Tredeplanken hoeven voor mij ook niet! 't Is beter zonder.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenTredeplanken hoeven voor mij ook niet! 't Is beter zonder.
Op een zilvergrijze zou ik ook zonder nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenEen X5 MOET in een donkere kleur want anders ziet ge teveel zwart kunstof. Inderdaad de X5 staat veel beter met tredeplanken. Dit in tegenstelling tot MB ML en AUDI Q7.
Comment
-
Ik zal dit topic maar even updaten
11 Maart word de kapotte uitlaat vervangen en een week later worden er Hartge 4.8i uitlaten ondergezetDe Ovale.
Ik ben Vrijdag naar het circuit geweest met me pa waar we prive Slipcursus kregen.
Het was enorm leuk en heb er ook een paar foto's van en een filmpje.
Geniet van een slippende X5 (Alle hulpmiddelen waren uitgeschakeld) Dan merk je echt dat de auto bijna 2200 kilo weegt.
Volop Optrekken
Filmpje:
En hier het Filmpje:
Alle hulpmiddelen uitgeschakeld maar wel enorme Fun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk BerichtenWaar blijven eigenlijk de verslagen van al die geleverde sd's ? Waarschijnlijk hebben die geen tijd meer om hier iets neer te schrijven... (begrijpelijk)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door spidey Bekijk BerichtenWeet er iemand de kostprijs van de 4.8velgen + banden en bijhorende spatborden?
Stap anders eens uw dealership binnen.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spidey Bekijk Berichtenja die grootste velgen die standaard op een 4.8i zitten (denkik)
en die spatborden zijn ook breder dan bij de gewone velgen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNiks tegen Barry White hè.
Comment
Comment