Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
    Deal!! Mijne beste kameraad woont trouwens in Hemiksem.
    Nee serieus, ik heb proefgereden met een 2.0TFSI en een 3.0TDI, en natuurlijk rijdt die laatste super zoals ik verwachtte, maar de 2.0 benzine heeft mijn verwachtingen serieus overtroffen, die trok veel gewilliger in de toeren vond ik. Ik ben waarschijnlijk te veel benzine-man...
    Ik heb een 2.0 TFSI gekocht om die reden. Ik doe te weinig km om diesel te rijden. Ik was gecharmeerd door de technologische troeven van de 2.0 tfsi motor. Directe inspuiting, valvelift, turbo, goede koppel- en vermogenskromme, tuneability. Bovendien is een 2.0 liter viercilinder een klassieke motor, even klassiek als een big block V8 of een 6-in-lijn 3 liter.
    Motorgeluid heb ik niet nodig, ik heb een B&O systeem besteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
      Ik ben eens aan het kijken voor de A5 sportback...

A5 Sportback
      TFSI 2.0L 132KW 180pk / Multitronic

Die multitronic...is dat dan automatische of manuele versnellingsbak? (sorry, ben een leek)
      Multitronic=CVT-systeem, continu variabele transmissie, uitgevonden door ir. Van Doorne (Daf). Zelfde systeem als de Honda Camino van destijds. Goed voor rustige rijders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
        Multitronic=CVT-systeem, continu variabele transmissie, uitgevonden door ir. Van Doorne (Daf). Zelfde systeem als de Honda Camino van destijds. Goed voor rustige rijders.
        Ja dus :-)

Ik zie bij audi alleen maar lederen of stoffen zetels, hebben zij geen combinatie stof/leder?
        Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
        http://www.aanbod.be

Comment

Ja dus :-)

Ik zie bij audi alleen maar lederen of stoffen zetels, hebben zij geen combinatie stof/leder?
          Ja, stof/leder = standaard S-line. Was mijn voorkeur, vind dat zeer mooi, maar omdat Audi nu het pack lounge als promotie heeft/had, heb ik mijn auto met Valcona leder en S-line interieur besteld. Wil je stof/leder en prima stoelen, kies dan S-line interieur.

Comment

• Toch een pittig bedrag, niet eens gps... 39k is eigenlijk mijn max.

€ 41.747,35
            A5 Sportback

Leder Milano Lichtgrijs
            coustic Parking System AR
            Acoustic Parking System achteraan. € 453,75
            Alu velgen ¨5 Armen Dynamic¨
            4 alu-velgen ¨5 Armen Dynamic¨ 8,5 x 18 met banden 245/40 R18.
            Glanzende verchroomde afwerking! € 1.161,60
            Audi Music Interface
            Audi Music Interface:

-iPod voorbereiding in handschoenkastje (iPod niet meegeleverd!!)
            -Compatibel met iPod's van de 4e generatie of hoger en iPhone (muziek gedeelte), USB en MP3 lezers. (enkel USB 2.0). De iPod Shuffle sluit zich aan zoals de MP3-lezer.
            -Bediening via MMi en (optioneel) multifunctiestuur met weergave van iPod menu structuur
            -aansluitmogelijkhe id van MP3-spelers of USB-memorystick (enkel USB 2.0) € 290,40
            Audi Soundsystem
            Audi Soundsystem:

- 6-kanaalsversterker
            - Totaal vermogen van 180Watt
            - 10 luidsprekers (waarvan 1 centrale luidspreker in dahboard en 1 subwoofer) € 423,50
            Boordcomputer in kleur
            Boordcomputer met KLEURENSCHERM en Efficiency Programma. (Enkel op 2.0L TFSI en 2.0 TDI 6v) € 133,10
            Buitenspiegels Pack 1
            Elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels.
            Buitenspiegels elektrisch inklapbaar € 278,30
            Multifunctie sportstuur
            Multifunctie sportstuur in leder, gedeeltelijk geperforeerd. € 217,80
            Radio 'Concert'
            Radio Concert:
            - met CD-lezer en SD-kaartlezer, MP3-compatibel. TP Memo
            - met 4 luidsprekers voor- en achteraan (80 w in totaal)
            - met AUX-aansluiting € 423,50
            Servo-tronic
            Servotronic: met snelheidsafhankelijke werking. € 254,10
            Zonder kentekens € 0,00

Comment

• Kan een gps met harde schijf eigenlijk nog later ingebouwd worden?

Comment

Kan een gps met harde schijf eigenlijk nog later ingebouwd worden?
                Alles kan .. , maar kzou het je zeker niet aanraden ...

Comment

• Hmm, beter eerst gps erin en dan mooie velgen achteraf

Comment

Toch een pittig bedrag, niet eens gps... 39k is eigenlijk mijn max.

