Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Range Sport
Gevolgd door de Infiniti FX en de ML op gedeelde 2de plaats
Dan een Hyundai Tucson
En dan een hele lijst buggy's die me koud laten waaronder de X5
De Rangesport is inderdaad een machtig machien, zeker met de 20" velgen. Wel heb ik gereden met een tdV6 en qua prestaties is dat huilen met de pet op... Misschien dat de tdV8 wat beter is, maar tov de 3.0 biturbodiesel die eerdaags ook in de X5 zal te verkrijgen zijn, zal deze tdV8 dan wel weer ruim tekort komen. Ik denk zelfs dat de tdV8 even performant is als de huidige 3.0d...
Infinititi: Neen, dank u
ML: Het nieuwe model is schitterend mooi.
Hyundai Tucson. In zijn prijsklasse de absolute top...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Pfff en de rest, kerel, gij hebt gewoon geen smaak. Ga maar weg!
Das een persoonlijke mening gewoon, zo'n X5 laat me syberisch koud
Ik heb al met de vorige gereden (wel zonder sportpack en weetikveel wat allemaal) en dat rijdt in mijn ogen helemaal niet zo fantastisch wonderbaarlijk kwijlwekkend zoals hier vaak beweerd wordt
Das een persoonlijke mening gewoon, zo'n X5 laat me syberisch koud
Ik heb al met de vorige gereden (wel zonder sportpack en weetikveel wat allemaal) en dat rijdt in mijn ogen helemaal niet zo fantastisch wonderbaarlijk kwijlwekkend zoals hier vaak beweerd wordt
De diversieteit aan meningen maakt het forum net aangenaam.
Anderzijds heb ik al eens gereden met TV6?? Range Rover Vogue van de vader van mijn ex, en dat rijdt als een tank! Alleen heb je binnenin meer comfort.
De diversieteit aan meningen maakt het forum net aangenaam.
Anderzijds heb ik al eens gereden met TV6?? Range Rover Vogue van de vader van mijn ex, en dat rijdt als een tank! Alleen heb je binnenin meer comfort.
TD6
Die rijden inderdaad als een tank, en zijn niet vooruit te branden.
Maar oh zo comfortabel.
Nix gezelligers dan met zoiets cruisen opt gemakske
...en dat rijdt in mijn ogen helemaal niet zo fantastisch wonderbaarlijk kwijlwekkend zoals hier vaak beweerd wordt
Ik heb eigenlijk nog nooit met een X5 gereden. Ik vrees ook dat de hoge zithouding me niet gaat bevallen. Bij een volgende aankoop zal de X5 zeker overwogen worden, aangezien mijn vrouwke gek is van zo'n SUV. Als het rijplezier me echter niet zal bevallen komt er geen SUV in huis. Ik moet nl. 40.000km per jaar rijden met die wagen...
OO 00 OO
Als je veel km's doet, is zo'n X5 een heerlijke machine. Ik heb er genoeg ervaring in en ik zou hem direct zelf kopen als ik het geld had.
Zeker als je al een sportieve auto hebt (335i bijvoorbeeld ) dan hoef ik voor de dagelijkse km's geen 535d ofzo.
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Als je veel km's doet, is zo'n X5 een heerlijke machine. Ik heb er genoeg ervaring in en ik zou hem direct zelf kopen als ik het geld had.
Zeker als je al een sportieve auto hebt (335i bijvoorbeeld ) dan hoef ik voor de dagelijkse km's geen 535d ofzo.
Mijn vrouwke zou u nen dikke kus geven...
OO 00 OO
Ik heb eigenlijk nog nooit met een X5 gereden. Ik vrees ook dat de hoge zithouding me niet gaat bevallen. Bij een volgende aankoop zal de X5 zeker overwogen worden, aangezien mijn vrouwke gek is van zo'n SUV. Als het rijplezier me echter niet zal bevallen komt er geen SUV in huis. Ik moet nl. 40.000km per jaar rijden met die wagen...
De 3 is er met moeite en hij klapt al van een X5. :d
Comment