Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Inderdaad!
    Want mensen met geld hebben per definitie smaak!
    Wel... Dat zou ik niet zeggen, maar mensen die met dergelijke categorie wagens rijden hebben doorgaans wel een andere smaak dan wij, het plebs.

Comment

• Ik vind de Audi A8 echt geslaagd, zowel interieur als exterieur. Veel personen hadden al slechte commentaar voor Audi hem voorgesteld had. Precies de mode om Audi zwart te maken op autoforum ?

Volgens mij gaan er veel mensen terug komen op hun mening zoals we gezien hebben bij de Porsche Panamera.

Last edited by ; 02/12/2009, 14:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
        Wel... Dat zou ik niet zeggen, maar mensen die met dergelijke categorie wagens rijden hebben doorgaans wel een andere smaak dan wij, het plebs.

Comment

• -----
          Last edited by ; 30/10/2012, 08:02.

Comment

• Patserig??

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Zever! Dus alle A4's, A5's Q7's, R8-en etc etc met die patserige ledjes zijn pure eenvoud en hebben zeker niet de bedoeling agressief te zijn volgens u?
            Je ziet er in wat je erin wilt zien....Audi wou een dag rijverlichting die een zeer lange levensduur heeft, super zuinig is en die tijdens de dag onder alle omstandigheden perfect zichtbaar blijft ( tegen zon, regen bij fel zonlicht etc...) en daar zijn ze perfect ingeslaagd...het valt idd fel op...maar dat was ook de bedoeling om veiligheidsredenen.....ook de LED achterlichten slagen perfect in dat opzet...kijk ook maar naar de nieuwe Benz E....alle LED's vallen zeer goed op.....iets wat de bedoeling van verlichting is ( dacht ik )

Comment

• Ik vind het zeker weer een heel knap model.

Maar irl in basic vorm gaat toch wat tegenvallen denk ik.
              Lijkt gewoon op mengeling van huidige modellen.
              Het mocht gewaagder zijn..

Maar interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
                Amai, wat een kinderachtige kermismolen is dat hier opeens geworden.....

Eigenlijk zou ik in dit topic beter enkel de reacties lezen van mensen die wel zelf in staat zijn om een wagen in de categorie van een 7-reeks, s-klasse of A8 te kopen (en niet de werkgevers of de ouders...)

En laat nu de reacties maar komen.....
                Hallo ik heb een S-klasse, mag ik dan nu zeggen dat ik deze A8 lelijk vind?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Hallo ik heb een S-klasse, mag ik dan nu zeggen dat ik deze A8 lelijk vind?
                  Nee want je bent niet in staat om een nieuwe s-klasse te kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                    Wat past niet in het rijtje ?!
                    En niet over facelifts/verkeerde jaartallen e.d. beginnen zeveren... goeie foto's vinden is niet makkelijk.

Nu je ze zo allemaal naast elkaar zet, zou ik eigenlijk telkens voor de A8 gaan. Klassiek, imposant en toch slank.

Al heb ik ook een zwak voor de E38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                      Nee want je bent niet in staat om een nieuwe s-klasse te kopen
                      Die voorwaarde staat technisch gezien niet in zijnen uitleg

Comment

• jongens jongens toch

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        Mensen die vroeger een BMW kochten, kopen nu Audi. Waarom? Omwille van die LEDjes en het cleane van een Audi.
                        Zowat iedereen die niets van auto's kent zal nu voor een Audi kiezen, omdat ze zo lekker sportief en agressief zijn ...
                        ik heb vroeger een bmw gehad omdat ik die toen veel mooier vond dan de audi 80 ( 1986 )
                        maar ik heb er veel problemen mee gehad...waarom zouden mensen die nu voor audi kiezen niets van wagens kennen?.....desondanks ik nu met audi rij en veel problemen met bmw heb gehad kraak ik bmw niet volledig af....bmw 1 heeft totaal geen plaats achterin en nog minder koffer maar ziet er niet slecht uit....bmw 3 is al 5 jaar passe....de 5 serie ziet er veel beter uit dan de huidige A6...den A8 moeten we allemaal nog int echt zien...de nieuwe 7 ziet er niet slecht uit maar komende van het vorig model is dat niet moeilijk...in 4x4 land is de q5 veeeel mooier dan de X3 en omgekeerd de X5 veeeel mooier dan de q7 die ik ook maar een gedrocht vind...maar ook dat is allemaal persoonlijk en andere zullen er andere meningen over hebben...laat iedereen toch zijn vrijheid....maar als je het leuk vind om in een box van een type wagen waar je niet voor bent je gal uit te braken, ok doe maar...maar dat zegt meer over jou dan de waarde van je mening...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten

