Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Dat is ook niet van te traag te rijden
    Ik vind echt ni dat ik overdreven hard rijd. Mijn wijfie rijdt er ook wel geregeld mee maar het
    zou mij sterk verwonderen moest zij de dader zijn.

Het zal nog wel wat dalen zeker.

Comment

• Gij durft, gij laat uw "wijfie" er mee rijden Mijn vriendin moet met mijn A3 niet rijden ze

Comment

• Ondertussen 34.000km ver en nog altijd maar een verbruik van 9,1 liter.
        Sinds de Milltek is het een klein beetje gestegen, maar niet dramatisch.
        Daarjuist Gent-Antwerpen aan rustig tempo en ook maar 7,7 liter verbruik.

@Dragonfly ... da's iig niet normaal dat die van u zoveel verbruikt
        So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
          Ondertussen 34.000km ver en nog altijd maar een verbruik van 9,1 liter.
          Sinds de Milltek is het een klein beetje gestegen, maar niet dramatisch.
          Daarjuist Gent-Antwerpen aan rustig tempo en ook maar 7,7 liter verbruik.

@Dragonfly ... da's iig niet normaal dat die van u zoveel verbruikt
          Dat lijkt me inderdaad niet normaal. Ik verbruik gemiddeld 8,5l en ik sta niet echt bekend om m'n lichte voet. Bovendien doe ik redelijk wat stad en secundaire wegen en quattro helpt normaal ook niet. Effe laten nakijken lijkt me toch niet slecht...

Comment

Gij durft, gij laat uw "wijfie" er mee rijden Mijn vriendin moet met mijn A3 niet rijden ze
            Natuurlijk mag die daar mee rijden. Ik vind da maar normaal. Die kan met nen auto overweg ze. Zij en mijn vader zijn de enigen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
              Durf mijn gemiddeld verbruik van 7,3 l al bijna niet meer vertellen
              Gemiddeld verbruik per 100 km hé, niet 50

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                de Y velgen met bandenmaat 255/35/19
                Dan is er toch iets mis met mijn motor. Zelfde banden maar krijg hem niet boven de 230km/h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                  Je kan dat (montagekit) gewoon bij den brico kopen, is dat een soort silicone? En wist je direct wat de boven of onderkant van zo'n sideskirt was, of had je een 'live' example naast je geparkeerd Als het houdt dan heb je dat echt wel voor een prijsje kunnen doen want het zier er zeer proper uit!
                  Het is wel géén montagekit uit de brico.
                  Het is zogenaamde ruitenkit die je kan verkrijgen bij een winkel die onderdelen en
                  toebehoren verkopen voor garage's.
                  Deze kit wordt gebruikt bvb.bij Carglass om gekleefde voorruiten van wagens te vervangen.
                  Dus hoogstwaarschijnlijk komt dit nooit meer los.
                  Het is wel eventjes kijken hoe ze te plaatsen.
                  Smalste kant bovenaan in de lengte en breedste kant vooraan als ze niet verkeerd hangen tenminste,wat wel
                  het geval is bij iemand hier op het forum dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                    Dan is er toch iets mis met mijn motor. Zelfde banden maar krijg hem niet boven de 230km/h
                    Luchtmassameter al rijdend eens uitlezen met je VCDS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                      Luchtmassameter al rijdend eens uitlezen met je VCDS.
                      Heb het gemeld aan de dealer, denk dat ik eens een afspraak ga maken bij Heinz om hem op de testbank te zetten. Dacht dat het 50euro was daarvoor??

Als iemand wil klagen, mijn brief gaat aangetekend naar

Audi AG
                      Kundenbetreuung
                      Postfach 10 04 57
                      85045 Ingolstadt
                      Deutschland

Comment

Heb het gemeld aan de dealer, denk dat ik eens een afspraak ga maken bij Heinz om hem op de testbank te zetten. Dacht dat het 50euro was daarvoor??

Audi AG
                        Kundenbetreuung
                        Postfach 10 04 57
                        85045 Ingolstadt
                        Deutschland
                        Ook al eens overwogen om van dealer te veranderen?

Comment

Ik heb daar al op geantwoord hé
                          Mag niet van Audi hé eens garantiedossier loopt

Ze zijn gelukkig niet allemaal slecht in de garage
                          En t'is eerst en vooral een Audi probleem, dat ze verdikke eens deftige auto's van de band laten rollen ipv alleen naar verkoopscijfers te kijken!!

Comment

Audi AG
                            Kundenbetreuung
                            Postfach 10 04 57
                            85045 Ingolstadt
                            Deutschland
                            Ja,dat klopt en zou geen slecht idee zijn.

Comment

Het evolueert allemaal zo snel dat de mechaniekers de helft van de tijd bijscholing zouden moeten
                              volgen om het allemaal bij te kunnen houden vrees ik.

Comment

Ik heb daar al op geantwoord hé
                                Mag niet van Audi hé eens garantiedossier loopt

Ze zijn gelukkig niet allemaal slecht in de garage
                                En t'is eerst en vooral een Audi probleem, dat ze verdikke eens deftige auto's van de band laten rollen ipv alleen naar verkoopscijfers te kijken!!
                                Sorry, blijkbaar die post niet zien staan

En het is idd het probleem van Audi, maar een goede garagist kan veel rechtzetten.

Comment

• 3 dagen oud, nog geen 100km. En dan word je ff geramd.

Comment

3 dagen oud, nog geen 100km. En dan word je ff geramd.
                                    Zit misschien goeie motor in voor Dragonfly.

Comment

• Weer een witte A5 minder

Comment

• Blijkbaar is ie zelf in dronken toestand ergens tegen gereden

Nog een foto:

Comment

• daar staat polies

Comment

Working...
                                          X