Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari 458 Italia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enzo ziet er plots zeer verouderd uit...

Comment

• Door die vergelijking vind ik de 458 een beetje een kruising van een enzo met een modena. De lijn van een enzo maar dan met de rondingen van de 360. Zeer geslaagd!

Comment

• Technisch zeer knap, maar dat design .

Precies een Lotus Evora waarop iemand met een bijl is gaan slaan. Al die inkepingen rond de voorlichten, de ruiten die niet aansluiten op de carrosserie...

Bleh

Comment

• kan iemand dat eens DEFTIG photoshoppen in echte ferrari-kleurtjes (liefst de "oude" kleurtjes)

BTW: 'k denk dat deze mss wel de eerste zou kunnen zijn die ook knap zou zijn in "felle" kleurtjes à la lambo
          duz: ps'ers: een "Arancio Atlas" aub

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
              stop maar,
              'k begin 't hier verd^mme hiet te kreigen

Comment

• Wow, dat ziet er lang niet slecht uit. Alleen van die dikke spiegels in carbon vind ik niet zo mooi. Carbon spiegels horen op sprietjes zoals bij een Zonda F en een 360CS.

Comment

• Ik vind hem bijzonder lelijk, deze 458. Die zijlijnen trekken op gene zak, en de achterkant is om te janken. Interieur is wel een pak verbeterd -niet dat dat moeilijk was- maar lijkt me op het eerste zicht nog altijd niet op het niveau van pakweg een Lamborghini Gallardo.

Jammer, want ik vond de F430 een razendknappe kar.
                  Last edited by ; 28/07/2009, 20:50.

Comment

• Wat een misbaksel

Begrijp dat velen deze vet of indrukwekkend vinden, ik ook. Maar mooi kan je dit echt niet noemen. Een California met wat overtollige Enzo onderdelen erop
                    Indrukwekkende specificaties wel, lat wordt wat hoger gelegd op dat vlak.

Die 3e uitlaat op de F40 was toch voor de overtollige turbodruk, maar deze heeft een atmosferische motor, dus beetje belachelijk
                    En €200.000 voor een wagen betalen en dan durven ze er nog plastiek opsteken, die voorbumper, diffuser en reflectoren

Ferrari maakte vroeger toch prachtige auto's. Moest meneer Ferrari nog leven, het zou niet waar geweest zijn...

Comment

• Met Scuderia wieltjes:

Comment

• Lelijk... fak..bijna hilarisch zou 'k zeggen..
                        Wel deftige specs..

Comment

• weet niet of 't gaat werken

Last edited by ; 28/07/2009, 21:09.

Comment

• De 360 en 430 hebben mij nooit echt kunnen overtuigen, maar deze kan ik wel smaken ! Het interieur ben ik dan weer niet zo zot van, ... en de uitlaten ... mjah ... liever een grote ovale/rechthoekige à la LP640.
                            Ford Focus RS Mk3
                            Mitsubishi Lancer Evolution VI RS2

Comment

• Eindelijk nog een 'kleine' Ferrari met een geslaagde sensuele lijn zoals het hoort. Laat de gehakte trekken maar over aan Lamborghini.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
                                Eindelijk nog een 'kleine' Ferrari met een geslaagde sensuele lijn zoals het hoort. Laat de gehakte trekken maar over aan Lamborghini.
                                Dat is waar... maar ik vind dat er zelfs nog te veel gehakt is in deze Ferrari. Eenvoud en stijl HAD kunnen sieren, maar 't is me nu te druk ... vooral die achterkant... met 3(?) uitlaten. Hadden ze nog meer de kaart van de zuivere lijnen en eenvoud getrokken, had ik het de perfecte Ferrari gevonden. Soit, nu niet dat ik er één kon kopen dan.

Comment

• Ferrari persfoto's vind ik nooit echt een goed beeld geven eigenlijk.. deze auto gaat in 't echt, mee met het andere verkeer.. echt ongelofelijk zijn. Net een rijdende concept car..

Comment

• De achterkant vind ik nog te doen, maar de voorkant... Wanneer gaan ze die afwerken? De voorbumber oogt plastiekerig en ik mis knappe luchtinlaten. De bogen rond de voorste wielkasten vind ik wat overdreven.
                                    i 1 2 1/2 6

Comment

• Can't stop laughing.
                                      Wat een mop.
                                      De voorkant lijkt te zijn weg gelopen uit Cars, het profiel is dat van een 360 Modena en vanachter hebben ze een 12-jarige gast zijn ideale Ferrari laten tekenen, die coole uitlaten van de F40 met wat Enzo lichten.
                                      Hoezo totaal vernieuwend en mindblowing?
                                      Ze waren gewoon te lui en hebben de computer wat stijlelementen van voorbij Ferrari's laten mixen.

De prestaties zien er daarentegen best indrukwekkend uit maar voorlopig klinkt de motor verschrikkelijk slecht op video.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                        Ik snap die lijnen dus echt niet e...

Good:

Bad:
                                        wie vergelijkt nu een "basismodel" met "de beste auto aller tijden"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                          wie vergelijkt nu een "basismodel" met "de beste auto aller tijden"
                                          Design mag geen maatstaf zijn in zo'n vergelijking. Er is geen enkele reden waarom een basismodel lelijker mag zijn dan een "high end"

Comment

Working...
                                          X