Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Denk je dat ze een R versie zullen uitbrengen met de bi turbo motor?
lijkt me inderdaad een goede zet, want qua wegentax en biv zal hij niets schelen met de GTD...
De koffer van mijn GTI is stukken groter als mijn vorige Astra, en de 1-serie is echt bekrompen qua koffer in achterzitruimte... Maar het ligt eraan waar je voorkeuren liggen eh!
Inderdaad net mijn punt, is een leuke wagen de GTD maar voor hetzelfde geld heb je een GTI...
Raar welke mijn keuze geweest is
Als je veel kilometers moet bollen, zal de GTD wel interessanter zijn. Lager verbruik en goedkopere brandstof.
Maar idd, moet je er niet naar kijken, dan zie ik ook niet in waarom je voor de GTD zou kiezen.
Als je veel kilometers moet bollen, zal de GTD wel interessanter zijn. Lager verbruik en goedkopere brandstof.
Maar idd, moet je er niet naar kijken, dan zie ik ook niet in waarom je voor de GTD zou kiezen.
²
Je zou echt een idioot moeten zijn om voor een GTD te kiezen (boven een GTI) als je geen +15000km per jaar doet.
Helaas behoor ik tot de categorie die bijna het dubbele doet. In dat geval zou je een idioot (of het moet zijn dat je toch geld te veel hebt) moeten zijn om voor een GTI te kiezen.
Je zou echt een idioot moeten zijn om voor een GTD te kiezen (boven een GTI) als je geen +15000km per jaar doet.
Helaas behoor ik tot de categorie die bijna het dubbele doet. In dat geval zou je een idioot (of het moet zijn dat je toch geld te veel hebt) moeten zijn om voor een GTI te kiezen.
Comment