Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTD

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

zijn een golf gtd en de gti niet over alle modellen heen even duur geweest
    behalve die flauwe 3 gtd met zijn ochammerkes 75 pk voor die de tdi kreeg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten

Begrijp niet waarom de mensen nog een ' nieuwe ' Golf kopen.
      als je een Golf van 10 jaar geleden ziet en een Golf van nu dan is die van nu een beetje ronder.
      Als er Bij Opel of een ander merk een nieuw model uitkomt dan is dit totaal een nieuw model.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
        Begrijp niet waarom de mensen nog een ' nieuwe ' Golf kopen.
        als je een Golf van 10 jaar geleden ziet en een Golf van nu dan is die van nu een beetje ronder.
        Als er Bij Opel of een ander merk een nieuw model uitkomt dan is dit totaal een nieuw model.
        you like it or you hate it, en opel moet je niet vergelijken met VW, ik vind het interieur van opel bvb altijd dik tegenvallen.
        smaken verschillen maarja

Comment

Een goed model moet je niet elke 15 jaar grondig veranderen. Opel Astra lijkt me wel perfect vergelijkbaar met een VW Golf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
            you like it or you hate it, en opel moet je niet vergelijken met VW, ik vind het interieur van opel bvb altijd dik tegenvallen.
            smaken verschillen maarja
            Interieur van de Insignia gisteren was precies toch zo saai niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
              Interieur van de Insignia gisteren was precies toch zo saai niet?
              von het er idd beter uitzien IRL dan op foto's, maar vindt het mijne (of het onze) toch beter

Comment

deze daarnet gevonden...

klinkt helemaal niet slecht voor een common rail TDI

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Ik twijfel hard tussen een GTD en GTI als m'n volgende wagen. 'k Doe een 15000km per jaar, en 'k denk toch dat ik beter nog met een diesel zou blijven rijden...
                  120d is ook een optie, maar er is wel merkelijk minder plaats achterin dan bij een Golf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                    Ik twijfel hard tussen een GTD en GTI als m'n volgende wagen. 'k Doe een 15000km per jaar, en 'k denk toch dat ik beter nog met een diesel zou blijven rijden...
                    120d is ook een optie, maar er is wel merkelijk minder plaats achterin dan bij een Golf.
                    Ik heb ook zitten twijfelen tussen de GTD en GTI temeer ik tussen de 20k en 25k km maak op een jaar, als ik mij ietske inhou Nu we hebben hier thuis nog een polo staan, die ik kan gebruiken...

Daarom heb ik ook voor de GTI gekozen, je hebt bij de GTD dezelfde fiscale lasten (BIV, wegentax, ...) terwijl je met 41pk minder aan het rondrijden bent...

Comment

15k km = benzine; geen twijfel mogelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                        15k km = benzine; geen twijfel mogelijk
                        inderdaad, zeker temeer omdat je met een GTI ook 'zuinig' kan rijden... Alleen wil je wat meer spelen, heb je die mogelijkheid ook

Comment

Mja kweet het, maar het is en blijft wel duur rijden. Een zuinige diesel vs een 98 slurpende benzine = dubbel kosten qua brandstof... Maarja je bent een liefhebber of je bent het niet, en die kosten neem je er dan maar bij zeker? Plus blijf de understatement van de GTI super, de onwetende schoonmoeder ziet gewoon een Golfje

Ik moet eens een testrit doen met een Golf 5 of 6 GTI, dringend!

Comment

Mja kweet het, maar het is en blijft wel duur rijden. Een zuinige diesel vs een 98 slurpende benzine = dubbel kosten qua brandstof... Maarja je bent een liefhebber of je bent het niet, en die kosten neem je er dan maar bij zeker? Plus blijf de understatement van de GTI super, de onwetende schoonmoeder ziet gewoon een Golfje

Ik moet eens een testrit doen met een Golf 5 of 6 GTI, dringend!
                            Heel simpel hoor: ga je Vw garage in, vraag testrit aan bij Dieteren en hupla... Alleen sta ik wel niet in de voor de gevolgen

Comment

Heel simpel hoor: ga je Vw garage in, vraag testrit aan bij Dieteren en hupla... Alleen sta ik wel niet in de voor de gevolgen
                              Tisda é... Als ik er één keer in ga gereden hebben, ga ik verkocht zijn!
                              Dat is dan in Kortenberg te doen zeker voor die testrit?

Comment

inderdaad, zeker temeer omdat je met een GTI ook 'zuinig' kan rijden... Alleen wil je wat meer spelen, heb je die mogelijkheid ook
                                Perfect compromis

Comment

gisteren van francorchamps naar leuven aan 140 op de CC: gemiddeld verbruik 8.2L/100km

Comment

gisteren van francorchamps naar leuven aan 140 op de CC: gemiddeld verbruik 8.2L/100km
                                    Heeft de GTI (5 en 6) een 6e?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                      Heeft de GTI (5 en 6) een 6e?
                                      ja natuurlijk :p

Comment

Inderdaad dat is wel duidelijk merkbaar, blijf je op de 120 hangen gaat er volgens mij een heel stuk vanaf...

Comment

Tisda é... Als ik er één keer in ga gereden hebben, ga ik verkocht zijn!
                                          Dat is dan in Kortenberg te doen zeker voor die testrit?
                                          Inderdaad in Kortenberg... Zeker de moeite waard, vooral ook omdat er ne piloot mee gaat...

Comment

Working...
                                          X