Oorspronkelijk geplaatst door HaVo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenPrachtig en stijlvol. Alleen vind ik die niertjes iets té goedkoop ogen. Kan je die ook in 't chrome krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zou die m'n carrossier gewoon in 't koetswerkkleur laten zetten.
Comment
-
Me pa kwam net thuis met goed nieuws.
Dat goeie nieuws is dat onze auto klaar is en dat hij nu zo snel mogelijk op het schip word gezet.
Ga er maar van uit dat hij rond 15 januari bij de dealer staat want het verschepen duurt 3/4 weken.
Ik ben iedegeval super blij met dit nieuws en kan niet wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GERT1972 Bekijk Berichtenweet er iemand of de uitlaten van de 4.8i kunt krijgen op de 3.0sd?
dat is goed nieuws steef101
heb mijn 3.0sd 02/12 besteld en levering zou 30/06 zijn maar hopelijk komt die ook vroeger.
wanneer hebben jullie besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GERT1972 Bekijk Berichtenweet er iemand of de uitlaten van de 4.8i kunt krijgen op de 3.0sd?
dat is goed nieuws steef101
heb mijn 3.0sd 02/12 besteld en levering zou 30/06 zijn maar hopelijk komt die ook vroeger.
wanneer hebben jullie besteld?
Ik ga zien bij hartge voor 2 uitlaateindstukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichtende uitlaat'pot' zelf van een 4.8i past niet op een 3.0d (2 inlaatbuizen bij een 4.8 tov slechts 1 bij een 3.0d. Voor een sd weet ik het niet.
Ik ga zien bij hartge voor 2 uitlaateindstukken.
Comment
Comment