Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die achterkant IS dus wel van den bok z'n kloten. Daar hoef je geen "specialist" voor te zijn hoor En wie daar niet mee akkoord gaat kan best ff bij de oogarts passeren.
Pas op, no offense he, 't is maar een klein advies, no more, no less
OK, jouw mening, maar wat als blijkt dat dit lelijk hok beter dan welke andere Ferrari ooit verkoopt, inclusief de volgens consensus op dit forum immens lelijke California, die eerder al alle verkooprecords heeft gebroken, wie moet dan langs de oogarts?
Enfin, als je met zulke wagens rijdt kan je maar best goeie ogen hebben, is onlangs nog gebleken
OK, jouw mening, maar wat als blijkt dat dit lelijk hok beter dan welke andere Ferrari ooit verkoopt, inclusief de volgens consensus op dit forum immens lelijke California, die eerder al alle verkooprecords heeft gebroken, wie moet dan langs de oogarts?
Enfin, als je met zulke wagens rijdt kan je maar best goeie ogen hebben, is onlangs nog gebleken
zou de calif niet vooral gekocht worden door
- ferraristen die een cadeau'tje voor hun vrouw kopen
- merc SL-klanten die eens iets anders willen
- amerikanen die zelfs v/d F1-bak niets snapten en nu eindelijk terug een F kunnen kopen (na de 456Mauto)
Ook niet vergeten dat Ferrari zowat het bekendste supercar merkt is en dus veel wordt gekocht door mensen met veel geld en weinig smaak zoals voetballers e.d.
Meestal slagen ze er dan nog in om hem te crashen ook.
gemengde gevoelens na IRL bezoekje ... meest geslaagd is inderdaad interieur met het 'hendelloze stuur'.
Ach .. en of de potentiële eigenaren, die erachter aan de bar stonden allemaal een 'goede smaak' hebben betwijfel ik als ik sommigen hun kledingkeuze zag. Misschien nog niet naar de oogarts geweest, voordat ze afkwamen.
Tja .. en dat het een verkoopsucces wordt is niet moeilijk om te voorspellen. Levertijd op dit moment richting 1.5 jaar.
Tuurlek, dit is DE wagen om te hebben momenteel hé. Vooral door het innovatieve dash en stuur. Diet74 zei op een gegeven moment tegen me: "Zijt ge wel zeker dat ge zoiets zou kopen en dan geassocieerd te worden met dit soort volk???" Compleet nagel op de kop, al zou me dat niet tegenhouden om dergelijke wagen te kopen natuurlijk. Dan zou er tenminste 1 normale persoon mee die abominatie rijden
Verkoopscijfers en smaak: niet over één kam te scheren.
Het ligt natuurlijk voor de hand dat er van de nieuwe Ferrari 458 Italia ook een open versie komt. Luca de Montezemolo bevestigt het nieuwe model.
Luca de Montezemolo, de allerhoogste bij Ferrari, heeft bevestigt dat er een Spider-variant van de 458 Italia komt. “De 458 Italia is de opvolger van de 430 Scuderia,” vertelt hij. De California, waarvoor inmiddels een wachtlijst van een jaar bestaat, beschouwt hij als vervanger van de tammere F430. “De Spider van de 458 Italia komt over een paar jaar. Eerst moet de markt herstellen.”
Een slimme zet van Ferrari, want nadat de storm over de Califonia is geluwd, worden in het nieuwe jaar de bestellingen voor de dichte 458 genoteerd. Als de honger naar dat model is gestild, kan de cabrio het stokje overnemen. Zo verzekert Ferrari zich de komende jaren van een gevulde orderportefeuille.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Die achterkant IS dus wel van den bok z'n kloten. Daar hoef je geen "specialist" voor te zijn hoor En wie daar niet mee akkoord gaat kan best ff bij de oogarts passeren.
Pas op, no offense he, 't is maar een klein advies, no more, no less
Ik wil zo'n reviews in de AutoWereld/Autogids lezen !!!
Comment