Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De A6 haal ik er wel tussen uit. De A4 en A5 en A8 lijken toch geschift op elkaar??
Dit weekend nog een Audi gezien en geen gezever: ik wist echt niet wat het was. 't Was ofwel een A4 berline ofwel een A5 sportback...
Ik heb geen enkel probleem om die uit elkaar te houden, zelf zonder hun ledjes op. En zelf mijn vriendin ziet het verschil tussen de A4 en de A5 (ja, ook zonder ledjes) als ze die in haar spiegel ziet opduiken.
De A6 haal ik er wel tussen uit. De A4 en A5 en A8 lijken toch geschift op elkaar??
Dit weekend nog een Audi gezien en geen gezever: ik wist echt niet wat het was. 't Was ofwel een A4 berline ofwel een A5 sportback...
Dag Maxime,
Dienen A5 Sportback, was dat niet toevallig een donkergroene?
Zoja, dan hebt ge mij gezien...
als ik kijk naar uw gemeente van afkomst, dan is die kans inderdaad heel groot.
De A6 haal ik er wel tussen uit. De A4 en A5 en A8 lijken toch geschift op elkaar??
Dit weekend nog een Audi gezien en geen gezever: ik wist echt niet wat het was. 't Was ofwel een A4 berline ofwel een A5 sportback...
De Bmw GT is dan ook super mooi en geslaagd Dan nog liever een sportback die een geslaagd design heeft maar gelijkenissen vertoont met de A4. De GT is trouwens ook een flauw afkooksel van de nieuwe 5.
Iemand die in hogere segment zoekt naar eenvoud en een ongeforceerd design, komt bij de A8 uit. Om daarom te concluderen dat dit emotieloos is, vind ik zeer kort door de bocht. Een 7 reeks is veel hoekiger en 100x agressiever qua uiterlijk. Als je meer van dit tweede houdt, zal de A8 zeker niet jouw gading worden. Indien je liever discreter en ingetogen door't leven gaat, zal'n A8 hierbij passen.
Ik heb geen enkel probleem om die uit elkaar te houden, zelf zonder hun ledjes op. En zelf mijn vriendin ziet het verschil tussen de A4 en de A5 (ja, ook zonder ledjes) als ze die in haar spiegel ziet opduiken.
Dus ik ben dus volgens u een uitzondering. Quasi 3/4 van dit forum vindt dat alle Audi's op elkaar lijken, maar 'oh wee' als je dat durft te zeggen!
Een pluim voor u vriendin trouwens!
De Bmw GT is dan ook super mooi en geslaagd Dan nog liever een sportback die een geslaagd design heeft maar gelijkenissen vertoont met de A4. De GT is trouwens ook een flauw afkooksel van de nieuwe 5.
Iemand die in hogere segment zoekt naar eenvoud en een ongeforceerd design, komt bij de A8 uit. Om daarom te concluderen dat dit emotieloos is, vind ik zeer kort door de bocht. Een 7 reeks is veel hoekiger en 100x agressiever qua uiterlijk. Als je meer van dit tweede houdt, zal de A8 zeker niet jouw gading worden. Indien je liever discreter en ingetogen door't leven gaat, zal'n A8 hierbij passen.
Wat heeft de 5 GT hier nu mee te maken? De 5 GT is een lelijke auto, zeker weten! Ik heb toch nergens het tegendeel beweerd? Maar er is wel duidelijk een verschil in het segment waarin de GT speelt en dat waarin de gewone 5 speelt. De A4 en A5 zitten min of meer krak in't zelfde segment.
En de A8 is echt emotieloos. De vorige was dat niet. Hij was vernieuwend en tevens ook het voorbeeld voor alle andere nieuwe Audi's. Deze is dat niet. Hij volgt gewoon de (veel te) logische designevolutie bij Audi.
Ik vind het exterieur wal geslaagd. Het interieur is wat minder maar dat heb ik altijd al gevonden van de A8. Ik denk echter wel dat zo'n interieur wel aanslaat bij veel mensen die genoeg geld hebben om zo'n wagen te kopen, dikwijls zijn dat oudere mannen die in het zakenleven zitten.
Oei! De Audi mensjes zijn op hun teentjes getrapt...
Dus ik ben dus volgens u een uitzondering. Quasi 3/4 van dit forum vindt dat alle Audi's op elkaar lijken, maar 'oh wee' als je dat durft te zeggen!
Een pluim voor u vriendin trouwens!
En Maxime S is zeker niet de enige!
Wat heeft de 5 GT hier nu mee te maken? De 5 GT is een lelijke auto, zeker weten! Ik heb toch nergens het tegendeel beweerd? Maar er is wel duidelijk een verschil in het segment waarin de GT speelt en dat waarin de gewone 5 speelt. De A4 en A5 zitten min of meer krak in't zelfde segment.
En de A8 is echt emotieloos. De vorige was dat niet. Hij was vernieuwend en tevens ook het voorbeeld voor alle andere nieuwe Audi's. Deze is dat niet. Hij volgt gewoon de (veel te) logische designevolutie bij Audi.
Voor mij heeft deze A8 voldoende emoties en toont de 7 te agressief. De evolutie is tevens voldoende voor mij omdat ik't vorige model kan smaken, dus een revolutie had ik niet verwacht en is ook niet nodig zoals bij de 7 waar de revolutie wel hoog nodig was. De eenvoud en discretie vind ik totaal niet terug bij de 7 of S, wel bij de A8 en dat is wat ik waardeer en smaakvol vind.
Voor sommigen staat de revolutie hoger aangeschreven dan een mooie auto ontwerpen. Menig Audi concurrent heeft zich hier al aan vergaapt.
Nu maar hopen dat de A7/S7 wel mooi gaat worden.
Afgezien van de TT, R8 en RS6 is er geen Audi die ik zou willen kopen of krijgen.
Ze mogen ze allemaal houden.
Op het eerste zicht, cava, maar 'k ben er zeker niet wild van.
De LED-verlichting (alles LED) is echt lelijk (welk ras van hond heeft er ook zo'n ogen?). Dan is de standaard Xenon/LED combo toch heel wat knapper.
Interieur is een beetje wennen, maar als je naar de details kijkt, zie je reeds op de foto's dat deze een hoge graad van afwerking heeft (vermoedelijk beter dan de 7).
Mits de juiste velg, vind ik de 7-reeks nog altijd het toppertje.
Maar dat kan misschien nog veranderen bij het zien van deze A8 in S(line)-uitvoering.
Het interieur is toch echt wel knap in de juiste kleuren hoor... Die eerste foto deed me een beetje vrezen, ten onrechte.
Maar alleenheerser is hij voor mij niet meer qua interieur, de 7 is ook enorm knap van binnen.
Al foto's van de gewone lampen (dus niet volledig LED) of is dit standaard?
Comment