Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Pfff, wat een lekker ding.
    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

    Comment


    • Damn, wat een kar. Hij lijkt zelfs een achteruitrijcamera te hebben a la Q7. Deze auto kwam als eerste in aanmerking om onze huidige X5 te vervangen en nu ik de nieuwe zie.

      Ik vraag me wel af hoe het met de beenruimte zit voor de achterpassagiers. Ik hoop dat er niet te veel concessies zijn gedaan om die derde zetelrij mogelijk te maken.

      Comment


      • Nee, ik denk dat hij zeker zo ruim zal zijn achterin als de vorige.
        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

        Comment


        • Mag ook wel, de vorige was achteraan nou niet meteen een ruimtewonder.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door gTa




            wat een kolossale nieren, eigenlijk
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

            Comment


            • Wat een lekker beest.
              Een Q7 of ML lijkt plots niets tegenover deze nieuwe X5.
              Wat een prachtige wagen.
              Alles klopt gewoon qua proporties, schitterend interieur.
              Gewoonweg af!
              Proficiat BMW, ze doen het weer.

              Comment


              • ML, GL bah

                X5 yammiieee


                BMW

                Comment


                • Eerste pagina aangepast !!!

                  Comment


                  • edit: foutje
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                      wat een kolossale nieren, eigenlijk
                      was mij ook al opgevallen
                      2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

                      Comment


                      • Thx gTa voor foto's en tekst van BMW

                        Comment


                        • Wow. Maar liefst 19cm langer?! Das veel

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                            Nee, ik denk dat hij zeker zo ruim zal zijn achterin als de vorige.

                            Inderdaad, ik lees net dat hij 4cm meer beenruimte biedt achteraan.

                            Jongens toch, ik ben echt onder de indruk na dat lapje tekst gelezen te hebben!

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                              Komt héél erg hard op. Binnen enkele maanden is Mercedes er ook met dat systeem, wanna bet?
                              Daar bestaat geen twijfel over. Nadat ik de Q7 reed waar dat snufje ook op zat schreef ik dit:

                              De 2de Q7 was die met de V8 van 350Pk. Op deze auto zaten er ook wat meer opties waaronder een achteruitrijcamera. Als er 1 ding is wat mij is bijgebleven van deze testritten dan is het wel dit snufje. Je ziet niet alleen wat er zich achter de wagen bevindt maar er worden ook lijntjes afgebeeld zodanig dat je weet waar de auto zal eindigen afhankelijk van de positie van het stuur. Dit snufje werkt perfect en is iets dat ik binnenkort in zowat alle beter uitgeruste auto's verwacht.

                              Comment


                              • Zal men ook kunnen opteren voor een X5 zonder derde zitrij en dan met meer beenruimte achteraan?

                                In de week van iemand gehoord, een vrachtwagen stopt sneller dan een personenwagen. Het wordt percies tijd dat de wagens ook eens EBS gaan krijgen.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                                  Zal men ook kunnen opteren voor een X5 zonder derde zitrij en dan met meer beenruimte achteraan?

                                  In de week van iemand gehoord, een vrachtwagen stopt sneller dan een personenwagen. Het wordt percies tijd dat de wagens ook eens EBS gaan krijgen.
                                  Zou dat niet met de grotere wrijving te maken hebben?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                    Zou dat niet met de grotere wrijving te maken hebben?
                                    Hoe bedoel je?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                      Komt héél erg hard op. Binnen enkele maanden is Mercedes er ook met dat systeem, wanna bet?
                                      Ja, tis handig.

                                      Maar ik kan parkeren, dus overbodig

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                                        Hoe bedoel je?
                                        Als ik met de Espace tegen 160/u gas los, is het gevoel hetzelfde als dat je op de rem zou gaan staan, door de luchtwrijving.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                          Als ik met de Espace tegen 160/u gas los, is het gevoel hetzelfde als dat je op de rem zou gaan staan, door de luchtwrijving.
                                          In de VS hebben de meeste vrachtwagens en trekkers gewoon ABS, dus die stoppen minder goed en snel dan de Europese. Dus de Europese zijn een pak veiliger.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X