Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari 458 Italia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
    Dat is wel iets ongelooflijk subjectief, dat snap je toch ook wel?

Ik vind dat een Gallardo qua design absoluut niet kan tippen aan de F430. De FL heeft hem bovendien in mijn ogen geen goed gedaan, vooral achteraan.
    Oei, iemand die een F430 mooi vind kan écht niet serieus genomen worden hoor. Ik zou Edith snel even laten passeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      toon eens een foto van een lelijke lamborghini gallardo (pre-facelift), uit elke hoek is deze prachtig =)
      easy

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
        easy

LMAO! Affolter brol met rice wing en US blacked out lichten + idiote velgen. Zo kan je ELKE wagen verneuken natuurlijk

Comment

• Ik blijf 'm ook bloedmooi vinden. Neus is een hele verbetering tegenover de 430, imo, en alhoewel ik achteraan liever 4 ronde lichtjes zou zien dan 2, vind ik 't helemaal niet lelijk. Zuivere form follows function looks, like it. En van opzij vind ik 'm magistraal.

Heb het wel voor complexere lijnen, zo vond ik b.v. het lijnenspel van de vorige Z4 ook subliem mooi. Ben net mijn auto aan 't detailen, en ook bij de '1 kan ik echt niet anders dan die koetswerkgolvingen appreciëren.
          Als je 't eerder voor strakkere designs hebt, dan kan ik goed geloven dat de 458 lelijk is dan, en dat ook b.v. de Z4 en de complexere vormgeving van de laatste generatie Bangle-BMW's niet in de smaak valt.

To each his own.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            LMAO! Affolter brol met rice wing en US blacked out lichten + idiote velgen. Zo kan je ELKE wagen verneuken natuurlijk
            true. t'Was dan ook e moptken e moatje.
            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
            ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
              true. t'Was dan ook e moptken e moatje.
              Kut lactatie pjeiresiroop!

Comment

• Prachtige wagen...

Komt die ook met een diesel?

Comment

Kut lactatie pjeiresiroop!
                  aka poepgelei?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                    aka poepgelei?
                    Hmmmmmm

Comment

• Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 233
                      GebruikersnaamBerichtenRami 23Timo 12ir_fuel 11William Blake 11GeeZer 10

groeten

Comment

• Hah! Bij deze heb ik het dubbele van de nummer 2!

Comment

• omdat je 2x zo oud bent

Comment

• w00t!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              w00t!
                              Fuck that, I'm l33t!

Comment

• Gaa Rami Deze Kopen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yourick Bekijk Berichten
                                  Gaa Rami Deze Kopen ?
                                  Ja, hij gaat een van de eerste in België hebben en heeft daar ongeveer een supplement voor moeten betalen van 50.000 euro dacht ik. Correct me if I'm wrong?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                    Klopt, maar in die 50.000 euro zit dan wel een gratis anal bleaching inbegrepen, dus cava nog...
                                    Bwoehahahaha

Comment

• But all kidding aside ... als ik die 50K neerleg rij ik wel met den eerste rond. Ik heb besloten om 100K voorschot te betalen zodat ik niet alleen de eerste heb maar ook de tweede! Boeyaah!

Comment

Bwoehahahaha
                                        Ook al uit uwe nest gevallen???

Comment

But all kidding aside ... als ik die 50K neerleg rij ik wel met den eerste rond. Ik heb besloten om 100K voorschot te betalen zodat ik niet alleen de eerste heb maar ook de tweede! Boeyaah!
                                          Heu,,Koopt Gij er Zoon 2 en voorwa is da goet ? Ene vo in de week en ene Voor int Weekend

Comment

Working...
                                          X