Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    @ Blaugrana:

Nog even en ik heb mijn eerste onderhoudsbeurt, iemand deze al laten doen??
    Kostprijs ervan
    Hopelijk verlies ik mijn mods niet die gemaakt zijn met de VAGcom, ga dit alleszins
    melden dat al deze zaken moeten blijven als ik hem afhaal.
    650€ incl btw
    afzetters

inspectie zonder olieverversing was al voor 76€ incl btw, dus om er gewoon naar te kijken denken wij dan

olie verversen was voor 7.5l -> 177euro incl btw. normaal gezien hebben deze garages toch grote vaten olie staan? HIER HEBBEN ZE 15 BUSJES VAN 0.5L GEBRUIKT.

rembloken was 170 euro inclbtw . plaatsing ervan was 32€ voor het uit- en inbouwen van de remblokken vooraan. en nog eens 18€ voor het uit- en inbouwen van de velgen !!! (een vervangwagen voor heel de dag kost even veel als het uit- en inbouwen van je velgen)
    Last edited by ; 07/10/2009, 09:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      Mijn Saab heeft geen ingebouwde GPS, het is dan wel wat sukkelen met de Garmin.
      Sukkelen is het juiste woord, bij een Garmin.
      Man man, wat een rommel is me dat. Ik heb thuis ook ene voor in de auto van mijn vriendin. Had ik dat geweten had ik een Tomtom gekocht. De "snelste" weg die dat ding soms verzint, blijkbaar grote fan van boerenbaantjes en woonwijken (en nee hij staat niet fout ingesteld)

Comment

• ZONDER WOORDEN

Last edited by ; 07/10/2009, 15:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
          ZONDER WOORDEN

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
          Innige deelneming! Wanneer is dit gebeurd? Vannacht?

Comment

• [quote=Thibaut;3660026]650€ incl btw
            afzetters

olie verversen was voor 7.5l -> 177euro incl btw. normaal gezien hebben deze garages toch grote vaten olie staan? HIER HEBBEN ZE 15 BUSJES VAN 0.5L GEBRUIKT.

Deuh !!! 0.5L zijn de maat eenheden..;tuurlijk komt het van een vat..maar men telt per halve liter...dus geen 0.5L busjes hé
            De prijs word bepaald door audi en niet door de garage..audi geeft de olie vrij aan hun normen en bepalen mee de prijs...ga maar eens dezelfde olie kopen bij mercedes aan mercedes normen, die is namelijk goedkoper en zeker niet minder goed..het is trouwens dezelfde olie maar met andere solventen....een politiek van audi waar ook ik niet gelukkig mee ben...koop maar eens 1 liter ruitensproeier bij audi en 1 liter bij VW...identiek hetzelfde product..dezelfde fles maar met een andere sticker en een prijsverschil van 1 euro de liter!!
            Das 40 bfr duurder voor één liter water..;zij verkopen water duurder dan diesel...kan niet missen dat ze veel winst maken...maar wie zijn hier nu de gekken...zij die het vragen of wij die het betalen?

Comment

• Enkele maanden terug had ik een foutboodschap op mijn display staan ivm mijn lichten. Enkele dagen later was die vanzelf weggegaan, maar ben dat toch laten checken. Hebben ze gewoon gratis gedaan, en ondertussen mijn sproeivloeistof gratis aangevuld, olie gecontroleerd, .. Voorlopig geen klagen dus ! Binnenkort wel op klein onderhoud, dat zal wat anders zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                650€ incl btw
                afzetters

inspectie zonder olieverversing was al voor 76€ incl btw, dus om er gewoon naar te kijken denken wij dan

rembloken was 170 euro inclbtw . plaatsing ervan was 32€ voor het uit- en inbouwen van de remblokken vooraan. en nog eens 18€ voor het uit- en inbouwen van de velgen !!! (een vervangwagen voor heel de dag kost even veel als het uit- en inbouwen van je velgen)
                Wow, da's geen gering bedrag, en dan was er nog niets stuk ofzo, vrij pijnlijk! Ben ik blij dat ik dat allemaal niet hoef te betalen, ok ik rij dan wel met een verplicht 2 liter dieseltje, maar toch

