Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    LED's zou ik zeker doen, maakt hem zoveel "recenter" qua uiterlijk. Kwantakosta?
    Een 6 à 700 euro
    Ik vind beide mooi, al hebben de LED's natuurlijk het voordeel dat ze de wagen er idd recenter doen uitzien (gezien veel nieuwe modellen nu met LED achterlichten uitgerust zijn) ...
    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      ah, en wat is het verschil dan? = sorry!

ps: wel enorm verschil hé met die 2000 € voor een s-line outdoor bij audi...bovenop een S-line!
      En dit voor een andere voor- & achterbumper
      Dit is dus een gewone diffuser van een 2.7tdi of een 3.0tdi,niet S-Line.
      Jouw foto is dus de S-Line diffuser en hiervoor heb je ook een andere bumper nodig
      geloof ik.
      De discussie hierover is dus ergens in dit topic terug te vinden.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
        Jouw foto is dus de S-Line diffuser en hiervoor heb je ook een andere bumper nodig
        geloof ik.
        Vanmiddag om mijn diffusor geweest 37 euro zonder btw.Eerst was de s line diffusor toegekomen(50euro duurder) maar dat past er niet onder zonder knip en plakwerk.
        Mijn vrouw vind dat zilver op zwart trouwens minder mooi.
        ABT tunning is goed maar duur en als ze daarvoor beter zijn of heinz betwijfel ik.
        Die 275 pk moet je ook op de testbank zien en tunning op maat is beter zeggen ze omdat elke motor anders is.Mijn touareg was door ABT gedaan (1250 euro) was tevreden maar wel veel roetuitstoot wat eigenlijk niet mag.Ik heb hier trouwens een offerte voor de A5 van APEC naar 235 pk voor maar 600 euro vermogensmeeting inbegrepen.

Comment

• deze week led-achterlichten laten plaatsen,
          gsm foto's, één van de dagen volgen beter foto's.
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ik heb voor ABT gekozen omdat het door Audi gedaan wordt, met volledige audi garantie. dit is de enige reden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
              Iemand zin om z'n A5 in een mat kleurtje te zetten?

Doen ook andere wagens (foto's van R8...)

Maar euh, wat gaan ze doen als je een krasje hebt, herspuiten is geen optie, enkel herwrappen
              Ik heb dat al sterk overwogen om straks te doen. (bedoel, nadat ik er een jaartje mee gereden heb ofzo) Kwestie om eens iets anders te hebben
              Met wit als originele kleur echter zal het niet ideaal zijn.
              Iemand een idee van de prijs? Niet te vinden op die website.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                Ik heb dat al sterk overwogen om straks te doen. (bedoel, nadat ik er een jaartje mee gereden heb ofzo) Kwestie om eens iets anders te hebben
                Met wit als originele kleur echter zal het niet ideaal zijn.
                Iemand een idee van de prijs? Niet te vinden op die website.

Wij kunnen u alleen een richtprijsgeven, omdat iedere auto weer een project op zich is. U kunt zich voorstellen dat een verlaagde auto met spoilers iets meer arbeid vergt dan een standaard Fiatje 500.
                Kleine auto's; Fiat 500, Smart, Aygo, etc.: € 1.750,-
                Sedan's; Mini, Focus, Astra, etc.: € 2.000,-
                Hatchback/Station: A4, 3 serie, C-klasse, etc.: € 2.250,-
                SUV's: Q8, X5, ML, etc.: € 2.500,-
                Sportauto's: Porsche, R8, Lambo, etc.: € 2.500,-
                Bestelbusjes: vanaf € 2.000,-

Reken dus op een kleine 2500 euro, exclusiviteit heeft z'n prijs. Misschien doen ze er voor die prijs nog wel 'n strikje rond

Comment

• meer info over carwrappen:

doen ook al-jazeera porsches
                  Last edited by ; 15/08/2009, 02:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                    meer info over carwrappen:

doen ook al-jazeera porsches
                    is wel zeer duur hoor...
                    mijn goedkoopste offerte voor een A4 Avant tot nu toe is net over de grens in DL: 1000 euro + MwSt
                    heb ook gemaild naar iemand in Bavikhove die ook goed werk zou afleveren naar verluid, maar die is met vakantie tot maandag. (dus nog geen offerte gekregen)

Comment

• De leds verkopen ze ook bij Auto5 dacht ik. Waarshijnlijk iets goedkoper dan bij Audi en even functioneel.

