Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [quote=ir_fuel;3755652]VIPDRIVER had geleik!![/quote

Ma echt waar hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      En de SFG wordt bij elke generatie maar groter en groter..
      De BMW niertjes worden bij elke generatie ook groter en groter.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        De A6 haal ik er wel tussen uit. De A4 en A5 en A8 lijken toch geschift op elkaar??

Dit weekend nog een Audi gezien en geen gezever: ik wist echt niet wat het was. 't Was ofwel een A4 berline ofwel een A5 sportback...
        Ik heb geen enkel probleem om die uit elkaar te houden, zelf zonder hun ledjes op. En zelf mijn vriendin ziet het verschil tussen de A4 en de A5 (ja, ook zonder ledjes) als ze die in haar spiegel ziet opduiken.

Comment

• Maxime S heeft al langer problemen om 2 verschillende Audi's uit elkaar te houden, als ie 't nu nog niet kan gaat ie 't nooit kunnen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
            Het statige dat een S klasse of een 7 serie uitstraalt mis ik bij een A8.
            Dat ligt dan aan u denk ik De D3 zou ik gerust durven kiezen boven een S of een 7. De huidige dan weer niet (voorlopig).

Comment

• en wanneer komen ze met de lange versie?
              want die is wel essentieel in dit segment.

moet wel zeggen dat de gewone nu maar 2 cm korter is dan onze lange D3

Comment

De A6 haal ik er wel tussen uit. De A4 en A5 en A8 lijken toch geschift op elkaar??

Dit weekend nog een Audi gezien en geen gezever: ik wist echt niet wat het was. 't Was ofwel een A4 berline ofwel een A5 sportback...
                Dag Maxime,

Dienen A5 Sportback, was dat niet toevallig een donkergroene?
                Zoja, dan hebt ge mij gezien...
                als ik kijk naar uw gemeente van afkomst, dan is die kans inderdaad heel groot.

Greetz,

Stelo

Comment

• Ah maar het kan evengoed een A4 geweest zijn hé...

Comment

• Neen, de huidige A8 lijkt wel de opvolger van deze.
                    truth is in the eye of the beholder

Comment

De Bmw GT is dan ook super mooi en geslaagd Dan nog liever een sportback die een geslaagd design heeft maar gelijkenissen vertoont met de A4. De GT is trouwens ook een flauw afkooksel van de nieuwe 5.

Iemand die in hogere segment zoekt naar eenvoud en een ongeforceerd design, komt bij de A8 uit. Om daarom te concluderen dat dit emotieloos is, vind ik zeer kort door de bocht. Een 7 reeks is veel hoekiger en 100x agressiever qua uiterlijk. Als je meer van dit tweede houdt, zal de A8 zeker niet jouw gading worden. Indien je liever discreter en ingetogen door't leven gaat, zal'n A8 hierbij passen.

Comment

• Oei! De Audi mensjes zijn op hun teentjes getrapt...

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Ik heb geen enkel probleem om die uit elkaar te houden, zelf zonder hun ledjes op. En zelf mijn vriendin ziet het verschil tussen de A4 en de A5 (ja, ook zonder ledjes) als ze die in haar spiegel ziet opduiken.
                        Dus ik ben dus volgens u een uitzondering. Quasi 3/4 van dit forum vindt dat alle Audi's op elkaar lijken, maar 'oh wee' als je dat durft te zeggen!
                        Een pluim voor u vriendin trouwens!

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Maxime S heeft al langer problemen om 2 verschillende Audi's uit elkaar te houden, als ie 't nu nog niet kan gaat ie 't nooit kunnen.
                        En Maxime S is zeker niet de enige!

Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
                        De Bmw GT is dan ook super mooi en geslaagd Dan nog liever een sportback die een geslaagd design heeft maar gelijkenissen vertoont met de A4. De GT is trouwens ook een flauw afkooksel van de nieuwe 5.

Iemand die in hogere segment zoekt naar eenvoud en een ongeforceerd design, komt bij de A8 uit. Om daarom te concluderen dat dit emotieloos is, vind ik zeer kort door de bocht. Een 7 reeks is veel hoekiger en 100x agressiever qua uiterlijk. Als je meer van dit tweede houdt, zal de A8 zeker niet jouw gading worden. Indien je liever discreter en ingetogen door't leven gaat, zal'n A8 hierbij passen.
                        Wat heeft de 5 GT hier nu mee te maken? De 5 GT is een lelijke auto, zeker weten! Ik heb toch nergens het tegendeel beweerd? Maar er is wel duidelijk een verschil in het segment waarin de GT speelt en dat waarin de gewone 5 speelt. De A4 en A5 zitten min of meer krak in't zelfde segment.

