Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
    Klopt, het plastiek is erop achteruit gegaan. Heel erg zelfs. De E heeft nu hetzelfde plastiek als de C.

Mooi plastiek? Zie S en outgoing versie van de E.

Ook de C eigenaars die ik ken zijn er zeer ontevreden van. Het zwarte interieur van een C zou niet proper te krijgen zijn: het plastiek ziet en voelt cheap aan (Opel Astra plastiek), trekt vuil aan (je krijgt het er niet tussenuit) en is krasgevoelig. C eigenaar was eigenlijk zeer ontevreden.

Misschien gaan ze met de facelift opnieuw betere materialen gebruiken?

Kan de garage eigenlijk feedback geven aan Duitsland? Zoals: klanten vinden in het algemeen de achterlichten lelijk en het plastiek van het interieur is zeer inferieur voor een MB. Houden ze dan daar rekening mee of lachen ze eens goed met die Belgische boerkes?
    Hm, hier moet ik je tegenspreken.
    Het ziet er niet uit, dat is waar, maar reinigen doet het wel goed en krasgevoelig is het zeker niet ivm andere automerken.
    De duitse klanten jammeren even hard.....
    De ironie is dat MB er apetrots op was op dat nieuw plastiek, milieuvriendelijker en ik dacht vrij duur.
    Het vorige, zoals in oudere modellen nog te zien, ook andere merken, zal eruit gaan wegens het milieu.
    En zie daar, meer dan 2 jaar na invoering in de C met alle kritiek van dien vind je hetzelfde in de E.

Comment

• Ok krasgevoelig of niet, het ziet er verdorie uit als een oude Opel. Als je 50.000+ EUR betaalt voor een MB mag daar premium kunststof insteken en geen chinees plastiek.

Maar ja. De volgende wordt opnieuw een E. En dat weet MB wellicht ook. Toch vind ik het erg dat ze er zo op achteruitgaan. Ok straks kan mijn dashboard verkeersborden lezen... fijn... maar het ziet er wel ongelovelijk cheap uit.

Comment

• tis wel gezonder, deze plastics
        kunstoffen, en das mijn bussines, magen geen schadelijk dampen meer wasemen

en dat beperkt je keuze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
          Ok krasgevoelig of niet, het ziet er verdorie uit als een oude Opel. Als je 50.000+ EUR betaalt voor een MB mag daar premium kunststof insteken en geen chinees plastiek.

Maar ja. De volgende wordt opnieuw een E. En dat weet MB wellicht ook. Toch vind ik het erg dat ze er zo op achteruitgaan. Ok straks kan mijn dashboard verkeersborden lezen... fijn... maar het ziet er wel ongelovelijk cheap uit.
          Idd, zien doet het er niet uit.
          Ik denk dat het niet anders kan, de laguna coupe, idem, de VW tiguan heeft het ook.
          Enkel de Golf VI van mijn wederhelft heeft een dashboard dat er 10x meer premium uitziet dan C of E.....

Comment

• auto om een boner van te krijgen

Comment

• Video E-klasse Coupé

Comment

• Die LED's langs voor blijven toch afschuwelijk

Comment

• Ik heb het nog al eens gezegd, maar ik vind de E-klasse coupé een van de knapste Mercedes-modellen in jaren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Ik heb het nog al eens gezegd, maar ik vind de E-klasse coupé een van de knapste Mercedes-modellen in jaren.
                    Vind ik ook, hopelijk doen ze nog wat aan de achterlichten met de facelift, is het enige wat een beetje tegenvalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      auto om een boner van te krijgen

Fout Bobo! Deze heeft AMG pack..! Niks voor u denk ik
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• goh, krijg ik dan ondertussen al zoiets van een amg-packet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          goh, krijg ik dan ondertussen al zoiets van een amg-packet
                          Haha! Bobo
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Das hetzelfde als de GL.

Gewoon plastic met wat stiknaden door
                            Dat artico op het dashboard voelt en oogt toch heel andes dan een normaal kunststof dashboard? 't is geen leder, maar met het blote oog zie je nauwelijks verschil imho....

En op de R-klasse kan je dat toch niet krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                              Vind ik ook, hopelijk doen ze nog wat aan de achterlichten met de facelift, is het enige wat een beetje tegenvalt.
                              De achterlichten hadden idd beter gekunnen maar ze toch al mooier dan die van de gewone E.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                De achterlichten hadden idd beter gekunnen maar ze toch al mooier dan die van de gewone E.
                                Ik heb daarnet er een gezien, in het echt is hij echt mooi, de achterlichten storen minder. Alleen die ledjes zijn mottig, gelukkig kunnen ze uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  CL, S en SL hebben echt leder. (en de E uiteraard)

Andere zijn allemaal ARTICO ledernachbildung (soort sensatec)
                                  en de cls, wat heeft dat?
                                  Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                                  "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                                    en de cls, wat heeft dat?
                                    Die heeft echt leder dacht ik.

Weet dat eigenlijk niet, nooit aandacht geschonken aan die kar. Te lelijk

Comment

• [CL, S en SL hebben echt leder. (en de E uiteraard)

Andere zijn allemaal ARTICO ledernachbildung (soort sensatec)]

een verkeerde veralgemening vrees ik. Op de meeste MB's heb je de keuze tussen Artico en écht leder. Kijk maar eens in de prijslijst van de C-klasse

Comment

• Nog een prachtige Mercedes. Juist spijtig van de leds, en ik hoop voor de FL op licht gewijzigde lichtblokken vooraan.

Zeer knap!

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Working...
                                          X