Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Dat lukt je bij sommige minkukels van verkopers misschien één keer, maar daarna heb je bij zowat iedereen voor de rest van je leven je krediet opgesoupeerd. Mijn advies is om net het tegenovergestelde te doen van wat jij vertelt, en zeer kalm en discreet, en vooral zeer gemanierd te blijven. Ik heb daar b.v. op salons al véél meer mee bereikt, vermoed ik, dan dat ik als een wereldvreemde hautaine snob zou lopen rond te brallen. Ik ga me niet met opzet in een kostuumpje proppen, zoals zoveel "interessante" mensen op salons (vaak 18- tot 21-jarigen) doen. En ik ga niet pardoes langs een rij langs lopen en rechtstreeks naar de ingang stappen, als ik zie dat anderen ook netjes hun beurt afwachten om op een stand binnen te kunnen. En ik ga al helemaal niet een hostesse of een verkoper staan afblaffen alsof ik het beter weet dan hem, of 'm of haar het gevoel geven dat ze zelfs van geluk mogen spreken dat ze mijn slaafje mogen zijn. Bestaande klanten hebben een uitnodiging, en kunnen zo, op vertoon van die uitnodiging, binnen. Prospecten hebben voor het salon al hun dealer gecontacteerd die hun koopintenties heeft kunnen inschatten, en hen ook zo'n invitatie heeft gegeven, en kunnen dus hetzelfde doen als de reeds bestaande klanten. Behoor je daar niet bij, en speel je een toneeltje om daar toch binnen te geraken, dan val je zo hard op dat iedereen in 'n oogwenk door heeft dat je staat te snoeven.

En als je met je ingetogen, eerlijke en vriendelijke manier van doen iets niet verkrijgt dat je écht zou willen, dan kan je op eenzelfde manier een klein leugentje om bestwil placeren, ofwel zie je gewoon de realiteit onder ogen (namelijk: je bent écht niet het type klant voor zo'n überdure wagen, en mocht jij verkoper zijn bij dat merk zou je 't ook vervelend vinden om al die uiteindelijk géén klant wordende jongelingen die enkel maar een beetje interessant komen doen met 't geld van de papa, rond te moeten leiden), en accepteer je de "nederlaag". Ik geraak vaak binnen op stands die niet openlijk toegankelijk zijn, door gewoon vriendelijk te blijven en helemaal geen hautaine toon aan te slaan. Bij momenten moet je 'es iets gewiekster zijn dan je lief is, of kunnen goochelen met woorden, en 't is ook goed dat je de autowereld een beetje kent en zeker ook de namen van enkele dealers van dat merk, o.i.d. ... maar vaker dan te blijven aandringen, neem ik een "neen" voor een neen aan, en geniet ik van hetgeen ik kan zien op de manier die iedereen te beurt valt.
    Je hebt zeker gelijk en zou willen vermelden dat ik zo niet te werk ga zoals m'n vrienden.
    Maar mijn ervaring daarmee is dat zij op die manier al "verder" geraakt zijn dan ik die gewoon wat wil rondkijken e.d.
    Dat heeft natuurlijk heel wat te maken met mijn jeugdige aanblik en het feit dat ik zowat altijd alleen naar autosalons trek.

Comment

• Vandaag de wagen opgehaald ! Ben zeer tevreden op 1 item na : de alu treden zijn van bedenkelijke kwaliteit. Als je op de treden stapt, druk je hier en daar de zwarte rubberen 'dopjes' door het alu heen. Je kan ze niet meer terug er door drukken, of gans de constructie moet er af. Was veel sterker gemaakt op mijn vorige.

Voor de rest niks als positiefs te melden! Adaptive drive is fantastisch, rijdt m.i. zeer zacht en geeft een veilig gevoel. Actief stuur stond eerst niet op mijn lijstje, maar wat ik ben blij dat dat er op staat
      De comfort zetels zitten ook zeer goed, dag en nacht verschil met de sportzetels!

Fotos volgen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ik ga me niet met opzet in een kostuumpje proppen, zoals zoveel "interessante" mensen op salons (vaak 18- tot 21-jarigen) doen.
        Maja, weet je wat het is... Ik loop altijd net gekleed rond. Altijd in Ralph Lauren, Scapa... of wat dan ook. Ik ga in ieder geval niet in een maatpak erheen. Dus als ik naar zo'n beurs ga, dan kleed ik mij niet anders om meer indruk te maken. En ik geef eerlijk toe dat als het moet, ik ook wel even m'n snobbistische (is dat een woord?) kant kan laten zien.