Comment

• De sideskirts heb ik laten spuiten bij de carrosserie maar de plaatsing
                        heb ik zelf gedaan.
                        Gewoon gelijmd met montagekit voor de plaatsing van autoruiten!
                        Ze hangen er nu toch al een week of 3 onder,zullen wel zien of dit zo blijft.
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

geloof ik.
                          Jimmy, prachtige achterkant heb jij ! dit was ook 2.0tfsi/tdi zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
                            deze week led-achterlichten laten plaatsen,
                            gsm foto's, één van de dagen volgen beter foto's.

Comment

De sideskirts heb ik laten spuiten bij de carrosserie maar de plaatsing
                              heb ik zelf gedaan.
                              Gewoon gelijmd met montagekit voor de plaatsing van autoruiten!
                              Ze hangen er nu toch al een week of 3 onder,zullen wel zien of dit zo blijft.
                              nice!!!

Comment

Jimmy, prachtige achterkant heb jij ! dit was ook 2.0tfsi/tdi zeker?
                                Het zal den achterkant van mijn kar wel zijn zekers!
                                Het is een van de zeldzame 1.8 TFSI maar de blokjes zijn bijna identiek op een
                                langere slag en nog wat andere dingen na.

Comment

Het zal den achterkant van mijn kar wel zijn zekers!
                                  Het is een van de zeldzame 1.8 TFSI maar de blokjes zijn bijna identiek op een
                                  langere slag en nog wat andere dingen na.

Die 1.8 en 2.0 tfsi's, zijn die dan zo verschillend of is dit puur op niveau van Nm en pk's?
                                  Hoe dat uw auto nu staat, weet géén kat dat dit een "zeldzame" is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buffamo Bekijk Berichten
                                    allee ge zijt ook bij de goede . mijne reeds 3-maal binnen geweest voor een probleem met het optrekken . motor houd zich namelijk in . 3-maal wisten ze me te vertellen dat zij vinden van niet , hij rijd volkomen normaal zeggen ze , jawadde . bij mij ook al een pomp vervangen ( welke weet ik nie meer ) , een software update al toegepast , nu ( vandaag ) nokkenas afgesteld . wa raad ge , rij nog maar van de parking en lap weer tzelfde . retour direkt naar de garage , en ze zeiden dat alles in orde is , dat er geen problemen meer af te lezen zijn . volgende week terug binnen en ze gaan er mee naar heintz hem op een vermogenbank laten testen en de grafiek laten uitprinten voor mij . wat een klote garage die van mij . pfffffffff . ( DECLERCQ ) en ze mogen dit hier lezen ze .

welke motorversie heb jij ?

Comment

Die 1.8 en 2.0 tfsi's, zijn die dan zo verschillend of is dit puur op niveau van Nm en pk's?
                                      Hoe dat uw auto nu staat, weet géén kat dat dit een "zeldzame" is
                                      Zoals ik al vermelde,de boring is hetzelfde,de slag is langer om aan de 2.0 te geraken en er
                                      zullen nog wel wat verschillen zijn maar daar is weinig info over te vinden.

Comment

• Eens proberen om filmpje hier te krijgen.
                                        Geluid binnen+acceleratie.
                                        http://www.youtube.com/watch?v=q_fiLa7IYE0
                                        .

Comment

• ik ben op zoek naar RS 4 19inch velgen met goede banden, wat zou dit bij de dealer kosten?
                                          en wie van jullie verandert de wielen van voor naar achter? en om hoeveel km?

Comment

Working...
                                          X