Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    Als je melk koopt in Delhaize en ze is zuur, ga je er ook mee terug om een nieuwe fles, niet?
    En de waarheid is dat de meeste mensen die fles wegsmijten en de volgende keer opnieuw daar melk gaan kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
      En de waarheid is dat de meeste mensen die fles wegsmijten en de volgende keer opnieuw daar melk gaan kopen.

LOL (ik doe dat ook ) maar tis het principe dat ik bedoel é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        Met een ritje in een R8 kunnen ze me wel om kopen hoor

Ik zeg niet dat ik nooit geen Audi meer ga kopen hé, maar t'is er gewoon wat over dus ze mogen het eens weten!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
          Met een ritje in een R8 kunnen ze me wel om kopen hoor

Ik zeg niet dat ik nooit geen Audi meer ga kopen hé, maar t'is er gewoon wat over dus ze mogen het eens weten!!
          Kwam die niet uit Duitsland? Of is dat iemand anders?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Maakt dat iets uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
              Maakt dat iets uit?
              Ik dacht dat het een tweedehands was, soort van "nearly new". Dan weet je nooit wat er mee gebeurd is hé

Comment

Ja, elke Audi komt uit Duitsland T'was trouwens een nieuwe, zelf geconfigged

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                Maakt dat iets uit?
                Thx, zou ook niet weten waarom dat een verschil zou maken. Zelfs een tweedehands van 6 maanden moet geen zo'n problemen hebben!!

Comment

Thx, zou ook niet weten waarom dat een verschil zou maken. Zelfs een tweedehands van 6 maanden moet geen zo'n problemen hebben!!
                  Met tweedehands weet je nooit wat er mee uitgespookt is

Comment

Met tweedehands weet je nooit wat er mee uitgespookt is
                    Klopt maar t'is een nieuwe, speciaal nieuw gekocht omdat ik dan eens geen miserie zou hebben maarja dat valt wat tegen

Comment

Klopt maar t'is een nieuwe, speciaal nieuw gekocht omdat ik dan eens geen miserie zou hebben maarja dat valt wat tegen
                      Echt sneu Al eens aan een andere dealer gedacht?

Comment

• net de audi dealer aan de lijn gehad voor het ABT tunen van mijn A5, het gaat 2000 euro kosten.
                        ik zal volgende week langs gaan....ben zeer benieuwd........... 275pk

mensen die dit al gedaan hebben?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                          net de audi dealer aan de lijn gehad voor het ABT tunen van mijn A5, het gaat 2000 euro kosten.
                          ik zal volgende week langs gaan....ben zeer benieuwd........... 275pk

mensen die dit al gedaan hebben?????
                          voor naar 240pk te gaan kost het "maar" 890€...

Comment

voor naar 240pk te gaan kost het "maar" 890€...
                            Ge moet dat anders bekijken, om een auto van >211pk in België in te schrijven betaal je 2500€ extra BIV die je nu niet moet betalen. Maw, de tuning is in beide gevallen helemaal GRATIS!

('k Snap echter niet waarom je voor 890€ geen 275pk kan hebben)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                              Ge moet dat anders bekijken, om een auto van >211pk in België in te schrijven betaal je 2500€ extra BIV die je nu niet moet betalen. Maw, de tuning is in beide gevallen helemaal GRATIS!

('k Snap echter niet waarom je voor 890€ geen 275pk kan hebben)
                              Net terug van Turkije,amai heb ik al wat leesvoer gehad.
                              Wat betreft de 275pk denk ik dat ze wat meer gaan moeten doen dan alleen
                              wat soft-ware aanpassingen maar echt veel info vindt men hier niet over.
                              Ik ben echt benieuwd wanneer hij eens op een testbank zal staan.

Comment

Welke soort uitlaat heb je dan gestoken?
                                Kun je bij je dealer "enkel" de achterdiffusor aankopen? En dit aan 50€ ?
                                50 € klopt volledig,maar of dit nu met of zonder BTW was weet ik niet meer.

Comment

Echt sneu Al eens aan een andere dealer gedacht?
                                  Yep maar momenteel geen optie!

Comment

• diffusor =

klopt?

Comment

F**k jong,jij hebt echt wel pech,maar dit mag echt niet,zelfs Lada kan zich dit niet veroorloven.

Comment

diffusor =

klopt?
                                        Klopt,maar dit is wel een S-Line diffuser,dus die zal wel iets meer kosten.
                                        Hoeveel meer weet ik niet.
                                        Heb voor mijn verlof nog de sideskirts van een S-Line geplaatst bij de mijne.
                                        Deze kosten ong.60€ per stuk zonder spuiten of plaatsen natuurlijk.

Comment

• ah, en wat is het verschil dan? = sorry!

ps: wel enorm verschil hé met die 2000 € voor een s-line outdoor bij audi...bovenop een S-line!
                                          En dit voor een andere voor- & achterbumper

Comment

Working...
                                          X