Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat chocoladebruine interieur is fantastisch
Hier valt het precies minder op dat al die knopkes op de middenconsole nogal overdreven veel met chromé beladen zijn. Allé, tenminste, dat is wat opviel aan het interieur van het exemplaar op het autosalon. Die lichtgrijze zetels waren ook overtrokken met leder in een verschrikkelijk kitcherig motief. Totaal on-Audi vond ik.
Ook dat is hier op de foto van dit interieur niet het geval. Prachtig
Dat hout is knap!
Dat stuur hoegenaamd niet, maar daar zal wel een mouw aan te passen zijn.
En die kleurencombinatie is een optie van zo'n 8000 euro dacht ik...
Prachtig interieur
Qua prijs kan dat meegaan met dat bruine interieur van de F01
Ik vind het interieur van de nieuwe 7 ook zeer knap. Ik zou eens in een A8 moeten kunnen zitten zodat ik het eens irl kan aanschouwen. Als de wagen in de showroom staat ga ik zeker eens een kijkje nemen. Ik laat je dan wel weten welk interieur ik zou kiezen.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Should I buy one?
It would be sensible to hang on a few months until the new Jaguar XJ, the A8s most direct rival, appears in showrooms. However, early reports suggest that the rakish Jaguar is more of peformance orientated car, where the triple-personality A8 can be effectively tuned to the driver’s mood. What’s more Jaguar, or any other rival, will have a job matching this car’s amazing powerplant.
Comment