€ 41.747,35
                    A5 Sportback

Leder Milano Lichtgrijs
                    coustic Parking System AR
                    Acoustic Parking System achteraan. € 453,75
                    Alu velgen ¨5 Armen Dynamic¨
                    4 alu-velgen ¨5 Armen Dynamic¨ 8,5 x 18 met banden 245/40 R18.
                    Glanzende verchroomde afwerking! € 1.161,60
                    Audi Music Interface
                    Audi Music Interface:

-iPod voorbereiding in handschoenkastje (iPod niet meegeleverd!!)
                    -Compatibel met iPod's van de 4e generatie of hoger en iPhone (muziek gedeelte), USB en MP3 lezers. (enkel USB 2.0). De iPod Shuffle sluit zich aan zoals de MP3-lezer.
                    -Bediening via MMi en (optioneel) multifunctiestuur met weergave van iPod menu structuur
                    -aansluitmogelijkhe id van MP3-spelers of USB-memorystick (enkel USB 2.0) € 290,40
                    Audi Soundsystem
                    Audi Soundsystem:

- 6-kanaalsversterker
                    - Totaal vermogen van 180Watt
                    - 10 luidsprekers (waarvan 1 centrale luidspreker in dahboard en 1 subwoofer) € 423,50
                    Boordcomputer in kleur
                    Boordcomputer met KLEURENSCHERM en Efficiency Programma. (Enkel op 2.0L TFSI en 2.0 TDI 6v) € 133,10
                    Buitenspiegels Pack 1
                    Elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels.
                    Buitenspiegels elektrisch inklapbaar € 278,30
                    Multifunctie sportstuur
                    Multifunctie sportstuur in leder, gedeeltelijk geperforeerd. € 217,80
                    Radio 'Concert'
                    Radio Concert:
                    - met CD-lezer en SD-kaartlezer, MP3-compatibel. TP Memo
                    - met 4 luidsprekers voor- en achteraan (80 w in totaal)
                    - met AUX-aansluiting € 423,50
                    Servo-tronic
                    Servotronic: met snelheidsafhankelijke werking. € 254,10
                    Zonder kentekens € 0,00
                    Is dat via car configurator of een echte offerte? Sowieso krijg je toch korting tov car configurator.
                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                      Is dat via car configurator of een echte offerte? Sowieso krijg je toch korting tov car configurator.
                      Via car configurator...mja veel korting mag ik niet verwachten van een nieuw model denk ik he?

Comment

• De korting op de A5 ken ik niet, maar met 4-5% korting zit je toch bijna aan de 39K.
                        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Via car configurator...mja veel korting mag ik niet verwachten van een nieuw model denk ik he?
                          Momenteel 7-8 % op de A5 heb ik vernomen

edit , ik zie nu pas dat het de Sportback is dat je zou bestellen , korting zal wel wat minder zijn dan .

Comment

Hoi,

Ik mocht 6,5% korting noteren voor de A5 Sportback die ik bestelde.
                            Maar 't hangt ook een beetje af van hoeveel inspanningen ze moeten doen om jouw 'oude' wagen over te nemen. Bij mij was er geen overname.
                            Op een nagelnieuw model denk ik dat dit een mooie korting is.
                            Scherper is misschien wel mogelijk, maar ik stel het ook op prijs dat mijn garagist me graag blijft zien voor het geval er 'service na verkoop' nodig is.

Greetz,

Stelo

Comment

• Met een budget van 39k zou ik voor iets anders gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Het blijft niet goed als je je diesel enkel voor korte afstanden gebruikt, dan mogen ze nog zo modern zijn als je wil. Nog voor alles op temperatuur is zet je dat ding terug uit.
                                een dieselmotor bereikt niet trager zijn bedrijfstemperatuur dan een benzinemotor
                                beide motoren slijten evenveel (en het meest) tijdens de eerste kilometers
                                het groot verschil is dat je met een diesel hoort (minder maar nog altijd) dat je motor nog niet op temperatuur is
                                beide motoren verbruiken ongeveer hetzelfde als ze nog niet op temperatuur zijn, pas dan gaat het verbruik van de diesel gunstiger worden
                                op korte afstanden dieselen is dus
                                - (iets) minder aangenaam
                                - niet ekonomischer
                                - vervuilend(er) indien geen DPF
                                het ander verschil is dat je in België een wagen met een benzinemotor moeilijker (en na 5 jaar niet meer) kan voortverkopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                  Momenteel 7-8 % op de A5 heb ik vernomen

edit , ik zie nu pas dat het de Sportback is dat je zou bestellen , korting zal wel wat minder zijn dan .
                                  Met of zonder lounge pack? Want dat is op dit moment gratis...(tot 5 oktober, vanaf vrijdag komt er een nieuwe actie)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
                                    Hoi,

Ik mocht 6,5% korting noteren voor de A5 Sportback die ik bestelde.
                                    Maar 't hangt ook een beetje af van hoeveel inspanningen ze moeten doen om jouw 'oude' wagen over te nemen. Bij mij was er geen overname.
                                    Op een nagelnieuw model denk ik dat dit een mooie korting is.
                                    Scherper is misschien wel mogelijk, maar ik stel het ook op prijs dat mijn garagist me graag blijft zien voor het geval er 'service na verkoop' nodig is.

Greetz,

Stelo
                                    Hoe ziet je configuratie er uit? Ben benieuwd :-)

Comment

Met of zonder lounge pack? Want dat is op dit moment gratis...(tot 5 oktober, vanaf vrijdag komt er een nieuwe actie)
                                      Maar opde sportback is deze actie niet geldig dacht ik...

Comment

Hoe ziet je configuratie er uit? Ben benieuwd :-)
                                        Hey,
                                        Je moet eens gaan zien op het A5 Sportback-forum.
                                        Daar heb ik 'm beschreven. (ongeveer 2e week van september)
                                        't Is een ganse waslijst, dus een beetje teveel werk om hier opnieuw in te typen.
                                        Hij gaat volgende week in productie, dus mag ik 'm verwachten binnen een 3-tal weken.
                                        Doei,
                                        Stelo

Comment

• In mijn offerte zit een Pack Intenso verwerkt, dat is met "Radio concert". Maar is dat hetzelfde als Audi Soundsystem?

Als ik audi soundsystem wil, moet ik dan ook radio concert nemen? Want dat zit mee in dat pack...

Comment

Working...
                                          X