ik kijk er echt naar uit om deze int echt te zien, wat een zalige bak! blij dat ze na de F430 weer een echt prachtding uitbrengen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ferrari 458 Italia
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNou moe.
Ik heb hem al een aantal keer IRL gezien en dat ding ziet er nu toch wel écht niet uit hoor. Een F430 mag dan in mijn ogen een pokkelelijk ding zijn maar met die California hebben ze de hoofdvogel der wansmaak afgeschoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtengeen luchthappers voor het motorcompartiment?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenDe man die onder alles wat hij schrijft ferrarimannen uitlacht, zit nog maar eens te kakken op een nieuw model van ferrari. Nou moe
Neen, deze keer had ik écht wel iets sensationeels verwacht. Als je die renderings voorgeschoteld krijgt dan kan je toch quasi niet anders dan positief denken (buiten die belachelijke achterkant dan)? En toen kwamen de real life shots .............
Comment
-
0-200 in 10,4 bekengemaakt op voorstelling
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ive1 Bekijk Berichten0-200 in 10,4 bekengemaakt op voorstelling
Als ze daar nu eens godverdomme een deftig kaske zouden rondbouwen hé!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ive1 Bekijk Berichten0-200 in 10,4 bekengemaakt op voorstelling
Vraag me echt af wat die koplampen irl gaan geven met die gaten daar langs. Dat is wel redelijk excentriek.
Maar qua prestaties, allo kroket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDAT is indrukwekkend! Ik deed die truk in 10,2 met mijn Rt12 en van 0-100 ging ik in 3,2 dus de versnelling van 100 naar 200 is perfect vergelijkbaar. Impressive!
Als ze daar nu eens godverdomme een deftig kaske zouden rondbouwen hé!
Aerodynamica van het zuiverste soort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ive1 Bekijk Berichten0-200 in 10,4 bekengemaakt op voorstellingdat is sérieus snel!
hyper/supercar territory! ter vergelijking een ZR1 doet het in 10.3, Gallardo LP560 in 11.8, een Enzo in 9,5.. damn!
Comment
Comment