Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTD

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
    Misschien mensen die ruimte achteraan en kofferinhoud belangrijk vinden?
    Inderdaad dat heb ik hem ook al via PM gestuurd

Comment

• Bovendien is een GTD standaard zeer rijkelijk uitgerust. Als je een 120D met dezelfde opties wil zit je ver boven de prijs van een GTD.

Ik vraag me af wanneer de 2.0TDI biturbo met 200pk zal verschijnen. Dat wordt de echte GTD dan.

Comment

Bovendien is een GTD standaard zeer rijkelijk uitgerust. Als je een 120D met dezelfde opties wil zit je ver boven de prijs van een GTD.

Ik vraag me af wanneer de 2.0TDI biturbo met 200pk zal verschijnen. Dat wordt de echte GTD dan.
        Ga eens naar een BMW-dealer. Tot eind deze maand geven ze zéér veel korting op een 1'. De prijzen zullen elkaar momenteel niet zo veel ontlopen.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Misschien mensen die ruimte achteraan en kofferinhoud belangrijk vinden?
          Hoeveel scheelt de kofferruimte juist?
          Voor mij niet echt van tel evenwel. De koffer van een 1-reeks is ook al groter dan die van mijn Mégane, dus ja.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• GTD vs. 120d is ook voor mij geen eenvoudige keuze! Met M-Pack vind ik zo'n 1 nl. wel een knappe verschijning.

Voordelen van GTD t.o.v. 120d:
            • DSG versnellingsbak
            • De binnenruimte (m.i.v. de 'gadgets')
            • exclusief; 1tjes (weliswaar 90% 118d's, maar toch) zie je heel veel rijden, zeker hier in Brussel
            • imago

Vice versa, voordelen van 120d met M-pack t.o.v. GTD
            • RWD
            • Marginaal sneller
            • duidelijk zuiniger
            • 163pk versie

Comment

• interessante discussie, voor mij mag de gtd inderdaad ook 163 pk hebben, meer keuze in leder en waarom niet 4motion?
              4 rings driver

Comment

• Denk je dat ze een R versie zullen uitbrengen met de bi turbo motor?
                lijkt me inderdaad een goede zet, want qua wegentax en biv zal hij niets schelen met de GTD...

De koffer van mijn GTI is stukken groter als mijn vorige Astra, en de 1-serie is echt bekrompen qua koffer in achterzitruimte... Maar het ligt eraan waar je voorkeuren liggen eh!

Comment

• Je kan ook een persoon meer vervoeren met een golf.

Comment

Je kan ook een persoon meer vervoeren met een golf.
                    In de koffer haha

Comment

• op den trekhaak :p

Ma das wel een optie :p

Comment

• De GOLF GTD/GTI zou vanaf week 45 standaard led-achterlichten krijgen, althans in Duitsland (bron: motor-talk.de)

Heeft iemand foto's van de GTD/GTI op IAA Frankfurt? Naar het schijnt zouden die Led-achterlichten hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                          De GOLF GTD/GTI zou vanaf week 45 standaard led-achterlichten krijgen, althans in Duitsland (bron: motor-talk.de)

Heeft iemand foto's van de GTD/GTI op IAA Frankfurt? Naar het schijnt zouden die Led-achterlichten hebben...
                          tik maar een in op Youtube golf 6 GTI led

en je gaat verschillende filmpjes zien vanop frankfurt

Comment

• Sweet!
                            Geen LED-daglichten vooraan?
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Sweet!
                              Geen LED-daglichten vooraan?
                              Jawel toch wel, in het front waar de mistlichten zitten bij de GTI...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                Jawel toch wel, in het front waar de mistlichten zitten bij de GTI...
                                En de mistlichten dan? Gewoon geen meer?
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Kost exaxt hetzelfde als de GTI versie...
                                  Zelfs inschrijving en wegentaks zijn identiek

Zeker een leuke snelle middenklasse wagen...
                                  maar de GTI geeft je wel recht op 40 pk meer en een veel zaliger geluid dan de diesel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk Berichten
                                    maar de GTI geeft je wel recht op 40 pk meer en een veel zaliger geluid dan de diesel...
                                    Inderdaad net mijn punt, is een leuke wagen de GTD maar voor hetzelfde geld heb je een GTI...

Raar welke mijn keuze geweest is

Comment

Inderdaad net mijn punt, is een leuke wagen de GTD maar voor hetzelfde geld heb je een GTI...

Raar welke mijn keuze geweest is
                                      Als je veel kilometers moet bollen, zal de GTD wel interessanter zijn. Lager verbruik en goedkopere brandstof.
                                      Maar idd, moet je er niet naar kijken, dan zie ik ook niet in waarom je voor de GTD zou kiezen.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Als je veel kilometers moet bollen, zal de GTD wel interessanter zijn. Lager verbruik en goedkopere brandstof.
                                        Maar idd, moet je er niet naar kijken, dan zie ik ook niet in waarom je voor de GTD zou kiezen.
                                        ²

Je zou echt een idioot moeten zijn om voor een GTD te kiezen (boven een GTI) als je geen +15000km per jaar doet.

Helaas behoor ik tot de categorie die bijna het dubbele doet. In dat geval zou je een idioot (of het moet zijn dat je toch geld te veel hebt) moeten zijn om voor een GTI te kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                                          ²

Je zou echt een idioot moeten zijn om voor een GTD te kiezen (boven een GTI) als je geen +15000km per jaar doet.

Helaas behoor ik tot de categorie die bijna het dubbele doet. In dat geval zou je een idioot (of het moet zijn dat je toch geld te veel hebt) moeten zijn om voor een GTI te kiezen.
                                          Dan koop je gewoon een 120d.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X