Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari 458 Italia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't Is precies geen verbetering van een 430 imo

Comment

• Precies toch een beetje te futuristisch/japans.

Eerst zien, dan oordelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
        Precies toch een beetje te futuristisch/japans.

Eerst zien, dan oordelen.
        Past dus bij de rest

Comment

• De binnenkant ziet er voor ne keer eens deftig uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten

OEI !

Comment

• Ik vind dit dan toch nog veel meer oei hoor.

Maar dat ding moet gewoon rijden en klinken als een ferrari en in het echt redelijk mooi zijn.

Comment

• redelijk mooi ?

als t gaat lijken op een california wordt t een wereldwijde flop zeg ik u, want die is echt horrifying lelijk !

Comment

• Ik wacht ook nog steeds om de california irl te zien, mijn mening kan nog steeds drastisch veranderen, aangezien er mensen zijn die dat ding ook eerst kotslelijk vonden, en hem nu geweldig knap vinden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                    Ik wacht ook nog steeds om de california irl te zien, mijn mening kan nog steeds drastisch veranderen, aangezien er mensen zijn die dat ding ook eerst kotslelijk vonden, en hem nu geweldig knap vinden...
                    Het is ook zo. Verleden week ontelbare keren California's zien rijden in Frankrijk en onlangs nog aan de Ring. Die kar is gewoon supervet irl.

De 458 zal ongetwijfeld ook wel meevallen irl.
                    Ferrari zijn auto's die IRL indruk maken en moeten het niet hebben van foto impressies zoals Lambo.

Comment

• Ik begin dit ding ook meer en meer te disliken O,o ik weet waar ik die zijlijn al eens gezien heb, maar dan beter, namelijk bij de artega GT. De achterkant lijkt ook gemaakt te zijn in samenwerking met eenderd welke kuttjoener. De specs zijn dan wel weer lekker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                        Het is ook zo. Verleden week ontelbare keren California's zien rijden in Frankrijk en onlangs nog aan de Ring. Die kar is gewoon supervet irl.

De 458 zal ongetwijfeld ook wel meevallen irl.
                        Ferrari zijn auto's die IRL indruk maken en moeten het niet hebben van foto impressies zoals Lambo.
                        Als ie lelijk is op foto is ie ook lelijk in het echt!
                        Indrukwekkend in het echt, dat kan wel. Maar het blijft lelijk

Moest deze wagen door een nieuw Aziatisch merk gemaakt worden, iedereen zou zeggen dat het lelijke wagen is...

Comment

• hij lijkt vooraan op een Citroën

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                            jeanet !

Comment

• De lijnen lijken ook wel een beetje op die van de enzo...
                              De achterkant en het dak toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                jeanet !

Het kan best zijn dat je Ferrari's mooi vindt enzo (?) maar wie die kont mooi vindt heeft een serieus probleem. Misschien dat een oogarts nog enigszins redding biedt maar ik vrees dat ge voorgoed verloren zijt

Ahja, hij vindt een Kakafornia ook best supervet.

Comment

• Comment

• Comment

• Zalig!

Ben 's benieuwd met wel offensief Fagorghini gaat komen.
                                      Achja, er moet altijd een tweede zijn opdat de eerste kan genieten van de faam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                        redelijk mooi ?

als t gaat lijken op een california wordt t een wereldwijde flop zeg ik u, want die is echt horrifying lelijk !
                                        U ontmaskert Uzelf nu wel als iemand die er niks van kent. De Ferrari California is een ongekend verkoopssucces, als je er nu eentje bestelt zal het wachten zijn tot in 2011!

Astamblieft! En dat voor een horrifying lelijke wagen! Vind ik overigens niet, net zoals deze 458. Ik vind dat echt een prachtwagen...!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                                          U ontmaskert Uzelf nu wel als iemand die er niks van kent. De Ferrari California is een ongekend verkoopssucces, als je er nu eentje bestelt zal het wachten zijn tot in 2011!

Astamblieft! En dat voor een horrifying lelijke wagen! Vind ik overigens niet, net zoals deze 458. Ik vind dat echt een prachtwagen...!
                                          Sterkte.

Comment

Working...
                                          X