Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tredeplanken hoeven voor mij ook niet! 't Is beter zonder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Tredeplanken hoeven voor mij ook niet! 't Is beter zonder.
      Op een donkergrijze en een zwarte vind ik het wel mooi
      Op een zilvergrijze zou ik ook zonder nemen.

Comment

• Tredeplanken MOETEN voor mij

Toevallig ook geen foto met sportpakket??

Comment

• Een X5 MOET in een donkere kleur want anders ziet ge teveel zwart kunstof. Inderdaad de X5 staat veel beter met tredeplanken. Dit in tegenstelling tot MB ML en AUDI Q7.
          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
            Een X5 MOET in een donkere kleur want anders ziet ge teveel zwart kunstof. Inderdaad de X5 staat veel beter met tredeplanken. Dit in tegenstelling tot MB ML en AUDI Q7.
            Op de ML63 AMG vind ik het nog wel dik staan, maar anders hoeft het voor mij ook niet

Comment

• Ik zal dit topic maar even updaten
              11 Maart word de kapotte uitlaat vervangen en een week later worden er Hartge 4.8i uitlaten ondergezet De Ovale.
              Ik ben Vrijdag naar het circuit geweest met me pa waar we prive Slipcursus kregen.
              Het was enorm leuk en heb er ook een paar foto's van en een filmpje.
              Geniet van een slippende X5 (Alle hulpmiddelen waren uitgeschakeld) Dan merk je echt dat de auto bijna 2200 kilo weegt.

Volop Optrekken

Filmpje:

En hier het Filmpje:
              Alle hulpmiddelen uitgeschakeld maar wel enorme Fun

Comment

• Comment

• Nice sideways

Comment

• Waar blijven eigenlijk de verslagen van al die geleverde sd's ? Waarschijnlijk hebben die geen tijd meer om hier iets neer te schrijven... (begrijpelijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk Berichten
                      Waar blijven eigenlijk de verslagen van al die geleverde sd's ? Waarschijnlijk hebben die geen tijd meer om hier iets neer te schrijven... (begrijpelijk)
                      die zijn allemaal hun rijbewijs kwijt

Comment

• Weet er iemand de kostprijs van de 4.8velgen + banden en bijhorende spatborden?

Comment

• 3.0sd...

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spidey Bekijk Berichten
                            Weet er iemand de kostprijs van de 4.8velgen + banden en bijhorende spatborden?
                            4.8velgen?

Stap anders eens uw dealership binnen.

Comment

• ja die grootste velgen die standaard op een 4.8i zitten (denkik)

en die spatborden zijn ook breder dan bij de gewone velgen ...

zou eiglijk eerst een richtprijs moeten weten
                              (tis als verrassing voor men vader)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                3.0sd...

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Barry White

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                  Barry White
                                  Niks tegen Barry White hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spidey Bekijk Berichten
                                    ja die grootste velgen die standaard op een 4.8i zitten (denkik)

en die spatborden zijn ook breder dan bij de gewone velgen ...
                                    Laat eens een foto zien.

Comment

• Is het toevallig Y-spaak 214? Zitten niet standaard op de 4.8i hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Niks tegen Barry White hè.

You're my first my last my everything

Comment

• de eerste foto is dus de 'gewone'

de tweede foto zijn de velgen die ik in gedachten had + de spatbordjes (komen verder uit het koetswerk)

als dit geen '4.8' velgen zijn zoals ik dacht, mijn excuses

Comment

Working...
                                          X