Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alu instaplijsten zijn verschrikkelijk lelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
      Alu instaplijsten zijn verschrikkelijk lelijk!
      Ik vind ze zelfs goed staan bij het space grau.

Comment

Alu instaplijsten zijn verschrikkelijk lelijk!
        Dat vind ik ook. Het maakt de X5 veel te pronkerig. Bovendien zijn ze vervelend bij het in- en uitstappen omdat ge er met uw broek constant tegen zit.

Comment

• Vorige week heeft m'n pa de configuratie moeten vastleggen, het is een zwarte geworden met het aero-pack en die Styling 239 velgen, dank dus voor dit te posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
            Vorige week heeft m'n pa de configuratie moeten vastleggen, het is een zwarte geworden met het aero-pack en die Styling 239 velgen, dank dus voor dit te posten
            Mooi! Voor wanneer is de levering gepland? Weet je de prijs van het aero-pakket?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
              Vorige week heeft m'n pa de configuratie moeten vastleggen, het is een zwarte geworden met het aero-pack en die Styling 239 velgen, dank dus voor dit te posten
              Iemand een foto van die styling 239?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Iemand een foto van die styling 239?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                  Mooi! Voor wanneer is de levering gepland? Weet je de prijs van het aero-pakket?
                  Prijs weet ik niet, levering was begin of eind mei, pa heeft het gezegd zenne, maar k'weet het ook niemeer precies

Comment

• Ah, ja, juist. De nieuwe éénentwintigertjes waren te zien op één van de twee X5 in Genève. 'k Heb al foto's doorgemaild naar de velgencatalogus van bmw-treff, 't zijn de Styling 215.

Zie hier. Zeer imposant, maar ook zeer pimp.

En zeer kostelijk. 't Setje kostte maar liefst 8.200 CHF extra.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ah, ja, juist. De nieuwe éénentwintigertjes waren te zien op één van de twee X5 in Genève. 'k Heb al foto's doorgemaild naar de velgencatalogus van bmw-treff, 't zijn de Styling 215.

Zie hier. Zeer imposant, maar ook zeer pimp.

En zeer kostelijk. 't Setje kostte maar liefst 8.200 CHF extra.
                      Wel speciaal...

Comment

20" of 21"?

Comment

• 21

Comment

• Iemand een idee wat er nog allemaal beschikbaar is qua accesoires voor de nieuwe X5?

Thx

Comment

• Heeft er iemand al gereden met de X5 2007 en zo ja, hoe is die rijervaring ?
                              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                Heeft er iemand al gereden met de X5 2007 en zo ja, hoe is die rijervaring ?
                                Ik denk dat dat maar vanaf volgende week kan.
                                Ben dat wel niet zeker.

Comment

• Cocktailparty bij BMW

'k Ga deze avond eens kijken of ik een testritje kan versieren met de nieuwe X5. Het is deze avond een party(tje) bij mijn concessiehouder om de nieuwe X5, de 3 cabrio en de facelift van de 5 voor te stellen.
                                  Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pitje Bekijk Berichten
                                    'k Ga deze avond eens kijken of ik een testritje kan versieren met de nieuwe X5. Het is deze avond een party(tje) bij mijn concessiehouder om de nieuwe X5, de 3 cabrio en de facelift van de 5 voor te stellen.
                                    Verstraete?

Comment

Verstraete?
                                      JA!

Comment

JA!
                                        Mijn pa was er ook. Maar heb hem nog niet gehoord hoe hij het gesteld heeft.

Comment

• Ik ben toch nieuwsgierig over de ophanging van zo'n X5 maar zonder de optie AIR SUSPENSION. In tegenstelling tot wat ik eerder beweerde is een 4x4 zoals mijne AUDI Q7 zonder luchtvering te hard van ophanging. Ik ga niet klagen maar toch ... ik ben nog bezig eraan te wennen.

Het valt mij op dat vele BMW-7- en/of MB-S eigenaren de overstap doen naar 4x4. Zo'n volkje raad ik echt luchtvering aan. T'is wel een meerprijs van 3000 euro (Audi-tarief).

Ik heb weet dat er nu een detailtest staat in Auto-gids over de X5. Zoals met alle andere luxe-SUV's vrees ik dat ook deze X5 getest is MET de optie air-suspension.
                                          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Working...
                                          X