Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ferrari 458 Italia
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtentoon eens een foto van een lelijke lamborghini gallardo (pre-facelift), uit elke hoek is deze prachtig =)
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichteneasy
Comment
-
Ik blijf 'm ook bloedmooi vinden.Neus is een hele verbetering tegenover de 430, imo, en alhoewel ik achteraan liever 4 ronde lichtjes zou zien dan 2, vind ik 't helemaal niet lelijk. Zuivere form follows function looks, like it. En van opzij vind ik 'm magistraal.
Heb het wel voor complexere lijnen, zo vond ik b.v. het lijnenspel van de vorige Z4 ook subliem mooi. Ben net mijn auto aan 't detailen, en ook bij de '1 kan ik echt niet anders dan die koetswerkgolvingen appreciëren.
Als je 't eerder voor strakkere designs hebt, dan kan ik goed geloven dat de 458 lelijk is dan, en dat ook b.v. de Z4 en de complexere vormgeving van de laatste generatie Bangle-BMW's niet in de smaak valt.
To each his own.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenLMAO! Affolter brol met rice wing en US blacked out lichten + idiote velgen. Zo kan je ELKE wagen verneuken natuurlijkOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtentrue. t'Was dan ook e moptken e moatje.
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yourick Bekijk BerichtenGaa Rami Deze Kopen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenBwoehahahaha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenBut all kidding aside ... als ik die 50K neerleg rij ik wel met den eerste rond. Ik heb besloten om 100K voorschot te betalen zodat ik niet alleen de eerste heb maar ook de tweede! Boeyaah!
Comment
Comment