Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben er van overtuigd dat je deep down dit ook een vette kar vindt.
Het is hetzelfde als je een metalhead bent en dan moeten toegeven dat je de laatste nieuwe single van Britney Spears best wel catchy vindt. Je zal nooit de CD in huis halen maar je fluit wel mee als je het op de radio hoort.
Ik ben er van overtuigd dat je deep down dit ook een vette kar vindt.
Het is hetzelfde als je een metalhead bent en dan moeten toegeven dat je de laatste nieuwe single van Britney Spears best wel catchy vindt. Je zal nooit de CD in huis halen maar je fluit wel mee als je het op de radio hoort.
Front oogt goed mits in donkere kleur. Profiel is chaotisch maar nog steeds haalbaar. 3/4 front is bizar, die achterpartij steekt er enorm neig uit. Kont is gewoon erg. Ik dacht dat de Kakafornia het absolute summum zou zijn op niveau van mottige achterstevens. Hoe ze het klaargespeeld hebben om de 458 een NOG lelijker kont te geven gaat boven mijn verstand. Er klopt gewoon NIKS aan die achterkant.
Dashboard daarentegen kan me wel bekoren en 0-100 tijd ook natuurlijk. Ben wel benieuwd naar zijn 100-200 tijd.
Comment