Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ah ja nu zie ik het verschil met die spatbordjes, dat wist ik dus niet.

Ik vind die velgen dus ook megavet, de mooiste op een X5 (en X6).

Op bmw.be kan je de optieprijslijst downloaden, misschien klopt de prijs die daar instaat wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      3.0sd...

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Van 0-100 in een goeie 7.0 seconden maar bij de 220 is hij niet meer vooruit te branden je had toch de heletijd volop het gas pedaal ingedrukt?

Ik zal binnenkort ook even 0-100 filmpje maken als de 214 eronder zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
        Van 0-100 in een goeie 7.0 seconden maar bij de 220 is hij niet meer vooruit te branden je had toch de heletijd volop het gas pedaal ingedrukt?
        Waarom zou ik dit filmpje gemaakt hebben? Links staat dat ik 17 ben en onder staat "335d", niet "X5 3.0sd"...

Maak anders eens een topic aan van je wagen...

Comment

3.0sd...

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Nice!!

Torque-braking tot dik 3000 rpm in een diesel + Barry White op de achtergrond

schitterend

Comment

• Maar dit is toch nog altijd een stuk sneller

+ YouTube Video

Comment

• Voor mij volstaat de gewone 3.0d ook meer als genoeg hoor !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                Voor mij volstaat de gewone 3.0d ook meer als genoeg hoor !
                Voor mij ook, een SUV is niet echt gemaakt als racemasjien hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Nice!!

Torque-braking tot dik 3000 rpm in een diesel
                  Kan toch niet gezond zijn
                  Als ik het doe is het meestal maar aan 2000rpm...

Moet wel een fameuze shot geven aan 3000

Of veel rook natuurlijk

Comment

Voor mij ook, een SUV is niet echt gemaakt als racemasjien hè.
                    Zo'n X5 zet aan tot sportief rijden, dat ding rijdt echt goed hoor.

Ik kan al niet wachten tot BMW de 4.4 TT V8 uit de X6 erin lepelt samen met de nieuwe xDrive.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Kan toch niet gezond zijn
                      Als ik het doe is het meestal maar aan 2000rpm...

Moet wel een fameuze shot geven aan 3000

Of veel rook natuurlijk
                      Kan daar gerust tegen. Als jij dat doet ga je op den duur gewoon een burnout zetten. De X5 zal waarschijnlijk vooruit kruipen op z'n voorwielen. De allroad doet dat toch als ik boven de 2500 rpm torque-brake.

Zo lang je nog tractie hebt is hoe hoger hoe beter

Comment

• Ik heb een tikje wielspin aan 2000 toeren, denk niet dat ik een betere start kan krijgen dan

Comment

• 535d bij 2k toeren:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Ik heb net een tikje minder wielspin

Then again, ik heb vooral ook 150nm ofzo minder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Ik heb een tikje wielspin aan 2000 toeren, denk niet dat ik een betere start kan krijgen dan
                              En in 2de?

Comment

En in 2de?
                                Gaat niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spidey Bekijk Berichten

de eerste foto is dus de 'gewone'

de tweede foto zijn de velgen die ik in gedachten had + de spatbordjes (komen verder uit het koetswerk)

als dit geen '4.8' velgen zijn zoals ik dacht, mijn excuses
                                  die bredere spatborden kost ongeveer 120 euro voor de 4 denk ik.
                                  die velgen : eens naar de magazijnier van je dealer bellen!.

Comment

• @ havo, je wagen staat te koop op kapaza, ga je voor een nieuw speeltje?
                                    nochtans een prachtige x5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                                      Ik zal dit topic maar even updaten
                                      11 Maart word de kapotte uitlaat vervangen en een week later worden er Hartge 4.8i uitlaten ondergezet De Ovale.
                                      Ik ben Vrijdag naar het circuit geweest met me pa waar we prive Slipcursus kregen.
                                      Het was enorm leuk en heb er ook een paar foto's van en een filmpje.
                                      Geniet van een slippende X5 (Alle hulpmiddelen waren uitgeschakeld) Dan merk je echt dat de auto bijna 2200 kilo weegt.

Volop Optrekken

Filmpje:

En hier het Filmpje:
                                      Alle hulpmiddelen uitgeschakeld maar wel enorme Fun
                                      Lijkt wel leuk, maar niet zonder gevaar voor eigen wagen met die kegels toch?

Comment

• Gister zijn de zomervelgen eronder gekomen hier een paar pics:

Comment

• Prachtig exterieur.

Comment

Working...
                                          X