Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Begrijp niet waarom de mensen nog een ' nieuwe ' Golf kopen.
als je een Golf van 10 jaar geleden ziet en een Golf van nu dan is die van nu een beetje ronder.
Als er Bij Opel of een ander merk een nieuw model uitkomt dan is dit totaal een nieuw model.
Begrijp niet waarom de mensen nog een ' nieuwe ' Golf kopen.
als je een Golf van 10 jaar geleden ziet en een Golf van nu dan is die van nu een beetje ronder.
Als er Bij Opel of een ander merk een nieuw model uitkomt dan is dit totaal een nieuw model.
you like it or you hate it, en opel moet je niet vergelijken met VW, ik vind het interieur van opel bvb altijd dik tegenvallen.
smaken verschillen maarja
you like it or you hate it, en opel moet je niet vergelijken met VW, ik vind het interieur van opel bvb altijd dik tegenvallen.
smaken verschillen maarja
Interieur van de Insignia gisteren was precies toch zo saai niet?
Ik twijfel hard tussen een GTD en GTI als m'n volgende wagen. 'k Doe een 15000km per jaar, en 'k denk toch dat ik beter nog met een diesel zou blijven rijden...
120d is ook een optie, maar er is wel merkelijk minder plaats achterin dan bij een Golf.
Ik twijfel hard tussen een GTD en GTI als m'n volgende wagen. 'k Doe een 15000km per jaar, en 'k denk toch dat ik beter nog met een diesel zou blijven rijden...
120d is ook een optie, maar er is wel merkelijk minder plaats achterin dan bij een Golf.
Ik heb ook zitten twijfelen tussen de GTD en GTI temeer ik tussen de 20k en 25k km maak op een jaar, als ik mij ietske inhou Nu we hebben hier thuis nog een polo staan, die ik kan gebruiken...
Daarom heb ik ook voor de GTI gekozen, je hebt bij de GTD dezelfde fiscale lasten (BIV, wegentax, ...) terwijl je met 41pk minder aan het rondrijden bent...
Mja kweet het, maar het is en blijft wel duur rijden. Een zuinige diesel vs een 98 slurpende benzine = dubbel kosten qua brandstof... Maarja je bent een liefhebber of je bent het niet, en die kosten neem je er dan maar bij zeker? Plus blijf de understatement van de GTI super, de onwetende schoonmoeder ziet gewoon een Golfje
Ik moet eens een testrit doen met een Golf 5 of 6 GTI, dringend!
Mja kweet het, maar het is en blijft wel duur rijden. Een zuinige diesel vs een 98 slurpende benzine = dubbel kosten qua brandstof... Maarja je bent een liefhebber of je bent het niet, en die kosten neem je er dan maar bij zeker? Plus blijf de understatement van de GTI super, de onwetende schoonmoeder ziet gewoon een Golfje
Ik moet eens een testrit doen met een Golf 5 of 6 GTI, dringend!
Heel simpel hoor: ga je Vw garage in, vraag testrit aan bij Dieteren en hupla... Alleen sta ik wel niet in de voor de gevolgen
Comment