't Is precies geen verbetering van een 430 imo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ferrari 458 Italia
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenPrecies toch een beetje te futuristisch/japans.
Eerst zien, dan oordelen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenIk wacht ook nog steeds om de california irl te zien, mijn mening kan nog steeds drastisch veranderen, aangezien er mensen zijn die dat ding ook eerst kotslelijk vonden, en hem nu geweldig knap vinden...
De 458 zal ongetwijfeld ook wel meevallen irl.
Ferrari zijn auto's die IRL indruk maken en moeten het niet hebben van foto impressies zoals Lambo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenHet is ook zo. Verleden week ontelbare keren California's zien rijden in Frankrijk en onlangs nog aan de Ring. Die kar is gewoon supervet irl.
De 458 zal ongetwijfeld ook wel meevallen irl.
Ferrari zijn auto's die IRL indruk maken en moeten het niet hebben van foto impressies zoals Lambo.
Indrukwekkend in het echt, dat kan wel. Maar het blijft lelijk
Moest deze wagen door een nieuw Aziatisch merk gemaakt worden, iedereen zou zeggen dat het lelijke wagen is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenFerrari zijn auto's die IRL indruk maken en moeten het niet hebben van foto impressies zoals Lambo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenjeanet !
Het kan best zijn dat je Ferrari's mooi vindt enzo (?) maar wie die kont mooi vindt heeft een serieus probleem. Misschien dat een oogarts nog enigszins redding biedt maar ik vrees dat ge voorgoed verloren zijt
Ahja, hij vindt een Kakafornia ook best supervet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenredelijk mooi ?
als t gaat lijken op een california wordt t een wereldwijde flop zeg ik u, want die is echt horrifying lelijk !
Astamblieft! En dat voor een horrifying lelijke wagen! Vind ik overigens niet, net zoals deze 458. Ik vind dat echt een prachtwagen...!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenU ontmaskert Uzelf nu wel als iemand die er niks van kent. De Ferrari California is een ongekend verkoopssucces, als je er nu eentje bestelt zal het wachten zijn tot in 2011!
Astamblieft! En dat voor een horrifying lelijke wagen! Vind ik overigens niet, net zoals deze 458. Ik vind dat echt een prachtwagen...!
Comment
Comment