Idd, want bij elk briefje van 50 zit een klein beetje smaak bijgevoegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                            ik heb vroeger een bmw gehad omdat ik die toen veel mooier vond dan de audi 80 ( 1986 )
                            maar ik heb er veel problemen mee gehad...waarom zouden mensen die nu voor audi kiezen niets van wagens kennen?
                            De 80 is anders een van de mooiere audi's en uit een best leuke periode van het merk, je had beter die toen gekocht en nu een bmw. En de redenering is dat vooral mensen die niks van auto's kennen een audi kopen, niet dat als je een audi koopt je plots niks van auto's kent. Bovendien beoordeelt ge daarna enkel op uiterlijk.

Comment

maar ik heb er veel problemen mee gehad...waarom zouden mensen die nu voor audi kiezen niets van wagens kennen?.....desondanks ik nu met audi rij en veel problemen met bmw heb gehad kraak ik bmw niet volledig af....bmw 1 heeft totaal geen plaats achterin en nog minder koffer maar ziet er niet slecht uit....bmw 3 is al 5 jaar passe....de 5 serie ziet er veel beter uit dan de huidige A6...den A8 moeten we allemaal nog int echt zien...de nieuwe 7 ziet er niet slecht uit maar komende van het vorig model is dat niet moeilijk...in 4x4 land is de q5 veeeel mooier dan de X3 en omgekeerd de X5 veeeel mooier dan de q7 die ik ook maar een gedrocht vind...maar ook dat is allemaal persoonlijk en andere zullen er andere meningen over hebben...laat iedereen toch zijn vrijheid....maar als je het leuk vind om in een box van een type wagen waar je niet voor bent je gal uit te braken, ok doe maar...maar dat zegt meer over jou dan de waarde van je mening...
                              Wees toch niet zo op de tenen getrapt...

Wat Alex zegt, is voor een deel de waarheid. Pakweg 10 tot 5 jaar geleden (en op vandaag nog voor een stuk) was BMW echt hét merk dat iedereen wou (ik veralgemeen). Zowel nieuw als op de tweedehands markt, deed bijna elke BMW het goed. Ze waren sportief en hadden een karaktervol (lees: vaak agressief) design.
                              De jongste Audi's zijn eveneens veel sportiever en designvoller geworden, dus ook min of meer agressiever (wat positief is!). Daarom is Audi de jongste tijd hét hippe merk geworden (en daar doen die LEDs zéker hun deel in). Iedereen wil nu plots een Audi! Zelfs op de tweedehands markt scoren oudere -en vaak minder karaktervolle- Audi's zeer goed, juist omdat het merk nu, volgens velen, echt dé shit is.
                              Last edited by ; 02/12/2009, 16:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                Wees toch niet zo op de tenen getrapt...

juist omdat het merk nu echt dé shit is.
                                I rest my case....

Comment

I rest my case....
                                  gelukkig niet voor iedereen!

Comment

• uiterlijk?

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    De 80 is anders een van de mooiere audi's en uit een best leuke periode van het merk, je had beter die toen gekocht en nu een bmw. En de redenering is dat vooral mensen die niks van auto's kennen een audi kopen, niet dat als je een audi koopt je plots niks van auto's kent. Bovendien beoordeelt ge daarna enkel op uiterlijk.
                                    Geezer ik rij om en bij de 100.000 km per jaar...zit gans het jaar door verspeid over gans europa met de wagen...het uiterlijk van de wagen is zowat het laatste wat belangrijk is voor mij...natuurlijk is het mooi mee genomen als hij er ( wat mij betreft ) leuk en dynamisch uitziet....btw, heb me in 1988 een 80 aangeschaft en was idd een zeer leuke wagen....

Comment

I rest my case....
                                      de shit zijn = "hip en cool" he. ik denk dat je dat niet helemaal doorhebt:-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten

Bedankt Cedrick! Dat is toch wel knap! Zitten inderdaad wel een aantal kopies zoals de knopjes in de armsteun zoals bij de 7 serie en de verlichting zoals bij de S klasse. Niettemin die achterbank is vet cool!

Comment

• Idd, de 2e zitrij is veruit het mooiste van de auto.

Comment

Working...
                                          X