Pfff, wat een lekker ding.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
Damn, wat een kar. Hij lijkt zelfs een achteruitrijcamera te hebben a la Q7. Deze auto kwam als eerste in aanmerking om onze huidige X5 te vervangen en nu ik de nieuwe zie.
Ik vraag me wel af hoe het met de beenruimte zit voor de achterpassagiers. Ik hoop dat er niet te veel concessies zijn gedaan om die derde zetelrij mogelijk te maken.
Comment
-
Nee, ik denk dat hij zeker zo ruim zal zijn achterin als de vorige.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaKomt héél erg hard op. Binnen enkele maanden is Mercedes er ook met dat systeem, wanna bet?
De 2de Q7 was die met de V8 van 350Pk. Op deze auto zaten er ook wat meer opties waaronder een achteruitrijcamera. Als er 1 ding is wat mij is bijgebleven van deze testritten dan is het wel dit snufje. Je ziet niet alleen wat er zich achter de wagen bevindt maar er worden ook lijntjes afgebeeld zodanig dat je weet waar de auto zal eindigen afhankelijk van de positie van het stuur. Dit snufje werkt perfect en is iets dat ik binnenkort in zowat alle beter uitgeruste auto's verwacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESZal men ook kunnen opteren voor een X5 zonder derde zitrij en dan met meer beenruimte achteraan?
In de week van iemand gehoord, een vrachtwagen stopt sneller dan een personenwagen. Het wordt percies tijd dat de wagens ook eens EBS gaan krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoAls ik met de Espace tegen 160/u gas los, is het gevoel hetzelfde als dat je op de rem zou gaan staan, door de luchtwrijving.
Comment
Comment