Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A8 D4
Collapse
X
-
Ik vind de Audi A8 echt geslaagd, zowel interieur als exterieur. Veel personen hadden al slechte commentaar voor Audi hem voorgesteld had. Precies de mode om Audi zwart te maken op autoforum ?
Volgens mij gaan er veel mensen terug komen op hun mening zoals we gezien hebben bij de Porsche Panamera.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenWel... Dat zou ik niet zeggen, maar mensen die met dergelijke categorie wagens rijden hebben doorgaans wel een andere smaak dan wij, het plebs.
Comment
-
Patserig??
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenZever! Dus alle A4's, A5's Q7's, R8-en etc etc met die patserige ledjes zijn pure eenvoud en hebben zeker niet de bedoeling agressief te zijn volgens u?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk BerichtenAmai, wat een kinderachtige kermismolen is dat hier opeens geworden.....
Eigenlijk zou ik in dit topic beter enkel de reacties lezen van mensen die wel zelf in staat zijn om een wagen in de categorie van een 7-reeks, s-klasse of A8 te kopen (en niet de werkgevers of de ouders...)
En laat nu de reacties maar komen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHallo ik heb een S-klasse, mag ik dan nu zeggen dat ik deze A8 lelijk vind?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenWat past niet in het rijtje ?!
En niet over facelifts/verkeerde jaartallen e.d. beginnen zeveren... goeie foto's vinden is niet makkelijk.
Al heb ik ook een zwak voor de E38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenNee want je bent niet in staat om een nieuwe s-klasse te kopen
Comment
-
jongens jongens toch
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenMensen die vroeger een BMW kochten, kopen nu Audi. Waarom? Omwille van die LEDjes en het cleane van een Audi.
Zowat iedereen die niets van auto's kent zal nu voor een Audi kiezen, omdat ze zo lekker sportief en agressief zijn ...
maar ik heb er veel problemen mee gehad...waarom zouden mensen die nu voor audi kiezen niets van wagens kennen?.....desondanks ik nu met audi rij en veel problemen met bmw heb gehad kraak ik bmw niet volledig af....bmw 1 heeft totaal geen plaats achterin en nog minder koffer maar ziet er niet slecht uit....bmw 3 is al 5 jaar passe....de 5 serie ziet er veel beter uit dan de huidige A6...den A8 moeten we allemaal nog int echt zien...de nieuwe 7 ziet er niet slecht uit maar komende van het vorig model is dat niet moeilijk...in 4x4 land is de q5 veeeel mooier dan de X3 en omgekeerd de X5 veeeel mooier dan de q7 die ik ook maar een gedrocht vind...maar ook dat is allemaal persoonlijk en andere zullen er andere meningen over hebben...laat iedereen toch zijn vrijheid....maar als je het leuk vind om in een box van een type wagen waar je niet voor bent je gal uit te braken, ok doe maar...maar dat zegt meer over jou dan de waarde van je mening...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenWel... Dat zou ik niet zeggen, maar mensen die met dergelijke categorie wagens rijden hebben doorgaans wel een andere smaak dan wij, het plebs.
Idd, want bij elk briefje van 50 zit een klein beetje smaak bijgevoegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichtenik heb vroeger een bmw gehad omdat ik die toen veel mooier vond dan de audi 80 ( 1986 )
maar ik heb er veel problemen mee gehad...waarom zouden mensen die nu voor audi kiezen niets van wagens kennen?. En de redenering is dat vooral mensen die niks van auto's kennen een audi kopen, niet dat als je een audi koopt je plots niks van auto's kent. Bovendien beoordeelt ge daarna enkel op uiterlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichtenik heb vroeger een bmw gehad omdat ik die toen veel mooier vond dan de audi 80 ( 1986 )
maar ik heb er veel problemen mee gehad...waarom zouden mensen die nu voor audi kiezen niets van wagens kennen?.....desondanks ik nu met audi rij en veel problemen met bmw heb gehad kraak ik bmw niet volledig af....bmw 1 heeft totaal geen plaats achterin en nog minder koffer maar ziet er niet slecht uit....bmw 3 is al 5 jaar passe....de 5 serie ziet er veel beter uit dan de huidige A6...den A8 moeten we allemaal nog int echt zien...de nieuwe 7 ziet er niet slecht uit maar komende van het vorig model is dat niet moeilijk...in 4x4 land is de q5 veeeel mooier dan de X3 en omgekeerd de X5 veeeel mooier dan de q7 die ik ook maar een gedrocht vind...maar ook dat is allemaal persoonlijk en andere zullen er andere meningen over hebben...laat iedereen toch zijn vrijheid....maar als je het leuk vind om in een box van een type wagen waar je niet voor bent je gal uit te braken, ok doe maar...maar dat zegt meer over jou dan de waarde van je mening...
Wat Alex zegt, is voor een deel de waarheid. Pakweg 10 tot 5 jaar geleden (en op vandaag nog voor een stuk) was BMW echt hét merk dat iedereen wou (ik veralgemeen). Zowel nieuw als op de tweedehands markt, deed bijna elke BMW het goed. Ze waren sportief en hadden een karaktervol (lees: vaak agressief) design.
De jongste Audi's zijn eveneens veel sportiever en designvoller geworden, dus ook min of meer agressiever (wat positief is!). Daarom is Audi de jongste tijd hét hippe merk geworden (en daar doen die LEDs zéker hun deel in). Iedereen wil nu plots een Audi! Zelfs op de tweedehands markt scoren oudere -en vaak minder karaktervolle- Audi's zeer goed, juist omdat het merk nu, volgens velen, echt dé shit is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWees toch niet zo op de tenen getrapt...
juist omdat het merk nu echt dé shit is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk BerichtenI rest my case....
Comment
-
uiterlijk?
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDe 80 is anders een van de mooiere audi's en uit een best leuke periode van het merk, je had beter die toen gekocht en nu een bmw. En de redenering is dat vooral mensen die niks van auto's kennen een audi kopen, niet dat als je een audi koopt je plots niks van auto's kent. Bovendien beoordeelt ge daarna enkel op uiterlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk BerichtenI rest my case....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
Comment
Comment