En de A8 is echt emotieloos. De vorige was dat niet. Hij was vernieuwend en tevens ook het voorbeeld voor alle andere nieuwe Audi's. Deze is dat niet. Hij volgt gewoon de (veel te) logische designevolutie bij Audi.

Comment

• Ik vind het exterieur wal geslaagd. Het interieur is wat minder maar dat heb ik altijd al gevonden van de A8. Ik denk echter wel dat zo'n interieur wel aanslaat bij veel mensen die genoeg geld hebben om zo'n wagen te kopen, dikwijls zijn dat oudere mannen die in het zakenleven zitten.

Comment

Oei! De Audi mensjes zijn op hun teentjes getrapt...

Dus ik ben dus volgens u een uitzondering. Quasi 3/4 van dit forum vindt dat alle Audi's op elkaar lijken, maar 'oh wee' als je dat durft te zeggen!
                            Een pluim voor u vriendin trouwens!

En Maxime S is zeker niet de enige!

Wat heeft de 5 GT hier nu mee te maken? De 5 GT is een lelijke auto, zeker weten! Ik heb toch nergens het tegendeel beweerd? Maar er is wel duidelijk een verschil in het segment waarin de GT speelt en dat waarin de gewone 5 speelt. De A4 en A5 zitten min of meer krak in't zelfde segment.

En de A8 is echt emotieloos. De vorige was dat niet. Hij was vernieuwend en tevens ook het voorbeeld voor alle andere nieuwe Audi's. Deze is dat niet. Hij volgt gewoon de (veel te) logische designevolutie bij Audi.
                            Voor mij heeft deze A8 voldoende emoties en toont de 7 te agressief. De evolutie is tevens voldoende voor mij omdat ik't vorige model kan smaken, dus een revolutie had ik niet verwacht en is ook niet nodig zoals bij de 7 waar de revolutie wel hoog nodig was. De eenvoud en discretie vind ik totaal niet terug bij de 7 of S, wel bij de A8 en dat is wat ik waardeer en smaakvol vind.
                            Voor sommigen staat de revolutie hoger aangeschreven dan een mooie auto ontwerpen. Menig Audi concurrent heeft zich hier al aan vergaapt.
                            Last edited by ; 01/12/2009, 17:44.

Comment

• Geef mij dan maar het vorig model!

Iemand een foto van de achterbank? Die houten middenconsole loopt mooi door. Ben is benieuwd hoe dat er voor de achterpassagiers uitziet?

Comment

• Nu maar hopen dat de A7/S7 wel mooi gaat worden.
                                Afgezien van de TT, R8 en RS6 is er geen Audi die ik zou willen kopen of krijgen.
                                Ze mogen ze allemaal houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                  Geef mij dan maar het vorig model!

Iemand een foto van de achterbank? Die houten middenconsole loopt mooi door. Ben is benieuwd hoe dat er voor de achterpassagiers uitziet?

1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Op het eerste zicht, cava, maar 'k ben er zeker niet wild van.
                                    De LED-verlichting (alles LED) is echt lelijk (welk ras van hond heeft er ook zo'n ogen?). Dan is de standaard Xenon/LED combo toch heel wat knapper.

Interieur is een beetje wennen, maar als je naar de details kijkt, zie je reeds op de foto's dat deze een hoge graad van afwerking heeft (vermoedelijk beter dan de 7).

Mits de juiste velg, vind ik de 7-reeks nog altijd het toppertje.
                                    Maar dat kan misschien nog veranderen bij het zien van deze A8 in S(line)-uitvoering.

Comment

• Het interieur is toch echt wel knap in de juiste kleuren hoor... Die eerste foto deed me een beetje vrezen, ten onrechte.
                                      Maar alleenheerser is hij voor mij niet meer qua interieur, de 7 is ook enorm knap van binnen.

Al foto's van de gewone lampen (dus niet volledig LED) of is dit standaard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        De BMW niertjes worden bij elke generatie ook groter en groter.
                                        feit, en mooi vind ik dat ook niet..

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Dat ligt dan aan u denk ik De D3 zou ik gerust durven kiezen boven een S of een 7. De huidige dan weer niet (voorlopig).
                                        Ga eens rijden met een A8 en dan met een S-klasse.

dag/nacht verschil

IMO é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Ga eens rijden met een A8 en dan met een S-klasse.

dag/nacht verschil

IMO é
                                          Met wat vergelijk je nu? Vorige of huidige (pré-fl)?

Comment

Working...
                                          X