On-Topic: Ik zag vandaag een zwarte X5, met getinte ramen en sportpakket rijden. Echt heel chique!

Comment

• Dinsdag zag ik aan de kaaien in A'pen een witte X5 met zwarte velgen: een hele hoop dingen gingen door mijn hoofd: jakkes, wouw, mmmm, speciaal, lelijk, agressief....

IK weet het dus ni goe: exclusief is het wel, maar ik moet er in elk geval nog aan wennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            stoere X5
            Mijn toekomstige X5

(wel zonder trekhaak..)

Comment

• Over de garage Renova hebben wij anders nooit klagen gehad, zowel de vestiging in Tilburg als Waalwijk niet. Zijn we altijd correct en heel vriendelijk ontvangen terwijl we er nog nooit een wagen gekocht hebben (alleen twee accessoires). Ik ben verbaasd om de reacties van andere over deze garage te lezen.

Over het feit dat auto's in Nederland goedkoper zijn, wij dachten dit aanvankelijk ook. Maar toch was mijn vader zijn x5 3.0sd goedkoper in België dan in Nederland (zelfde configuratie voor beiden) en deze is full option (dus verschil met High Executive onbestaande). En hier aan de grens worden inderdaad veel auto's in Nederland gekocht, en worden ook veel auto's geblokkeerd of krijgen ze moeilijk ingevoerd. Mijn verzekeringsagent klaagt hier altijd over en heeft al auto's geweten waar de koper een maand langer moet wachten tot alle papieren in orde zijn.

En onze x5 3.0sd word volgende week trouwens geleverd, hij mag wel blijven camperen bij G&A tot begin januari.

Over de X6: G&A had er al drie verkocht en krijgt er maar 2 geleverd voor heel 2008.

Comment

• Tot 2x toe bij Renova ''buitengekeken''.
                Ik vind sowieso dat ze niet mogen kijken naar de auto waar mee je komt, maar als je met een Range Rover aan komt rijden en serieus naar een X5 komt kijken vind ik het niet meer dan normaal dat je netjes geholpen wordt. (Ook als je met een Corsa van 92 aan komt!!!)

Verkopertje vond dat niet nodig, en folders geven we niet zo maar aan iedereen, die zijn tegenwoordig best prijzig. Dan breekt mijn klomp .

Comment

• Ha straf, toen ik catalogi had aangevraagd zijn ze die persoonlijk in de bus komen steken zelfs nog een lanyard erbij gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk Berichten
                    Dinsdag zag ik aan de kaaien in A'pen een witte X5 met zwarte velgen: een hele hoop dingen gingen door mijn hoofd: jakkes, wouw, mmmm, speciaal, lelijk, agressief....

IK weet het dus ni goe: exclusief is het wel, maar ik moet er in elk geval nog aan wennen.

gisteren heb ik ook een nieuwe witte X5 gezien en ik zou die zeker zelf nooit bestellen in het wit

ik heb het al gezegt denk ik , voor een kleine auto kan wit mooi zijn maar hoe groter de auto hoe lelijker

Comment

• pic van de nieuwe aanwinst (project topic volgt soon) :
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Die bandjes moet ook lekker snel slijten!

Maar 't is wel mooi!

Comment

• VET,je zit toch ook op bimmerboard é ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                            pic van de nieuwe aanwinst (project topic volgt soon) :
                            Maak dat topic vandaag nog maar aan ja .. !

Damn zo lekker, ga je mods uitvoeren ?

Comment

pic van de nieuwe aanwinst (project topic volgt soon) :
                              Mooie bak ik kan niet wachten tot onze 3.0sd in januari komt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Die bandjes moet ook lekker snel slijten!

Maar 't is wel mooi!
                                Daar wil ik even nog niet aan denken Op mijne vorige kostte een bandenwissel ongeveer 1300 euro.

Comment

Daar wil ik even nog niet aan denken Op mijne vorige kostte een bandenwissel ongeveer 1300 euro.
                                  Had jij een E53 X5? Zo ja met welke banden + velgen (ook maat vermelden) aub?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Had jij een E53 X5? Zo ja met welke banden + velgen (ook maat vermelden) aub?
                                    Klopt.

vooraan (E53) : 275/40/20 Michelin Diamaris
                                    Achteraan (E53) : 315/35/20 Michelin Diamaris

Comment

• Heb je je topic al aangemaakt in 'mijn auto' ?

Ga je mods doorvoeren op je E70 X5 ?

Comment

• Heeft er iemand foto's van een X5 mét sportpakket in het Tiefgrün (Diepgroen) mét een beige / bruin interieur ?

Comment

Working...
                                        X