Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben 's benieuwd met wel offensief Fagorghini gaat komen.
Achja, er moet altijd een tweede zijn opdat de eerste kan genieten van de faam.
Spijtig dat Ferrari daar steeds toch aan het kortste eind weet te trekken hé Ze zullen heel eventjes mogen genieten en dan is 't weer game over voor hen totdat de FL of Scud komt. En dat zal nog wel eventjes duren ... ocharme ocheire.
Maakt niks uit, alles verkoopt zich met de juiste badge erop.
True. Zowat 90% die dit mooi vindt heeft als reden dat het een Ferrari badge heeft. Ik heb een uitgesproken voorkeur voor Lambo maar durf uit te komen voor het feit dat ook zij al abominations hebben getekend (zoals bvb de Gallardo Concept S). Het spijtige aan Ferrari is dat zij maar om de paar decades een deftig design kunnen tonen. Het is dan ook te begrijpen dat de Ferrari-boys een beetje gefrustreerd overkomen van tijd tot tijd. Neem het hen niet kwalijk jongens. Ze kunnen er echt niks aan doen.
U ontmaskert Uzelf nu wel als iemand die er niks van kent. De Ferrari California is een ongekend verkoopssucces, als je er nu eentje bestelt zal het wachten zijn tot in 2011!
Astamblieft! En dat voor een horrifying lelijke wagen! Vind ik overigens niet, net zoals deze 458. Ik vind dat echt een prachtwagen...!
Ik veronderstel dat hij dit niet op commercieel niveau bedoelde maar eerder designwise. En dan moet ik hem bijstaan.
Zelfs in Ferrari-kringen wordt de California als belachelijk en oerlelijk bestempeld. Blijkbaar zijn er dus toch nog Ferrari-eigenaars mét smaak. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Vanbuiten vind ik hem... té. Veel te veel lijnen bijeen precies
En de drie uitlaten, ronduit verschrikkelijk Uitlaten moeten op zo'n auto's ofwel met 2 zijn ofwel met 4, maar drie vind ik maar niks. Zeker niet zo gecentreerd.
Comment