Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari 458 Italia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vind de naam wel heel origineel : Italia ! Dat ik daar niet op ben gekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
      Vind de naam wel heel origineel : Italia ! Dat ik daar niet op ben gekomen.
      Een 458 HISCOX had beter geklonken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        Wel een bizar (maar futuristisch) interieur. Ik bedoel dan enkel de ventilatiemonden. Kon evengoed een Honda zijn vanbinnen...

Schitterend interieur!!!

Comment

• En alreeds de spider versie:

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• man man.....de max!! punt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Dat had je dan thuis laten liggen vorige woensdag?

Voila dat bedoel ik .. zelfs gij kijkt niet door mijn teddybeer omhulsel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                Awel ja, doe daar de antraciete scuderia velgen onder en ge moogt hem voor m'n deur komen afzetten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  Awel ja, doe daar de antraciete scuderia velgen onder en ge moogt hem voor m'n deur komen afzetten...
                  Idem, maar ze mogen wel eerst ook dat logo van de zijkant afhalen, heb ik altijd al dwaas gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                    Idem, maar ze mogen wel eerst ook dat logo van de zijkant afhalen, heb ik altijd al dwaas gevonden.
                    en dat is optie > 1.000.- pleuros

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                      EUH jawel!!

...

Ik ben wel enigszins verrast dat gij voor een Ferrari valt, ik dacht dat je echt wel een merktrouw autofreakske waart

hoewel ik nog steeds twijfel of ge nu ironisch zijt of niet ..
                      want in dat geval is het bovenstaande niet nodig.

...
                      Die doet gewoon wat kinderachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                        Als ik het je zou uitleggen verdien ik welgeteld nul euro.
                        Als ik het je niet uitleg verdien ik welgeteld nul euro...

You do the math

Comment

You do the math

Oh I get it, you're an idiot!

Comment

You do the math
                            Bullshit, het is zoals "nee hebt je, ja kan je krijgen"

0euro heb je sowieso, euro(s) kan je krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                              euro(s) kan je krijgen.
                              Niet van mij allesinds, want ik geloof niet in gelijk welke BS theorie die mij vertelt hoe een goed design er uitziet.

Ik heb meer vertrouwen in de visie van Pinin dan in die van een cocky forummember

Bovendien kun je je afvragen waar de vernieuwing vandaan moet komen als iedereen de regelnicht gaat beginnen uithangen.
                              Last edited by ; 29/07/2009, 22:14.

Comment

• Logisch ... dit is een nichtentopic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                  Logisch ... dit is een nichtentopic.
                                  Ik ben er van overtuigd dat je deep down dit ook een vette kar vindt.

Het is hetzelfde als je een metalhead bent en dan moeten toegeven dat je de laatste nieuwe single van Britney Spears best wel catchy vindt. Je zal nooit de CD in huis halen maar je fluit wel mee als je het op de radio hoort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    Ik ben er van overtuigd dat je deep down dit ook een vette kar vindt.

Het is hetzelfde als je een metalhead bent en dan moeten toegeven dat je de laatste nieuwe single van Britney Spears best wel catchy vindt. Je zal nooit de CD in huis halen maar je fluit wel mee als je het op de radio hoort.
                                    Fluit is het juiste woord.

Comment

• TBH, deze wagen geeft mij een zeer dubbel gevoel.

Front oogt goed mits in donkere kleur. Profiel is chaotisch maar nog steeds haalbaar. 3/4 front is bizar, die achterpartij steekt er enorm neig uit. Kont is gewoon erg. Ik dacht dat de Kakafornia het absolute summum zou zijn op niveau van mottige achterstevens. Hoe ze het klaargespeeld hebben om de 458 een NOG lelijker kont te geven gaat boven mijn verstand. Er klopt gewoon NIKS aan die achterkant.

Dashboard daarentegen kan me wel bekoren en 0-100 tijd ook natuurlijk. Ben wel benieuwd naar zijn 100-200 tijd.
                                      Last edited by ; 30/07/2009, 02:24.

Comment

• Ik heb een serieuze post uit Rami weten te persen in dit topic

Comment

• Het was ook wel heel mooi verwoord.

Comment

Working...
                                          X