Alu instaplijsten zijn verschrikkelijk lelijk!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenAlu instaplijsten zijn verschrikkelijk lelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenAlu instaplijsten zijn verschrikkelijk lelijk!
Comment
-
Vorige week heeft m'n pa de configuratie moeten vastleggen, het is een zwarte geworden met het aero-pack en die Styling 239 velgen, dank dus voor dit te posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenVorige week heeft m'n pa de configuratie moeten vastleggen, het is een zwarte geworden met het aero-pack en die Styling 239 velgen, dank dus voor dit te posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenVorige week heeft m'n pa de configuratie moeten vastleggen, het is een zwarte geworden met het aero-pack en die Styling 239 velgen, dank dus voor dit te posten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenMooi! Voor wanneer is de levering gepland? Weet je de prijs van het aero-pakket?
Comment
-
Ah, ja, juist. De nieuwe éénentwintigertjes waren te zien op één van de twee X5 in Genève. 'k Heb al foto's doorgemaild naar de velgencatalogus van bmw-treff, 't zijn de Styling 215.
Zie hier. Zeer imposant, maar ook zeer pimp.
En zeer kostelijk. 't Setje kostte maar liefst 8.200 CHF extra.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh, ja, juist. De nieuwe éénentwintigertjes waren te zien op één van de twee X5 in Genève. 'k Heb al foto's doorgemaild naar de velgencatalogus van bmw-treff, 't zijn de Styling 215.
Zie hier. Zeer imposant, maar ook zeer pimp.
En zeer kostelijk. 't Setje kostte maar liefst 8.200 CHF extra.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenHeeft er iemand al gereden met de X5 2007 en zo ja, hoe is die rijervaring ?
Ben dat wel niet zeker.
Comment
-
Cocktailparty bij BMW
'k Ga deze avond eens kijken of ik een testritje kan versieren met de nieuwe X5. Het is deze avond een party(tje) bij mijn concessiehouder om de nieuwe X5, de 3 cabrio en de facelift van de 5 voor te stellen.Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pitje Bekijk Berichten'k Ga deze avond eens kijken of ik een testritje kan versieren met de nieuwe X5. Het is deze avond een party(tje) bij mijn concessiehouder om de nieuwe X5, de 3 cabrio en de facelift van de 5 voor te stellen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenJA!
Comment
-
Ik ben toch nieuwsgierig over de ophanging van zo'n X5 maar zonder de optie AIR SUSPENSION. In tegenstelling tot wat ik eerder beweerde is een 4x4 zoals mijne AUDI Q7 zonder luchtvering te hard van ophanging. Ik ga niet klagen maar toch ... ik ben nog bezig eraan te wennen.
Het valt mij op dat vele BMW-7- en/of MB-S eigenaren de overstap doen naar 4x4. Zo'n volkje raad ik echt luchtvering aan. T'is wel een meerprijs van 3000 euro (Audi-tarief).
Ik heb weet dat er nu een detailtest staat in Auto-gids over de X5. Zoals met alle andere luxe-SUV's vrees ik dat ook deze X5 getest is MET de optie air-suspension.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
Comment