Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tegenover de F430 ... Niet knapper alleszins. Ook niet direct lelijker. En redelijk California-ish.
De roosters voor- en achteraan kunnen mij iets minder bekoren. Mss went het.
Ziet dan écht niemand dat dit de mooiste en vetste, niet te vergeten koelste bak is ooit gemaakt???
EUH jawel!!
Ik denk trouwens dat ik u uit de buurt van mijn vrouw ga houden
uw smaak voor auto's is almost 100% te same as me;
En ze zeggen toch dat smaken over auto's = aan smaken over vrouwen
Ik ben wel enigszins verrast dat gij voor een Ferrari valt, ik dacht dat je echt wel een merktrouw autofreakske waart
hoewel ik nog steeds twijfel of ge nu ironisch zijt of niet ..
want in dat geval is het bovenstaande niet nodig.
In het begin dacht ik tiens er klopt iets niet in de verhoudingen, maar hoe langer hoe meer ik hem subliem vind. En JA wellicht doen de tech specs mij ook nog warmer lopen ..
Natuurlijk niet, wij zijn allemaal amateuristische posers, wij hebben geen oog voor echte klasse !
Maar goed dat we u hebben als lichtend voorbeeld, anders zou het hier falikant aflopen hoor !
excuseer?
Ik ben wel meneer semi-pro wanabee poser! Helaas heb ik nog een te hoog teddybeer gehalte om aux serieux genomen te worden wat betreft mijn machogehalte!
De flow wordt verstoord door die grote X in het midden van de deur.
Die X heb je zelf ook gemaakt, dus dat betekent dat ik niet de enige ben die ziet dat het niet klopt
Ik ben pininfarina niet e, dus dit is helemaal niet wetenschappelijk onderlegd, just my two cents...
Dan moet je mij eens uitleggen waarom er geen kruisende lijnen zouden mogen bestaan in het autodesign.
Ik ben wel meneer semi-pro wanabee poser! Helaas heb ik nog een te hoog teddybeer gehalte om aux serieux genomen te worden wat betreft mijn machogehalte!
Comment