Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De eerste X5'en zijn geleverd in de States...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik vind het veruit de mooiste SUV van het ogenblik.

OO 00 OO

Comment

• Zelfs met kleinere wielen is de X5 schitterend mooi.

Hoewel de velg totaal fantasieloos is...

Het interieur is formidastisch...

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Ik vind het veruit de mooiste SUV van het ogenblik.
          Hij was de mooiste, en hij blijft de mooiste.
          En het was net daarom dat ik schrik had voor de opvolger, maar die schrik is verleden tijd.

Comment

• Wat een lelijk ding
            Enkel het interieur is verbeterd imo...

Comment

• Welke SUV vind jij dan mooier?
              OO 00 OO

Comment

• Range Sport
                Gevolgd door de Infiniti FX en de ML op gedeelde 2de plaats
                Dan een Hyundai Tucson

En dan een hele lijst buggy's die me koud laten waaronder de X5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                  Hij was de mooiste, en hij blijft de mooiste.
                  En het was net daarom dat ik schrik had voor de opvolger, maar die schrik is verleden tijd.

Niets aan toe te voegen!Het zal wel weer een succeso worden.
                  Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Range Sport
                    Dan een Hyundai Tucson

Die eerste, dat is pas een janetten bak!

Pfff en de rest, kerel, gij hebt gewoon geen smaak. Ga maar weg!

Comment

Range Sport
                      Dan een Hyundai Tucson

De Rangesport is inderdaad een machtig machien, zeker met de 20" velgen. Wel heb ik gereden met een tdV6 en qua prestaties is dat huilen met de pet op... Misschien dat de tdV8 wat beter is, maar tov de 3.0 biturbodiesel die eerdaags ook in de X5 zal te verkrijgen zijn, zal deze tdV8 dan wel weer ruim tekort komen. Ik denk zelfs dat de tdV8 even performant is als de huidige 3.0d...

Infinititi: Neen, dank u

ML: Het nieuwe model is schitterend mooi.

Hyundai Tucson. In zijn prijsklasse de absolute top...
                      OO 00 OO

Comment

• Het is een raar ding...

De vorige vond ik mooi mits de juiste uitrusting. zet op de vorige de uitrusting van die zwarte helemaal bovenaan de pagina en die ziet er super uit.

Nu mist ie precies nog iets...

Maar in deze periode van de vorige zijn leven zou ik ze liever allemaal zien verschroot worden...

Comment

Die eerste, dat is pas een janetten bak!

Pfff en de rest, kerel, gij hebt gewoon geen smaak. Ga maar weg!
                          Das een persoonlijke mening gewoon, zo'n X5 laat me syberisch koud
                          Ik heb al met de vorige gereden (wel zonder sportpack en weetikveel wat allemaal) en dat rijdt in mijn ogen helemaal niet zo fantastisch wonderbaarlijk kwijlwekkend zoals hier vaak beweerd wordt

Comment

Das een persoonlijke mening gewoon, zo'n X5 laat me syberisch koud
                            Ik heb al met de vorige gereden (wel zonder sportpack en weetikveel wat allemaal) en dat rijdt in mijn ogen helemaal niet zo fantastisch wonderbaarlijk kwijlwekkend zoals hier vaak beweerd wordt
                            Héhé, het was zonder offence ook.

De diversieteit aan meningen maakt het forum net aangenaam.

Anderzijds heb ik al eens gereden met TV6?? Range Rover Vogue van de vader van mijn ex, en dat rijdt als een tank! Alleen heb je binnenin meer comfort.

Comment

• Heb ook nog niet met een Range Sport gereden, maar 'ie ziet er gewoon vet cool uit, dus dan mag 'ie al een beetje bagger rijden

Comment

Héhé, het was zonder offence ook.

De diversieteit aan meningen maakt het forum net aangenaam.

Anderzijds heb ik al eens gereden met TV6?? Range Rover Vogue van de vader van mijn ex, en dat rijdt als een tank! Alleen heb je binnenin meer comfort.
                                TD6

Die rijden inderdaad als een tank, en zijn niet vooruit te branden.
                                Maar oh zo comfortabel.
                                Nix gezelligers dan met zoiets cruisen opt gemakske

Comment

...en dat rijdt in mijn ogen helemaal niet zo fantastisch wonderbaarlijk kwijlwekkend zoals hier vaak beweerd wordt
                                  Ik heb eigenlijk nog nooit met een X5 gereden. Ik vrees ook dat de hoge zithouding me niet gaat bevallen. Bij een volgende aankoop zal de X5 zeker overwogen worden, aangezien mijn vrouwke gek is van zo'n SUV. Als het rijplezier me echter niet zal bevallen komt er geen SUV in huis. Ik moet nl. 40.000km per jaar rijden met die wagen...
                                  OO 00 OO

Comment

• Als je veel km's doet, is zo'n X5 een heerlijke machine. Ik heb er genoeg ervaring in en ik zou hem direct zelf kopen als ik het geld had.
                                    Zeker als je al een sportieve auto hebt (335i bijvoorbeeld ) dan hoef ik voor de dagelijkse km's geen 535d ofzo.
                                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Zwart staat em niet. Dan lijkt ie héél log.
                                      Ook in het interieur moet je wat kleur brengen, zo oogt het te koud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                        Als je veel km's doet, is zo'n X5 een heerlijke machine. Ik heb er genoeg ervaring in en ik zou hem direct zelf kopen als ik het geld had.
                                        Zeker als je al een sportieve auto hebt (335i bijvoorbeeld ) dan hoef ik voor de dagelijkse km's geen 535d ofzo.
                                        Mijn vrouwke zou u nen dikke kus geven...
                                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Ik heb eigenlijk nog nooit met een X5 gereden. Ik vrees ook dat de hoge zithouding me niet gaat bevallen. Bij een volgende aankoop zal de X5 zeker overwogen worden, aangezien mijn vrouwke gek is van zo'n SUV. Als het rijplezier me echter niet zal bevallen komt er geen SUV in huis. Ik moet nl. 40.000km per jaar rijden met die wagen...
                                          De 3 is er met moeite en hij klapt al van een X5. :d

Anderzijds een 3 coupé en een X5! (ipv de 5 dan)

Beiden zijn in het zelfde kleur te verkrijgen.

Comment

Working...
                                          X