Om de hoeveel km gaan jullie? Van de dealer mocht ik kiezen, om de 15000 of 30000km. Ik doe zo'n 30000 km/jaar, ik dacht de eerste keer al op 15000 km te gaan (want er rammelt al hier en daar wat, vooral dat open dak!) en nadien om de 30000km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Sukkelen is het juiste woord, bij een Garmin.
                  Man man, wat een rommel is me dat. Ik heb thuis ook ene voor in de auto van mijn vriendin. Had ik dat geweten had ik een Tomtom gekocht. De "snelste" weg die dat ding soms verzint, blijkbaar grote fan van boerenbaantjes en woonwijken (en nee hij staat niet fout ingesteld)
                  elke navigatiesysteem (ook Navtec, ook TomTom) kent je eigen buurt minder goed dan jezelf
                  het voornaamste is dat je naar je bestemming geleid wordt, waar je de weg niet kent
                  en daar ga je niet zien dat er (soms) een (klein) omweg gedaan wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                    Wow, da's geen gering bedrag, en dan was er nog niets stuk ofzo, vrij pijnlijk! Ben ik blij dat ik dat allemaal niet hoef te betalen, ok ik rij dan wel met een verplicht 2 liter dieseltje, maar toch

Om de hoeveel km gaan jullie? Van de dealer mocht ik kiezen, om de 15000 of 30000km. Ik doe zo'n 30000 km/jaar, ik dacht de eerste keer al op 15000 km te gaan (want er rammelt al hier en daar wat, vooral dat open dak!) en nadien om de 30000km.
                    Daar de klanten altijd maar hogere kortingen bekomen , zorgen de dealers ergens anders winst te slaan. En als je de wagen niet laat onderhouden, vervalt dan de waarborg...
                    Betalen doet je dus altijd, vroeg of laat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                      650€ incl btw
                      afzetters

Wat een "patat" is me dat jong !
                      Ik ga duidelijk vooraf vragen hoeveel het me gaat kosten aan de telefoon
                      Bij het doorbladeren op het forum meen ik dat er iemand was die rond de €350 betaalde voor die beurt.
                      (meen logic..)

Thibaut:
                      Was die beurt na onze aanpassing of ervoor ?
                      Last edited by E90N; 07/10/2009, 15:30.
                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                        Die loungepack actie is trouwens geldtig t.e.m. maandag 5 oktober, maar mijn offerte is wel opgemaakt op 3 oktober...

als ik nu bv pas woensdag of donderdag zou beslissen, zal ik deze korting dan niet meer krijgen denken jullie?
                        nog een geluk dat je niet meteen bestelde...
                        Audi "geeft" nu tot 24/10 een setje winterbanden boven op de Lounge !
                        ik vrees wel dat dit deels van je korting zal afgetrokken worden...

Comment

nog een geluk dat je niet meteen bestelde...
                          Audi "geeft" nu tot 24/10 een setje winterbanden boven op de Lounge !
                          ik vrees wel dat dit deels van je korting zal afgetrokken worden...
                          Geen nood Guy, hij is nu het Merc-subforum aan het teisteren met vragen over een E coupé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                            Geen nood Guy, hij is nu het Merc-subforum aan het teisteren met vragen over een E coupé!
                            dacht ik wel...
                            mijn commentaar was ironisch bedoeld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                              Ik stond op het punt de a5 te bestellen tot ik de e coupe zag...nu ben ik toch serieus beginnen twijfelen ja...

Wat een schande he?
                              Last edited by Blaugrana; 07/10/2009, 16:22.
                              Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
                              http://www.aanbod.be

Comment

• @ E90N: is erna geweest. de vag-com aanpassing staan er nog op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                                  Ik stond op het punt de a5 te bestellen tot ik de e coupe zag...

heb je de afmetingen van beide wagens goed vergeleken ?

Comment

heb je de afmetingen van beide wagens goed vergeleken ?
                                    Is zo'n Mercedes E coupe niet een pak duurder? En euh, daar wil ik voor m'n 50ste niet in gezien worden, tenzij het een SL of SLR is

Comment

Is zo'n Mercedes E coupe niet een pak duurder? En euh, daar wil ik voor m'n 50ste niet in gezien worden, tenzij het een SL of SLR is
                                      boodschap was bestemd voor Blaugrana +

Comment

Is zo'n Mercedes E coupe niet een pak duurder?
                                        de prijs is bijkomstig tot je echt bestelt...

Comment

boodschap was bestemd voor Blaugrana +
                                          Ja wist ik wel, maar had per ongeluk jou bericht gequoted, excuses

Comment

Working...
                                          X