sommige autojournalisten wel beweerden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk BerichtenHier nog wat foto''s van een bmw x5 3.0d binnenin de Showroom
Van binnen:
Is dat in Genk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rudi X5 Bekijk Berichten
Kwestie van persoonlijke smaak ... ik hou niet van te grote joekels onder een wagen ... vindt de standaard mooi genoeg ...
De testwagen had 20 duims onderliggen ... het gaf een naar mijn mening nogal hard wegcontact.
Op de 3.0 d die ik tevoren geprobeerd had met standaard 18 duims gaf dat een veel aangenamer gevoel... daarom dus dat ik hier liever geen geld aan spendeer.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rudi X5 Bekijk BerichtenRij je op benzine of diesel?AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenGroot gelijk. Ik heb dezelfde mening.
gigantische velgen zijn mooi maar niet comfortabel ( en nog maar te zwijgen als je de rubbers moet vervangen, DURE brol !)
Comment
Comment